Po wyciągnięciu akumulatora na 3 godziny auto nie odpala – winny immobilizer
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Mam niemały problem a mianowicie. Wyciągnąłem akumulator z auta aby go podładować ponieważ alternator słabo ładuje a mam już zamówiony nowy. Więc wyciągnąłem akumulator, ładowałem 3 godziny, później włożyłem do auta znowu ale auto zapaliło a zaraz zgasło i już nie da się odpalić. Próbowałem i na benzynie i na gazie i nic. Tak jakby nie dostawało paliwa.
:(:( myślę że coś może z elektroniką ponieważ dopóki nie wyciągnąłem akumulatora to było wszystko SUPER. Nie wiem jak sobie z tym poradzic.Aha nie wiem czy coś to zmienia ale mam w aucie alarm firmy FOX. Nie wiem czy to ma znaczenie. Auto stoi:(:(:( POMÓŻCIE!!! Kompletnie nie wiem za co się zabrać teraz.
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
Bo może nie dostaje paliwa. Ten alarm odcina jakiś obwód? Np. pompę paliwa?
Zakładam że instrukcji do alarmu także nie masz, to najprościej ci będzie sprawdzić wykręcając jedną ze świec – czy jest mokra i czy daje iskrę. Skoro nie pali to któregoś z tych 2 nie zaobserwujesz.
PS. Mam też nadzieję że sprawdziłeś alternator i to na pewno on był przyczyną braku ładowania? A zresztą, to twoje pieniądze...
Zakładam że instrukcji do alarmu także nie masz, to najprościej ci będzie sprawdzić wykręcając jedną ze świec – czy jest mokra i czy daje iskrę. Skoro nie pali to któregoś z tych 2 nie zaobserwujesz.
PS. Mam też nadzieję że sprawdziłeś alternator i to na pewno on był przyczyną braku ładowania? A zresztą, to twoje pieniądze...
Nie mam instrukcji od alarmu ponieważ jak kupowałem auto 3 tygodnie temu to nie mieli instrukcji. Iskra jest ale świece nie są mokre więc chyba na pewno nie dostaje paliwa:( hmmm nie wiem co jest grane. No bo chyba pompa paliwa by nie siadła tak nagle. Gdzie szukać przyczyny??
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
możliwe, że po zdjęciu napięcia zablokował Ci się alarm i odcina pompę. ja tak miałem.
pozdejmuj wszelakie większe zaślepki w kokpicie, szczególnie po obu jego bokach od drzwi i szukaj przy wiązkach, czy gdzieś na pojedynczym kablu nie dynda klawisz do zresetowania alarmu. wielkości ziarna fasoli.
przeczytaj też http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=611168
i podobne
pozdejmuj wszelakie większe zaślepki w kokpicie, szczególnie po obu jego bokach od drzwi i szukaj przy wiązkach, czy gdzieś na pojedynczym kablu nie dynda klawisz do zresetowania alarmu. wielkości ziarna fasoli.
przeczytaj też http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=611168
i podobne
Dzięki wielkie za pomoc. Auto już chodzi jak złoto. Wczoraj od godz 23 do 1 w nocy przy pomocy latarki, miernika i śrubokręta usterkę udało się zlokalizować. Okazało się że immobilizer się uzbroił po wyjęciu akumulatora. Była tam wtyczka, która służyła do obejścia go. Tak więc kamień z serca, auto chodzi jak należy. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięuję za pomoc.
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
Ożesz ty...! Wtyczka do obejścia immobillajzera? To po co ten imobillajzer? a gdzie ta wtyczka? Gdzieś w kokpicie?
- Od: 29 paź 2004, 14:58
- Posty: 71
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D
fotokrak napisał(a):moze chodzi o tzw tryb servisowy imobillajzera, po prostu go blokujesz gdy oddajesz do servisu pojazd
cobrajas napisał(a):To po co ten imobillajzer?
[url=http://www.wszystkodokuchni.pl]Akcesoria meblowe – zawiasy, prowadnice, tandembox, systemy drzwi przesuwnych, BLUM PEKA SEVROLL SIBU GTV SIRO[/url]
- Od: 30 sie 2004, 13:47
- Posty: 193
- Skąd: Białystok
Gdzie jest ten klawisz "wielkości ziarna fasoli" ?
Mam problem: auto pali tylko na pych. Zachowuje sie tak jakby cały czas miał włączony immobilizer (choć lampka się nie pali, a auto pali – na pych
). Może wystarczy jakiś reset ?
Problem pojawił się gdy niechcący najechałem prawym-przednim kołem na krawężnik...Pomocy
Mam problem: auto pali tylko na pych. Zachowuje sie tak jakby cały czas miał włączony immobilizer (choć lampka się nie pali, a auto pali – na pych
Problem pojawił się gdy niechcący najechałem prawym-przednim kołem na krawężnik...Pomocy
-
McCroo
McCroo moze taki reset pomoze.
na wyłączonym silniku i zimnym odłącz kleme + od akuma ,wcisnij pedał stopu na 20 sekund,podłącz kleme i zapal silnik.trzymaj obroty na 2500rpm do nagrzania silnika.
powinno być dobrze
resteuje to błędy silnika i ustawia silnik w optymalne działanie
.
na wyłączonym silniku i zimnym odłącz kleme + od akuma ,wcisnij pedał stopu na 20 sekund,podłącz kleme i zapal silnik.trzymaj obroty na 2500rpm do nagrzania silnika.
powinno być dobrze
resteuje to błędy silnika i ustawia silnik w optymalne działanie
- Od: 27 cze 2005, 17:02
- Posty: 9
- Skąd: PSZCZYNA!!!!!!
- Auto: MAZDA 626 1.8 GE.
Chodzi o to, że auto w ogóle nie chce zapalić. Wszystkie czynności przed włączeniem silnika wykonałem, ale to nic nie dało.
Ale dzięki
-
McCroo
ejno ... ale kręci i nie pali czy nawet nie kręci?
Moje problemy z niemożliwością zapalenia są na poniższym linku.
Moje problemy z niemożliwością zapalenia są na poniższym linku.
- Od: 29 paź 2004, 14:58
- Posty: 71
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D
Mam dośc duży problem z odpaleniem bryki... Jestem pewien że nie jest to akumulator bo ładowałem go dwa dni temu. Sprawa wygląda tak: Zawsze gdy odpalam go po raz pierwszy w dniu odpala. ALe jak wyłącze silnik już go spowrotem nie włącze:(.Dopiero po ok. 3 godz. gdy samochód postoi bez prób włączania silnika odpali . Wydaje mi się ,żę to immobilaiser bo raz poprostu zapomniałem go wyłączyć i samochód odpalił. Jak myślicie co to możę być, jeżeli to ten nieszczęsny immobilaiser to ile kosztuje wymiana albo czy da się go poprostu wyłączyć
?? Pozdro
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6