Kontrolka nie zapętych pasów
Strona 1 z 1
Mam pytanie zobaczyłem w instrukcji obsługi żew Mazdzie 626 jest kontrolka nie zapiętych pasów i świateł mijania. Ja ich nie mam
Mam Mazdę 626 1,8 GLX GE. Jeżeli takie kontrolki istnieją to gdzie można kupić do nich żaróweczki.
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Kluczi napisał(a):żew Mazdzie 626 jest kontrolka nie zapiętych pasów
nie ma – jest tylko kontrolka która gaśnie kilka sekund po przekręceniu kluczyka
Kluczi napisał(a):kontrolka ....... świateł mijania
To zależy od wersji – powinna być na dole obrotomierza obok kontrolki od długich.
Może jej również nie być – w niektórych wersjach zamiast niej montowana była kontrolka Check/MIL (od diagnostyki silnika)
Kluczi napisał(a):Jeżeli takie kontrolki
Nic prostszego jak wyjąc deskę i sprawdzić (przy okazji wszystkie kontrolki czy żaróweczki są ok.)
Poszukaj na forum bylo to wielokrotnie opisywane.
Kluczi napisał(a):gdzie można kupić do nich żaróweczki.
W sklepie motoryzacyjnym
Ma dokladnie ta sama wersje. Jest taka kontrolka ktora swieci sie chyba przez 5 sekund od wlaczenia zaplonu i jeszcze jest to tego sygnal dzwiekowy. Jak tego nie masz to sprawdz kabel pod fotelem kierowcy, ja mialem odlaczony.
- Od: 16 wrz 2006, 08:55
- Posty: 50
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 06' 2.0
D4r3k napisał(a):Jak tego nie masz to sprawdz kabel pod fotelem kierowcy, ja mialem odlaczony.
Też mam taką kontrolkę na tablicy (latarką znalazłem) i kabel z podłogi wystaje z wtyczką, ale nie jest wpięty do fotela. Również mam wersję GLX (w ogóle co to GLX oznacza?). Czy możesz powiedzieć gdzie te wtyczkę trzeba wpiąć w fotel, bo szukałem 10 minut i nie znalazłem żadnego gniazdka
Pozdrawiam.
- Od: 25 cze 2006, 11:15
- Posty: 72
- Skąd: Szczecin
- Auto: 626 GE '95 (1.8 FP)
viru napisał(a):Czy możesz powiedzieć gdzie te wtyczkę trzeba wpiąć w fotel, bo szukałem 10 minut i nie znalazłem żadnego gniazdka
i nie znajdziesz – to jest gotowa instalka do elektrycznego sterowania fotela.
viru napisał(a):Też mam taką kontrolkę na tablicy (latarką znalazłem)
skoro nie świeci to masz spaloną żarówkę (na 99,9%)
Grzyby napisał(a):To zależy od wersji – powinna być na dole obrotomierza obok kontrolki od długich.
Może jej również nie być – w niektórych wersjach zamiast niej montowana była kontrolka Check/MIL (od diagnostyki silnika)
a chyba w wiekszosci GE w wer. europ. nie ma ani tego, ani tego
właśnie miałem o to pytać wiec sie podłąłcze...
mam rozumieć ze zapalenie sie kontrolki niezapiętych pasów po przekręceniu kluczyka i jej zgasniecie po chwili, bez względu na to czy pasy są zapięt czy nie, to rzecz zupełnie normalna?
mam tez ten kabelek pod fotelem, czy jesli kupie elktercznie strowany fotel to wystarczy go tam podpiąc i wszystko powinno smigać?
mam rozumieć ze zapalenie sie kontrolki niezapiętych pasów po przekręceniu kluczyka i jej zgasniecie po chwili, bez względu na to czy pasy są zapięt czy nie, to rzecz zupełnie normalna?
mam tez ten kabelek pod fotelem, czy jesli kupie elktercznie strowany fotel to wystarczy go tam podpiąc i wszystko powinno smigać?
- Od: 23 mar 2007, 09:41
- Posty: 16
- Skąd: Poznań
Tak, to rzecz normalna. Ta kontrolka to taki przypominacz tylko.
Co do tego kabelka to chyba on jest do podgrzewania fotela, którego u nas nie ma. No bo dwoma żyłami to się za dużo nie posteruje? Chyba że to tylko przód / tył, a masa z prowadnic...
Co do tego kabelka to chyba on jest do podgrzewania fotela, którego u nas nie ma. No bo dwoma żyłami to się za dużo nie posteruje? Chyba że to tylko przód / tył, a masa z prowadnic...
- Od: 25 cze 2006, 11:15
- Posty: 72
- Skąd: Szczecin
- Auto: 626 GE '95 (1.8 FP)
viru napisał(a):Co do tego kabelka to chyba on jest do podgrzewania fotela, którego u nas nie ma. No bo dwoma żyłami to się za dużo nie posteruje? Chyba że to tylko przód / tył, a masa z prowadnic...
a ile chciałbyś mieć kabelków?
Sterowanie odbywa się za pomocą przycisków w fotelu (możesz mieć i 20 silniczków i tylko 2 przewody – wystarczy)
lucks napisał(a):jesli kupie elktercznie strowany fotel to wystarczy go tam podpiąc i wszystko powinno smigać?
tak – instalacja w GE jest pełna (tzn. uwzględniająca wszystkie możliwe fabrycznie dodatki). Nie potrzebujesz np. wiązki do klimy (jak jej np. nie masz a chcesz zamontować). Montujesz klimę i wpinasz się w istniejące okablowanie.
Grzyby napisał(a):viru napisał(a):Co do tego kabelka to chyba on jest do podgrzewania fotela, którego u nas nie ma. No bo dwoma żyłami to się za dużo nie posteruje? Chyba że to tylko przód / tył, a masa z prowadnic...
a ile chciałbyś mieć kabelków?![]()
Sterowanie odbywa się za pomocą przycisków w fotelu (możesz mieć i 20 silniczków i tylko 2 przewody – wystarczy)![]()
Ja bym chciał tak ze 100
Teraz rozumiem, całe sterowanie i guziki są w fotelu, tylko im zasilanie potrzebne.
- Od: 25 cze 2006, 11:15
- Posty: 72
- Skąd: Szczecin
- Auto: 626 GE '95 (1.8 FP)
Grzyby napisał(a):viru napisał(a):Czy możesz powiedzieć gdzie te wtyczkę trzeba wpiąć w fotel, bo szukałem 10 minut i nie znalazłem żadnego gniazdka
i nie znajdziesz – to jest gotowa instalka do elektrycznego sterowania fotela.viru napisał(a):Też mam taką kontrolkę na tablicy (latarką znalazłem)
skoro nie świeci to masz spaloną żarówkę (na 99,9%)
Jesli ktos nie wydarl to powinna byc pod fotelem druga kostka. U mnie jest i kabel idzie do zamka pasa.
- Od: 16 wrz 2006, 08:55
- Posty: 50
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 06' 2.0
D4r3k napisał(a):Jesli ktos nie wydarl to powinna byc pod fotelem druga kostka. U mnie jest i kabel idzie do zamka pasa
to jakaś ciekawostka ornitologiczna – kiedyś sprawdzałem w manualu i nic takiego nie było

Na jaki rynek było twoje GE? Ciekawe, manual mam z 95 i nic takiego nie ma – może wcześniej na jakiś konkretny rynek było cuś takiego?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6