Adam626GD napisał(a):W lewych drzwiach to jest master a nie sterownik:)
To racja... w drzwiach kierowcy masz mastera – czyli siłownik pięciokablowy mogący wysterować pozostałe siłowniki. Sterownik zamków (centralka) prawdopodobnie znajduje się gdzieś niżej kierownicy – musisz rozebrać plasiki aby dobrać sie do miejsca gdzie są przekaźniki, bezpieczniki i cała masa kabli... tam powinno być małe pudełeczko

to właśnie owo sterowanie. Trudno powiedzieć jak najlepiej sie przgotować do całej operacji podłłączenia sterownika zamków do centralki. Prawie każdy sterownik ma wejście do sterowania alarmem, lecz niektóre mają dwa – 1' do sterowania otwieraniem, 2' do sterowania zamykaniem, lub też jedno wejście które zamyka gdy podana jest na nie masa, a otwiera gdy masę od niego się odłącza. Ja bym raczej liczył na to pierwsze rozwiazanie, bo jest bardziej powszechne. Dlatego musisz mieć alarm który może przełączać masę pomiędzy jedno a drugie wejście. Wtedy przy każdym rodzaju wejścia będzie możliwe podłączenie. Jednak jeśli interesuje Cię wyłącznie otwieranie drzwi na pilkota, to proponuję zakupić po prostu odbiornik na pilota... ja u siebie mam właśnie taki i nie narzekam. jednak należy pamietać, że odbiornik to tylko element sterujący, a wykonawczym wciąż pozostaje sterownik zamków. Od razu jednak zastrzegam, że mogę się mylić, bo piszę wszystko na przykładzie mojego samochodu i tego jak w nim jest to rozwiązane

Pozdrawiam