Nie wygladało na to, by ktoś szkło zmienił. Diagnosta uważał, że może lampa była wyprodukowana w Niemczech i dlatego miała homologację europejską, choć przeznaczona była na rynek brytyjski. W każdym razie nie był to pierwszy przypadek według niego.
Na szczeście sprzedawca obiecał zwrócić kasę. Jeśli się z tego nie wywiąże, to dam Wam znać, kogo na Allegro omijać z daleka:)
Angielskie światła – jak rozpoznać
1, 2
to też nic nie rozumiem jak stoje pszed mojim autem i szczałki pokazujom w prawo to co to jest angol czy europieskie lampy które kupiłem?
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Dzisiaj byłem jeszcze w jednej stacji diagnostycznej. Diagnosta poszperałem w skoroszycie ITS i doszedł do następujących wniosków:
znak homologacyjny widniejący na kloszu np. E1 to oznaczenie dla Niemiec, ale w praktyce oznacza, że lampa została tam wyprodukowana, co w przypadku 626 się zgadza, bo reflektory są Boscha. To jednak o niczym nie świadczy.
Ważna jest strzałka. Jeśli mamy reflektor przed sobą i wieksza ze strzałek jest skierowana w prawo, to oznacza, że reflekotr jest przeznaczony do ruchu lewostronnego.
Bierzcie to pod uwagę kupując uzywane reflektory, bo ja mam juz u siebie dwa takie angole...
znak homologacyjny widniejący na kloszu np. E1 to oznaczenie dla Niemiec, ale w praktyce oznacza, że lampa została tam wyprodukowana, co w przypadku 626 się zgadza, bo reflektory są Boscha. To jednak o niczym nie świadczy.
Ważna jest strzałka. Jeśli mamy reflektor przed sobą i wieksza ze strzałek jest skierowana w prawo, to oznacza, że reflekotr jest przeznaczony do ruchu lewostronnego.
Bierzcie to pod uwagę kupując uzywane reflektory, bo ja mam juz u siebie dwa takie angole...
- Od: 11 lis 2007, 21:25
- Posty: 5
- Skąd: Tczew
- Auto: Mazda MX-5 NB i 626 GF 2.0
Po pierwsze witam na forum
Po drugie w sprawie przeróbki lamp, musiałem na szybko kupić lampę lewą bo bo stłuczce połamało mi mocowania w poprzedniej i trafiłem na angielską lampę. W nocy nie da się jeździć bo świeci mi na boki a środek mam ciemny. Da się przerobić tą lampę przekładając coś ze starej? Podejrzewam, że szkło nic nie da bo to soczewka świeci jako światło mijania więc szkło gładkie w obu lampach.Więc przełożenie soczewki?
Pozdrawiam
Po drugie w sprawie przeróbki lamp, musiałem na szybko kupić lampę lewą bo bo stłuczce połamało mi mocowania w poprzedniej i trafiłem na angielską lampę. W nocy nie da się jeździć bo świeci mi na boki a środek mam ciemny. Da się przerobić tą lampę przekładając coś ze starej? Podejrzewam, że szkło nic nie da bo to soczewka świeci jako światło mijania więc szkło gładkie w obu lampach.Więc przełożenie soczewki?
Pozdrawiam
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 934 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6