Stukanie powyżej 60 km/h

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez nemi » 16 paź 2004, 08:36

bardzo możliwe
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez Wilku » 16 paź 2004, 14:30

nemi,to jest dobry sposob dla handlarzy,al czy zadowilisz sie przebiegiem paru tysiecy km?czy nie lepiej zmienic przeguby na nowe?o ile masz pewnosc ze to one sa powodem stukania,sposob handlarza jest dobry jezeli chcesz sprzedac auto nie ponoszac wydatkow na na naprawe,inna sprawa,ze to jest po prostu oszustwo,oszukujesz kupujacego :(
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2004, 22:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez nemi » 16 paź 2004, 15:31

1. nie jestem pewien czy to przeguby więc nie chcę wydawać kasy, której i tak na razie nie mam
2. ze względu na 1. zadowolę się kilkoma tys. km dodatkowych
3. nie sprzedaję i to dla mnie (chciałbym tylko odwlec w czasie wydatki)

Byłem dziś na kanale i szarpnąłem za obie półosiki. Wydaje mi się, że mają minimalny luz i może (ale to tez może być autosugestia) troszkę słychać było stukanie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez Waclaw_Szubert » 18 paź 2004, 12:22

nemi napisał(a):Byłem dziś na kanale i szarpnąłem za obie półosiki. Wydaje mi się, że mają minimalny luz i może (ale to tez może być autosugestia) troszkę słychać było stukanie.

Witam!
Malem dokladnie taki sam problem – dlatego wszyscy "mechanicy" eliminowali przeguby tylko mnie odsylali do jeszcze innych aby wykluczyc inne rezwiazania. Paranoja! W koncu sie troche zdenerwowalem – dzisiaj jednak wiem, ze to wszystko bylo niepotrzebne :)
Luzy nie byly praktycznie w ogole wyczuwalne (tylko minimalne, ale efekt byl identyczny) na przegubie (mowa o przegubie wewnetrznym prawym) kupilem od handlarza, ktory sprowadza czesci do Japonczykow z Niemiec kompletna polos z przegubami za 600zl! (Ale jelen <jelen> ze mnie – to jednak wiem dzisiaj) <jelen>
Dowiedzialem sie o kilku firmach, ktore robia regeneracje polosi z przegubami max za 550zl z GWARANCJA. Ale jak wymiana samego przegubu to mniej to samo dotyczy wewnetrznego czy zewnetrznego – tak przynajmniej jest w Toruniu http://www.polosie.pl jest tez firma kolo Wroclawia albo Walbrzycha – powinienes znalezc odpowiedni link w dziale serwisow polecanych.
Dobrze byloby abys wyeliminowal to co sam widzisz, ze jest nie tak – pisales o jakichs gumkach czy cus?
Zanim sie wezmiesz za robote poszukaj dobrze w serwisach. Zebys wiedzial komu dajesz zarobic. Znajdz swojego zaufanego. Z mojego doswiadczenia wynika ze "znajomosci" nie wychodza na dobre i jak na razie sam bede robil kolo swojej madzi a jak ja nie dam rady to ja zawioze do Jaksy!
pozdrawiam
--
Wacek
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 12:33
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO

Postprzez nemi » 18 paź 2004, 12:40

właśnie staram się wyeliminować wszystko co tylko się da, żeby nie pchać niepotrzebnie kasy w miejsca, gdzie jest to zupełnie niepotrzebne.


Waclaw_Szubert napisał(a):Malem dokladnie taki sam problem – dlatego wszyscy "mechanicy" eliminowali przeguby tylko mnie odsylali do jeszcze innych aby wykluczyc inne rezwiazania


Kiedyś z CC byłem u 9 różnych mechaników i nikt nic nie wiedział :).

Waclaw_Szubert napisał(a):Zanim sie wezmiesz za robote poszukaj dobrze w serwisach. Zebys wiedzial komu dajesz zarobic.

Już takich mam.

A u Ciebie co to było dokładnie? Czy nie wiesz, bo wymieniłeś całą półoś?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez Waclaw_Szubert » 18 paź 2004, 13:32

nemi napisał(a):A u Ciebie co to było dokładnie? Czy nie wiesz, bo wymieniłeś całą półoś?

Przegub wewnetrzny prawej polosi.
Pojawilo sie jednak wowczas kiedy wymienilem tuleje wahaczy przednich i przegub zewnetrzny lewy. Wczesniej byly takie luzy ze to bylo niewyczuwalne (lub tego nie slyszalem :) )
To bylo dokladnie widoczne po rozmontowaniu przegubu (nigdy bym nie zostawial starej polosi – przegub zewnetrzy jest OK), byly takie wzery (wypracowania) po pracujacych lozyskach. Nie tylko ja ale i mechanicy sie dziwili, ze nie dawaly sie wyczuc zadne (lub byly minimalne) luzy. Mam ja na razie w piwnicy (bede regenerowal) jak chcesz to mozna obejrzec :).
W tej polosi, ktora kupilem walniety jest przegub zewnetrzny ale jest jeszcze w stanie normalnym. Jak nie ruszam szybko (gwaltownie) to jest cisza.
pozdrawiam
Wacław Szubert
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 12:33
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6