Silnik słabnie po nagrzaniu – 626 GE
1, 2
No więc tak; nie obyło się niestety bez wizyty w Boschu u Tuchołki, a wstępna diagnoza brzmi; walnięta uszczelka pod drugą pokrywą zaworów, powodująca zalewanie gniazda świecy , cała fajka przewodu wn była zaolejona, i przez to gubił iskrę na jednym garze. Czyli komplet uszczelek pod obie pokrywy (jak szaleć to szaleć) , plus chyba komplet uszczelek pod kolektor ssący ( może wiecie czy to występuje jako zestaw naprawczy , czy trzeba kupować pojedynczo, ewentualnie jakie koszta, i czy kupować JC, czy lepiej zamówić w ASO ori?) Oczyścili mi cały ten bajzel , i faktycznie jest lepiej( do momentu jak znowu naleci oleju) , Mam nadzieję że to już będzie wszystko, bo mieliśmy ostatnio z madzią ostro no pieńku , najpierw ten aparat , teraz to 
- Od: 25 sty 2006, 22:54
- Posty: 38
- Skąd: gdańsk
- Auto: MAZDA 626 2,5 V6,VW Touran 1,9
W tym przypadku polecam oryginaly, ja sie juz przejechalem na uszczelkach JC (wtedy jeszcze sie nie znalem). Raz zdjalem kolektor i zalozylem stare uszczelki i chodzi OK ale gwarancji nie masz-jak nie pojdzie to znow koszta i nerwy. Zapytaj Smirnoffa, jestem przekonany ze u Zdanowicza Cie finansowo zjedza-no chyba ze Cie stac 
- Od: 7 kwi 2005, 11:08
- Posty: 46
- Skąd: gdynia
- Auto: MSS
No i wszystko jasne; wymieniłem nowe świece NGK, przewody WN, uszczelki pokryw i kolektora już w drodze (Oryginały od Smirnoffa) i moja babcia odzyskała dawny wigor ( boleśnie przekonał sie o tym właściciel nowego Avensisa)
, wkręca się na obroty jak za dawnych dobrych czasów. A swoją drogą nigdy bym nie podejrzewał że świece i kable po 10 miesiącach będą nadawały się na szrot.
- Od: 25 sty 2006, 22:54
- Posty: 38
- Skąd: gdańsk
- Auto: MAZDA 626 2,5 V6,VW Touran 1,9
Witam!
Mam taki problem z Madzią. Gdy jeżdże spokojnie (zmiana biegów w zakresie 2-3tys obr/min) lub jade w dłuższą trase nie przekraczając 100 km/h to Madzia przymula sie. Nie jest to wielka różnica, ale jest. Gdy przecisne ją to jest żywsza, zdecydowanie lepiej reaguje na gaz. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Zatkany katalizator?
Także gdy jest zimna lepiej idzie niż ciepła, ale wydaje mi sie że to może być przez to, że poprostu ktoś kiedyś zagotował silnik...
Madzie zasila instalacja LPG II generacji.
Pozdr.
Mam taki problem z Madzią. Gdy jeżdże spokojnie (zmiana biegów w zakresie 2-3tys obr/min) lub jade w dłuższą trase nie przekraczając 100 km/h to Madzia przymula sie. Nie jest to wielka różnica, ale jest. Gdy przecisne ją to jest żywsza, zdecydowanie lepiej reaguje na gaz. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Zatkany katalizator?
Także gdy jest zimna lepiej idzie niż ciepła, ale wydaje mi sie że to może być przez to, że poprostu ktoś kiedyś zagotował silnik...
Madzie zasila instalacja LPG II generacji.
Pozdr.
- Od: 18 lip 2011, 15:20
- Posty: 23
- Skąd: Sobolew, mazowieckie
- Auto: Mazda 626 GE 2.0FS
Tez mialem takie wrazenie
oto moje spostrzezenia
1 katalizator nie bo ja nie mam
i takie same wrazenia
2jazda w porach do 20stej jest zmulajaca ;> bo po 20 powietrze sie ochladza
i jest wiecej mocy
3na zimnym masz na ssaniu
4 ogolnie ja jedze srednio przez 15 min do 3000 rpm max po rozgrzaniu 3000 w gore:) i nie widze problemu
5 moze alternator slabo krecic i masz za duzo elektroniki
a jak pokrecisz go na obroty alternatorek podladuje aku wiec mniejsze opory na silniku
ale to nieznaczne
mowa o 1hp 
6 Efekt placebo
7 chyba ze ci konkretnie slabnie ze czuc na maxa
8 ja mowie o slabnieciu prawie nie wyczowalnym ale cos jest
9 wypowie sie pewnie Noxes
znajaz zycie z krytyka do podpunktow moich 
1 katalizator nie bo ja nie mam
2jazda w porach do 20stej jest zmulajaca ;> bo po 20 powietrze sie ochladza
3na zimnym masz na ssaniu
4 ogolnie ja jedze srednio przez 15 min do 3000 rpm max po rozgrzaniu 3000 w gore:) i nie widze problemu
5 moze alternator slabo krecic i masz za duzo elektroniki
6 Efekt placebo
7 chyba ze ci konkretnie slabnie ze czuc na maxa
8 ja mowie o slabnieciu prawie nie wyczowalnym ale cos jest
9 wypowie sie pewnie Noxes
Szisz napisał(a):Madzie zasila instalacja LPG II generacji.
U mnie to samo występuje na lpg. dramatem są dni +30C. wtedy trzeba dać jej w

-
VariaS
szumki44 napisał(a):odczucia sa tylko dla zaawansowanych kierowcowmniej wiecej 2konie mniej
Te mniej i więcej to ile?
-
VariaS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6