Słabe ogrzewanie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Slawioster » 4 lut 2011, 20:16

Dziś zrobiłem mixturę w postaci gorącego litra octu i trzech paczek kwasku cytrynowego , wlałem to do nagrzewnicy na 15 minut po czym przelałem to płynem i muszę powiedzieć ze ogrzewanie poprawiło się i to znacznie , niestety nie mam dostępu do szlaucha z bieżącą wodą żeby to porządnie przepłukać ale jutro powtórzę jeszcze raz tą operację .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 10:33
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB

Postprzez Lowiec » 6 lut 2011, 11:26

Ja płukałem na myjce samoobsługowej lanca kerchera. na nagrzewnice wpiąłem odpowiedni wąż ogrodowy i heja! Żeby autem dojechać spiąłem układ bez nagrzewnicy. Potem i tak wymieniłem nagrzewnice.

Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Slawioster » 6 lut 2011, 19:05

też myślałem żeby podjechać na myjkę :D tylko tam chyba za duże ciśnienie jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 10:33
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB

Postprzez Lowiec » 6 lut 2011, 19:19

Raczej drogie :D Przepuszczałem przez nagrzewnicę środek do rozpuszczania jakiś coś a'la cif a potem trzeba było go dobrze wypłukać. Tak naprawdę pomogła wymiana nagrzewnicy z której zrobiłem fotorelację ale i tak jest daleko do "ideału". Śmigam chwilowo Polo z '95 ten to dopiero grzeje – nawet jak na mnie zmarzlaka to za dużo:D
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez dgolf » 26 lut 2011, 17:37

Jestem świeżo po płukaniu nagrzewnicy – środek K2 do płukania chłodnicy i potem ocet. Nie leciał syf. Czysta jest. Ale zauważyłem, iż wskazówka sięga lekko za połowę ale węże nagrzewnicy oraz reduktora są ciepłe ale można je spokojnie ręką trzymać. Dolny wąż od chłodnicy całkowicie zimny, No i na biegu jałowym kiedy włącze dmuchawę na 3 czy 4 (temp. -2) leci coraz chłodniejsze powietrze i wskazówka się cofa do połowy. No i nawet podczas jazdy trzyma cały czas lekko ponad połową ale kiedy trochę poszaleję zaczyna mocniej grzać ale wskazówka się nie podnosi. Obserwowałem proces rozgrzewania silnika i w miarę szybko osiągnął połowę skali ale z kratek letnie powietrze i jeszcze nie przełączył na LPG. Co za pieron z tym autem? Kiedy się już przełączył poluzowałem wąż na reduktorze, troszkę syknęło powietrze i wylecił płyn, więc zakręciłem. Silnik nie faluje więc nie powinien być zapowietrzony.


Napiszcie mi gdzie jest termostat w 626GE FS 1994 z klimatyacją.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez maliniak1112 » 26 lut 2011, 19:54

Witam ten sam proces przechodziłem rok temu i powiem szczerze że płukanie na nic się nie zda ponieważ oryginalna nagrzewnica ma bardzo małe szczelinki przez które przepływa płyn i napewno są przytkane i próby wielokrotnego płukania silnymi środkami mogą spowodować jej rozszczelnienie piszę na swoim przykładzie.
Na allegro kupisz nową nagrzewnice za 80zł http://allegro.pl/nagrzewnica-mazda-626 ... 13887.html wymiana samemu około 9 godz. i na 100% problem z głowy na wiele lat ja tak zrobiłem i od roku nim wskazówka temperatury drgnie w aucie już robi się ciepło.
Kombinowanie z termostatem też nie pomoże
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez dgolf » 28 lut 2011, 16:34

Aleś mnie pocieszył... no nic zamiast wydawać te 60zł bez sensu na termostat lepiej kupić nową. Mam nadzieję, że -18 już nie będzie, to poczekam do wiosny z grzebaniem. Tak do -10 na zewnątrz ogrzewanie wystarcza.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez lukasz 323C » 14 kwi 2011, 21:28

Czy ktoś kto już wymieniał nagrzewnice albo zna temat jest w stanie mi powiedzieć czy te nagrzewnice z allegro np:

http://moto.allegro.pl/mazda-626-92-97- ... 59703.html

http://moto.allegro.pl/nagrzewnica-nowa ... 68118.html

http://moto.allegro.pl/nagrzewnica-mazd ... 01425.html

będą pasować do GE z 93r z klimą. Wiem że pisze że są do 626 i z tego rocznika ale czasami tak pisze a jak przyjdzie paczka to się okazuje że nie pasuje.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 17:44
Posty: 259
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r

Postprzez maliniak1112 » 20 maja 2011, 17:54

W twoim przypadku klima nie ma tu nic do znaczenia . Ja u siebie montowałem tą z 3 linku i do 626 ge pasuje idealnie.
Klima a ogrzewanie to dwie różne rzeczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6