Słabe światła mijania.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez misiek » 30 gru 2004, 13:00

Redoo robienie xenonow to kosztowna impreza, rzeklbym ze pod 1k pln.
Jedz sobie do elektryka o ktorym ci mowilem. Jest tani i nie slyszalem by cos popsol. Znajomi do niego jezdzili. Miesci sie na powstancow (jak tlumaczylem), niemal naprzeciw wielkiej bramy wiazdowej do bylego autotransportu (miscil sie tam tez punkt przyjec PZU).
Po co sie meczyc na drodze z kiepskimi swiatlami, lepiej to zrobic i nie wysilac wzroku :)
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez adam626 » 3 sty 2005, 11:34

u mnie bardzo poprawiły sytuację Silverstar'y, myślałem że słabe reflektory lub słabe napięcie a poprostu żarówki za 8zł tak swieciły.
Te są kilka razy droższe ale wiem że je kupię następnym razem.

ps: ktoś je kiedyś chwalił na forum, dlatego je kupiłem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez JACU626 » 3 sty 2005, 14:56

A ja mam boshma 100/90 i świećą całkiem całkiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez hazell » 4 sty 2005, 16:02

A ja u siebie w jednej soczewce mam H1 (lewa) a w drugiej H3 (prawa)... Co do ch#%$#a?? Tak powinno być, czy panowie poprzedni właściciele tak pięknie dobrali soczewkę od innego auta?
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez misiek » 4 sty 2005, 16:46

hahaha
a ja myslalem ze zawsze sa takie same lampy po kazdej stronie auta.

Moze w zaleznosci od rocznika byly rozne lampy. Rozbil lampe i kupil taka bo sie trafila, albo nie wiedzial o roznicy.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez hazell » 4 sty 2005, 16:54

Ehhhh... Piękny jest nasz kraj... z lotu ptaka...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Redoo » 4 sty 2005, 19:15

<faja> fajnie <lol>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Redoo » 6 sty 2005, 10:00

sprawdzałem te zarowki u mnie i mam "osram" 55w to chyba dobre pozodtaje mi kwestja ustawienia swiateł bo sa zle ustawione <diabel> no i jeszcze pasowało by przeczyscic ten jeden klosz.a ta soczewke da sie jakos przeczyscic rozbiera sie to jakos?bo jedna jest jakas ciemniejsz u mnie hahaha
co mnie dziwi to to iz troszke mam przewody podtopione elektryk powiedział ze to przez kostki kupiłem taki płyn popsikałem te kostki i juz nie sniedzieja <zeby> ale i tak musze jechac i przegladnac ta elektryke bo z tym to nie ma zartow <szok>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez GofNet » 9 sty 2005, 03:41

Ja jestem postawiony przed decyzją o zakupie najlepszych, dostępnych żarówek H4 55/60W.
Biorę pod uwagę takie:
– Lumiko XD5 Super White
– Philips BlueVision
– Philips VisionPlus + 50%
– Philips GT-150 Power2Night
Na czym mi zależy? Na wszystkim <lol>
Chciałbym mieć poświatę niebieską (chociaż lekką), ale przede wszystkim zależy mi na białym strumienu światła i bardzo dobrym oświetleniu drogi i znaków. Reasumując:
– Niebieska poświata
– Bardzo białe światło
– Możliwie najlepiej oświetlona droga i znaki

Po przeczytaniu dziesiątek wypowiedzi na polskich i anglojęzycznych FORUM oraz kilkukrotnym przejrzeniu ofer na Allegro i Świstaku szala decyzji przechyla się na krzyść tych ostatnich żarówek, czyli Philips GT-150 Power2Night.

Proszę o wypowiedź szczególnie osób, które testowały w/w żarówki i są w stanie obiektywnie (nie na podstawie tego, co wyczytały gdzieś tam) stwierdzić: "Tak. To właśnie te są najlepsze".

Z góry dzięki za pomoc.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez mtaranti » 9 sty 2005, 11:09

Hazell a czy czasem H1 nie ma takiego samego cokołu co H3 tylko poprostu komuś opalił sie lub urwał kabelek i wymyślił taki patent????
sprwadź to
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez mtaranti » 9 sty 2005, 11:20

druga sprawa:
U mnie nie działała regulacja swiateł mijania(zerwane mocowanie) rozebrałem lampe w nastepyujący sposób:
opalarką elektryczną podgrzewałem szkło ale ostrożnie aby raptownie nie nagrzac aby nie pekło ale po rozgrzaniu klej którym szkło jest przyklejone rozmiekłna tyle ze szko odeszło.
przymocowałem uchwyt. (lampa z soczewką jest wykonana z jakiegoś odlewu aluminium tak ze sie nie stopi od żarówki 100w a odblask nie zejdzie bo jest nakładany metodą galwaniczną tak mi ie wydaje) jedyny powód świecenia to osiadły kurz który sie dostaje zazwyczaj od strony otworu na zarówke plus temperatura i tworzy sie siwy prawie czarny nalot. Ja to wyczysciłem (soczewke równiez) szkło i tło od swiateł długich tez (tło od długich wymaga ostrośności) i złozyłem lampe
Róznica w świeceniu była tak duza miedzy druga lampa ze musiałem taki zabieg przeprowadzić w drugiej lapie.
Swiatła mam od tej pory 2 x lepsze.

Może robota iście kowalem zalatująca. Ale moim zdaniem przy zachowaniu bardzo dużej ostrozności da sie robić w około 5 godzin( troszke zabawy jest jednak)
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez hazell » 10 sty 2005, 10:23

Nie, jest zupełnie inna. Inny cokół, inna bańka, inna długość. Nie da się H1 włożyć do tego reflektora.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Globy » 10 sty 2005, 18:34

Moze podobnie jak w BA modele na rozne rynki/rozne roczniki mialy wersje H1 i H3 i przy wymianie reflektora nikt nie zwrocil na to uwagi.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez mironTG » 14 sty 2005, 09:58

Teraz to ja zbaraniałem. Po WASZYCH literkach wywnioskowałem że kompletnie nic nie wiem. Sam wyjmowałem , coprawda 1 żarówe , ale to była H1 , niech wreszcie KTOŚ kto wie napewno uświadomi mnie biedaka jakie ''byrny''mają się znajdować w 626 z 96r. UKŁONY <jelen> <glupek2>
MADZIA to jest to,japoniec zmajstrował,niemiec uszanował,tero jeżdża JO !!!!!!Jak długo?-a to już sekret mój i BOZI......
Początkujący
 
Od: 9 lis 2004, 10:14
Posty: 13
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: MADZIA 626 1,8 1996 liftbek

Postprzez ROBERTOS » 14 sty 2005, 13:31

Smirnoff napisał(a):Osobiście nie polecam nowych zamienników reflektorów do mazdy – na nich też g...o widać. Lepiej jest kupić używany oryginał w bardzo dobrym stanie (wiem, ze cięzki to temat), niż kupowac podróbkę, bo szkoda kasy.


Zgadzam się ze Smirnoffem.
Moją madzię kupiłem po dzwonie. W sklepie za nową lampę chcieli 450 zł(goła), kupiłem używaną (oryginal) za 200zł, znalazłemem póżniej na drugą stronę nową za 250.
Myślałem ze zrobiłem błąd kupując używaną ale efekty widać dopiero w nocy. Wystarczy stanąć przed samochodem i od góry spojrzeć na włączone reflektory. Różnica odcieni jest zadziwiająca (a mam takie same nowe żaróweczki <boje się> )

POLECAM ORYGINAŁ

A tak na marginesie to mam jedną lewą org., tylko że uchwyty atrapki są odłamane, gdyby któś chciał to za pare zł mogę oddać!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 23:19
Posty: 41
Skąd: Looblyn York
Auto: 626, 2.0 16v, 92r, GE +G

Postprzez hazell » 14 sty 2005, 13:46

Ile chcesz za tą lampę i czy odbłyśniki są w dobrym stanie? ehhhh szkoda, że nie masz prawej... co za los...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez ROBERTOS » 14 sty 2005, 13:52

Ile proponujesz, odblaski są dobre, tylko uchwytki są do zrobienia, napisz poważnie!!!
;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 23:19
Posty: 41
Skąd: Looblyn York
Auto: 626, 2.0 16v, 92r, GE +G

Postprzez hazell » 14 sty 2005, 13:56

Czy silniczek będzie pasował do rawego reflektora? Rzuć jakąś cenę.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Redoo » 14 sty 2005, 19:58

aa zzz 100.000 Pln :D :D :D <lol>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez ROBERTOS » 14 sty 2005, 21:21

Słuchaj, <lol> ta lampa jest bez silniczka, za sam silniczek używany musiałem zapłacić u nas 80 PLN-ów, a tak dla ścisłości to jest też bez żarówek.
Silniczek nadaje się do obu lamp. <faja>
Generalnie to myślę, że 80 zł to muszę wziąć, jeśli nie to będę miał zapasowe szkło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 23:19
Posty: 41
Skąd: Looblyn York
Auto: 626, 2.0 16v, 92r, GE +G

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6