Problemy ze światłami, reflektorem, żarówkami – GE

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez markmas » 8 gru 2009, 17:57

Tym bardziej bym pojechał do stacji :P
Grzyby napisał(a):Nie masz. Cronosy nie miały elektrycznej regulacji


No to skucha :)

Tym bardziej był się nie pierniczył tylko pojechał na stacje... Niech inni się męczą :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Casper2201 » 8 gru 2009, 21:33

markmas napisał(a):I tak też można :)
Osobiście jestem trochę cięty na "samoregulatorów". Jeżdzę trochę zarówno w mieście jak i poza nim i pip pip mnie trafia jak co drugi/trzeci oświetla niebo, a przy okazji mnie...

Swoją drogą skupiłem się na innym problemie. Casper2201. Jeśli masz ustawiane światła za pomocą silniczka (a pewnie tak masz), to ustawiasz na "0", postępując z powyższą instrukcją kręcisz tylko śrubą na silniku. Żadnej innej nie waż się dotykac ;P

Pozdrawiam


Nio właśnie problem w tym że niemam świateł regulowanych silniczkiem:(,tylko recznie,na śrubokręt,nie chodzi o to że nie moge ustawić,tylko o to że mam uszkodzoną regulacje w lewym reflektorze i czy jest możliwość tego naprawienia? czy muszę cała lampe kupować?

POZDRAWIAM
Mazda 626 CRONOS
2,0 L
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 gru 2009, 10:32
Posty: 6
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda626 CRONOS poj.2,0L 1995r

Postprzez markmas » 8 gru 2009, 22:02

Casper2201 napisał(a):niemam świateł regulowanych silniczkiem


Trudno – Skoro podniosłeś jedną to analogicznie powinieneś i drugą... Nie wierzę, że masz porwany gwint. Chyba, że poprzedni właściciel rzeczywiście młotkiem ustawiał...
Osobiście widziałem przypadek, że była źle włożona żarówka – to jest wciśnięta na siłę do środka reflektora! I stąd niemożność ustawienia czegokolwiek. Jeśli jednak masz z żarówką wszystko ok, to sprawdź gwint i element do którego wchodzi śruba. W przypadku jednak zerwania gwintu widzę tylko dwa rozwiązania :)
1. "nakrętke" zalewasz żywicą epoksydową i w to wkręcasz śrubę posmarowaną olejem – Teoretycznie powinno złapać tylko stronę w którą wkręcasz śrubę. Po 24h możesz kombinować z ustawianiem.
2. Niestety jeśli nic z powyższych nie pomoże to tylko wymiana reflektora :/

Ja bym zaczął od żarówki – czego to ludzie nie wymyślą ....

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Casper2201 » 9 gru 2009, 10:29

markmas napisał(a):Ja bym zaczął od żarówki – czego to ludzie nie wymyślą ....




ok.dzisiaj zobacze co z tą żarówką,jeśli to nie żarówka to mam nadzieje że z tą żywicą sie uda,bo reflektor nie jes tani <pomocy>
W`karzdym razie Dzięki i POZDRAWIAM <jupi>
Mazda 626 CRONOS
2,0 L
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 gru 2009, 10:32
Posty: 6
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda626 CRONOS poj.2,0L 1995r

Postprzez markmas » 9 gru 2009, 10:47

Sprawdź :) Nie wiem co wchodzi do Cronosa. To o czym pisałem to była H4 – Jej "uszy" były wciśnięte do środka <lol> Dalszy komentarz zbędny...
Naprawdę bardzo rzadko się zdarza zerwany gwint – no chyba że była "klepana", lub jakiś magik się do niej dorwał :/ Żywica jest ostatecznością i prowizorką :( Taki zabieg może wytrzymać dzień, tydzień jak i 20 lat...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez nobilitas » 9 lis 2012, 18:13

Dobry wieczór
Mam problem ze światłami, chodzi o krótkie.
Z początku myślałem, że to wina przepalonej żarówki. Po rozebraniu lampy faktycznie okazało się, że żarówka jest spalona, jednak po wymianie na nową problem pozostał.
Dodam, że problem występuje w jednym reflektorze. Po przełożeniu żarówek do drugiego było dobrze.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 25 cze 2012, 13:23
Posty: 7
Auto: Mazda 626 2.0 16v

Postprzez mark.87 » 9 lis 2012, 18:50

sprawdz sobie styki po tylu latach potraia byc zielone w kostce, ewentualnie nie masz masy i nie bedzie swiatel, posprawdzaj poczysc i daj znac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez nobilitas » 12 lis 2012, 13:22

Przeczyściłem styki w kostce i nic się nie zmieniło.
Okazało się, że nie ma fazy. Przepuściłem kabel na krótko z lewej lampy i wszystko powróciło.
Początkujący
 
Od: 25 cze 2012, 13:23
Posty: 7
Auto: Mazda 626 2.0 16v

Postprzez mark.87 » 12 lis 2012, 14:19

nobilitas napisał(a):Przeczyściłem styki w kostce i nic się nie zmieniło.
Okazało się, że nie ma fazy. Przepuściłem kabel na krótko z lewej lampy i wszystko powróciło.

I w ten sposob obciazyles bezpiecznik na maxa,
a moze wina lezy w spalonym bezpieczniku od strony i stad brak fazy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 12 lis 2012, 21:21

mark.87 napisał(a):brak fazy

Jakiej fazy? <lol> O ile mi wiadomo w maździe nie ma prądu w którym ozróżnia się fazy <lol>
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez JulianSR » 13 lis 2012, 14:48

Bo to jest fazowe autko i fazy sa hehe :D ale tak powaznie to zajmij sie bezpiecznikiem moze cos sie dziac potem nie dobrego w autku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez nobilitas » 13 lis 2012, 20:33

noxes napisał(a):
mark.87 napisał(a):brak fazy

Jakiej fazy? <lol> O ile mi wiadomo w maździe nie ma prądu w którym ozróżnia się fazy <lol>


No dzięki. Po tym co napisałeś problem sam się rozwiązał.
Początkujący
 
Od: 25 cze 2012, 13:23
Posty: 7
Auto: Mazda 626 2.0 16v

Postprzez ProboszczV6 » 13 lis 2012, 23:26

fazy to są, ale w alternatorze, dokładnie 3 :] w każdym aucie, nie licząc tych bardzo starych gdzie była prądnica prądu stałego...dawno temu.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6