Zaślepka pod radiem
Strona 1 z 1
Witam'
Nie wiem czy we wszystkich 626 ge tak jest, u mnie pod radiem jest zaślepka-półka. Chcę w to miejsce zamontować CB i nie wiem jak ją wyjąć. Próbowałem wyrwać ale nie chce wyjść, oczywiście z rozsądną siłą.
Jak ją wyjąć, jest jakiś sprytny sposób ?
Pozdr
Hubi
Nie wiem czy we wszystkich 626 ge tak jest, u mnie pod radiem jest zaślepka-półka. Chcę w to miejsce zamontować CB i nie wiem jak ją wyjąć. Próbowałem wyrwać ale nie chce wyjść, oczywiście z rozsądną siłą.
Jak ją wyjąć, jest jakiś sprytny sposób ?
Pozdr
Hubi
- Od: 16 lis 2005, 17:12
- Posty: 153
- Skąd: Warszawa
- Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i
Nie wiem, pamietam ze kiedys wyciagnalem te polke bez problemow, czekajac na znajomego pod sklepem... wiec raczej nie mialem w reku zadnych narzedzi. Radio bylo na miejscu (chcialem wlasnie pomacac przewody, bo jeden glosnik przestal grac). Dlatego mowie, ze musisz ciagnac.
the right man in the wrong place...
Półka zazwyczaj jest montowana na takie same zatrzaski jak radio, ale prawdą jest, że można ją wyciągnąć "na siłę" teoretycznie bez zniszczenia. Plastikowe zaczepy mają kąt ok 45stopni, więc powinno dać się ją wyciągnąć (w przeciwieństwie do radia). Do radia zazwyczaj dołączane są blaszki umożliwiające wyciągnięcie całości, więc tymi samymi na pewno poradzisz sobie z wyjęciem plastikowej półki.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
ADi napisał(a):wółż rękę do oporu i naciśnj w dół jednocześnie delikatnie ciągnąć "półeczkę" na prosto nie wychodzi...nie trzeba uzywać zadnej siły
dokładnie, wychodzi bez problemu (a przynajmniej powinna)
2 razy podchodziłem do sprawy, nie udało się. Dusiłem do dołu i ciągnołem, wszystko trzeszczało, ale schowek nie wyszedł. Schowek jest bardzo dobrze spasowany z resztą, nie ma żadnego luzu. Może jest sposób z blaszkami, gdzie miałbym je zakładać.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić zasadę blokady owego schowka. Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie, mazda ma datę produkcji 04/97, chyba ostatni miesiąc produkcji GE.
Pozdr.
Hubi
Mógłby mi ktoś wyjaśnić zasadę blokady owego schowka. Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie, mazda ma datę produkcji 04/97, chyba ostatni miesiąc produkcji GE.
Pozdr.
Hubi
- Od: 16 lis 2005, 17:12
- Posty: 153
- Skąd: Warszawa
- Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i
Ja mam CB w tej półce ale jak to się wyciąga to nie mam pojecią, nie ja montowałem CB. Powinno wyjść wlasnie jakims sposobem bo tez nie umialem sam wyjać a nie widzialem jak to wyciągneli. Podeslij mi fotki jak juz zamonujesz CB w tym schowku, chetnie zobacze. Pozdrawiam
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

ADi napisał(a):wółż rękę do oporu i naciśnj w dół jednocześnie delikatnie ciągnąć "półeczkę" na prosto nie wychodzi...nie trzeba uzywać zadnej siły
U mnie ta metoda nie zadziałała, choć pomagałem sobie również i śrubokrętem
Chcę wstawić nowe radio i nie mogę wyjąć starego.
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
U mnie ta półka ni cholery nie chciała wyjść. Musiałem wyciągnąć radio i wtedy zatrzaski od wewnątrz zwolnić.
A jakie masz radio że nie możesz wyciągnąć? Większość się wyciąga podobnie. Poszukaj na necie fotek swojego modelu i będziesz wiedział gdzie szukać zatrzasku.
A jakie masz radio że nie możesz wyciągnąć? Większość się wyciąga podobnie. Poszukaj na necie fotek swojego modelu i będziesz wiedział gdzie szukać zatrzasku.
- Od: 25 cze 2006, 11:15
- Posty: 72
- Skąd: Szczecin
- Auto: 626 GE '95 (1.8 FP)
Fabryczne radio z 626 to nie tak łatwo wyjąć. Trzeba mieć te takie kawałki drutu powyginanego w "U". Blachy które trzeba odgiąć przy radiu bardzo silnie trzymają i operacja która polegała na włozeniu zamiast tego klucza gwoździa kończyła sie tym że gwóźdz sie wyginał. No chyba ze u mnie to jakieś te gwoździe z domieszka gumy są



- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Ściąg ten plastik co leci od ręcznego do popielniczki. Wtedy ujawnią Ci się dwie śruby trzymające ten plasik biegnący od popielniczki do góryaż po drzwi kierowcy. Jak odkręcisz te dwie śruby reszta trzyma się na zatrzaskach. Wystarczy pociągnąć i całość schodzi. Trzeba uważać na przewody podpięte do włączników aby ich nie zerwać. Po ściągnięciu tego plastiku masz wszystko na wierzchu i nie ma wtedy żadnej obawy że coś urwiesz, ułamiesz, zepsujesz. Blaszki trzymające tą zaślepkę jak i fabryczne radio zwolnisz bez problemu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6