Słabe ogrzewanie/nagrzewnica/wymiana
A tak z głupiego się zapytam – czy wymieniałeś filtr kabinowy?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
a gdzie ta klapka kolego dokladnie jest??? uklad mam nadzieje odpowietrzony dobrze choc jeszcze sprawdze,wiem ze z lpg sa takie cyrki ale raczej jest wpiety dobrze reduktor choc nie wykluczam takiej opcji, niebawem jade na przeglad lpg to sie dowiem dokladnie gazownika
, co do filtra kabinowego kolego to GE go nie posiadaja
, co do filtra kabinowego kolego to GE go nie posiadaja
U mnie jest po lewej stronie w bagażniku pod tapicerką, więc w 626 też tam powinien być. Szczelne masz auto?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
jesli chodzi ci oto czy w desz nigdzie nie kapie to szczelne jest a to ma jakis wplyw?
EDIT:
zagrzalem silnik do tem i chcialem odpowietrzyc uklad ale sie nie da bo w chlodnicy ciagle zimny plyn jest wiec termostat pewnie do wymiany,.
EDIT:
zagrzalem silnik do tem i chcialem odpowietrzyc uklad ale sie nie da bo w chlodnicy ciagle zimny plyn jest wiec termostat pewnie do wymiany,.
To by miało wpływ na parowanie. Wymień termostat, ale przeważnie jak jest popsuty to cały czas przepuszcza bo guma w nim skruszała, więc chłodnica powinna być ciepła. Możliwe, że jednak masz układ zapowietrzony.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Mark, przyczyną parujących szyb jest wilgoć i zakurzenie.
Na wstępie pozbył bym się kurzu, dokładnie odkurzył wszystkie zakamarki, łącznie z wymontowaniem foteli, po to aby dokładnie wyczyścić wykładzinę.
Także nie bez znaczenia jest brak filtra kabinowego dla kanałów nawiewowych. Osadzający się kurz i ogólna wilgoć będą tworzyć maź i brzydki zapach a także szkodliwymi dla alergików skupiska bakterii.
Sam się z tym niedawno zmagałem(2 tygodnie temu). Pomogło połowicznie czyszczeniu całej wykładziny i wszystkich zakamarków. Dopiero wymontowanie deski i wyczyszczenie wszystkich kanałów nawiewowych, a także dmuchawy i dokładne mycie podszybia pomogło w stu procentach.
Taka mała ciekawostka. Powietrze dochodzące do podszybia, także dochodzi wąskim kanalikiem w ramie auta. Chcąc go udrożnić, trzeba zdemontować cały błotnik.
Wracając do Słabego ogrzewania.
Przyjrzał bym się panelowi i silniczkom regulacji, tak jak to sugeruje Marek 161BD081 Możliwe, ze wina leży właśnie tam.
Z dalszego opisu można wywnioskować, niesprawny termostat i zapowietrzenie układu. Akurat małym brakiem płynu, bym się specjalnie nie przejmował. Wystarczy kilka dolewek na zimnym silniku pod korek w chłodnicy i oczywiście sprawdzenie i Ew. wymiana termostatu.
Natomiast prawdą jest, ze auto z lpg będzie miało trochę słabsze ogrzewanie.
Pozdrawiam.
Na wstępie pozbył bym się kurzu, dokładnie odkurzył wszystkie zakamarki, łącznie z wymontowaniem foteli, po to aby dokładnie wyczyścić wykładzinę.
Także nie bez znaczenia jest brak filtra kabinowego dla kanałów nawiewowych. Osadzający się kurz i ogólna wilgoć będą tworzyć maź i brzydki zapach a także szkodliwymi dla alergików skupiska bakterii.
Sam się z tym niedawno zmagałem(2 tygodnie temu). Pomogło połowicznie czyszczeniu całej wykładziny i wszystkich zakamarków. Dopiero wymontowanie deski i wyczyszczenie wszystkich kanałów nawiewowych, a także dmuchawy i dokładne mycie podszybia pomogło w stu procentach.
Taka mała ciekawostka. Powietrze dochodzące do podszybia, także dochodzi wąskim kanalikiem w ramie auta. Chcąc go udrożnić, trzeba zdemontować cały błotnik.
Wracając do Słabego ogrzewania.
Przyjrzał bym się panelowi i silniczkom regulacji, tak jak to sugeruje Marek 161BD081 Możliwe, ze wina leży właśnie tam.
Z dalszego opisu można wywnioskować, niesprawny termostat i zapowietrzenie układu. Akurat małym brakiem płynu, bym się specjalnie nie przejmował. Wystarczy kilka dolewek na zimnym silniku pod korek w chłodnicy i oczywiście sprawdzenie i Ew. wymiana termostatu.
Natomiast prawdą jest, ze auto z lpg będzie miało trochę słabsze ogrzewanie.
Pozdrawiam.
-
VariaS
wymienie termostat i wtedy odpowietrze uklad bo i tak bede musial, jesli to nie pomoze to zostanie panel i klapki
co do kurzu to auto sprzatam regularnie co tydzien i jest czyste a co do wilgoci to jako takiej niemam "niby"bo kiedys kupilem nawet taki pochlaniacz wilgoci z sola czy czyms i wozilem tydzien zeby zbieral wilgoc i po tygodniu byl suchy wiec niema wilgoci w aucie, choc moze gdzies byc skoro szyba paruje
co do kurzu to auto sprzatam regularnie co tydzien i jest czyste a co do wilgoci to jako takiej niemam "niby"bo kiedys kupilem nawet taki pochlaniacz wilgoci z sola czy czyms i wozilem tydzien zeby zbieral wilgoc i po tygodniu byl suchy wiec niema wilgoci w aucie, choc moze gdzies byc skoro szyba paruje
VariaS napisał(a):
Natomiast prawdą jest, ze auto z lpg będzie miało trochę słabsze ogrzewanie.
Pozdrawiam.
No nie do końca się z Tobą zgodze. Ja reduktor mam wpięty w szereg i ogrzewanie sysunia
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Spoko
Opieram się na moich wcześniejszych doświadczeniach.
Miałem trzy auta przed Mazdą i w dwóch samochodach zakładałem lpg. Także wiem i mam porównanie jak działa ogrzewanie auta z lpg i bez.
Myślę, że Mazda nie jest wyjątkiem, no ale może się mylę?

Opieram się na moich wcześniejszych doświadczeniach.
Miałem trzy auta przed Mazdą i w dwóch samochodach zakładałem lpg. Także wiem i mam porównanie jak działa ogrzewanie auta z lpg i bez.
Myślę, że Mazda nie jest wyjątkiem, no ale może się mylę?
-
VariaS
VariaS napisał(a):Taka mała ciekawostka. Powietrze dochodzące do podszybia, także dochodzi wąskim kanalikiem w ramie auta. Chcąc go udrożnić, trzeba zdemontować cały błotnik.
że co? Jesteś pewny?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie, nie jestem pewny. Śmiem twierdzić, że nawet ma znikomy wpływ na 'dolot' powietrza do podszybia.
Kanalik jest bardzo wąski.
Kanalik jest bardzo wąski.
-
VariaS
Pełna zgoda
Też się zastanawiam do czego on służy, może to jest jakiś kanał hmm... technologiczny? Naprawdę nie wiem.
-
VariaS
VariaS napisał(a):Spoko![]()
Opieram się na moich wcześniejszych doświadczeniach.
Miałem trzy auta przed Mazdą i w dwóch samochodach zakładałem lpg. Także wiem i mam porównanie jak działa ogrzewanie auta z lpg i bez.
Myślę, że Mazda nie jest wyjątkiem, no ale może się mylę?
Zgadzam się z Tobą, typ zrobił mi na trójnikach i fakt było gorzej, przepiołem i muszę przyznać że teraz szybciej na gaz wskakuje.
Pozdrawiam

- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
MARSELUSS82 napisał(a):Zgadzam się z Tobą, typ zrobił mi na trójnikach i fakt było gorzej, przepiołem i muszę przyznać że teraz szybciej na gaz wskakuje.
Ja mam na trójnikach, ale moje lenistwo nie pozwala mi tego przerobić

Ogrzewanie jako tako działa, ale znów moje lenistwo nie pozwala mi zmienić nagrzewnicy

Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):MARSELUSS82 napisał(a):Zgadzam się z Tobą, typ zrobił mi na trójnikach i fakt było gorzej, przepiołem i muszę przyznać że teraz szybciej na gaz wskakuje.
Ja mam na trójnikach, ale moje lenistwo nie pozwala mi tego przerobić![]()
Ogrzewanie jako tako działa, ale znów moje lenistwo nie pozwala mi zmienić nagrzewnicy
Miałem nocke w pracy więc czas był trochę rurki cu 18tki i przyznam że nie specjalnie się spuszczałem nad odpowietrzaniem a efekt był od razu odczuwalny.
ps. Ty mnie uświadomiłeś że ge ma klapkę a nie zaworek.
Przepraszam za ewentualne błędy komp kaput kożystam z fona.
Pozdrawiam
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
powracajac do tematu dzis wymienilem termostat na nowy, stary byl jeszcze oryginal bo mial wybite oznaczenie FS05 tak jak na innych czesciach widzialem wiec fabryka.
Autko odpowietrzone i w kabinie Cieplutko dmucha

Autko odpowietrzone i w kabinie Cieplutko dmucha
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6