Po wyciągnięciu akumulatora na 3 godziny auto nie odpala – winny immobilizer

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Gibson » 8 maja 2006, 17:39

Witam wszystkich. Mam niemały problem a mianowicie. Wyciągnąłem akumulator z auta aby go podładować ponieważ alternator słabo ładuje a mam już zamówiony nowy. Więc wyciągnąłem akumulator, ładowałem 3 godziny, później włożyłem do auta znowu ale auto zapaliło a zaraz zgasło i już nie da się odpalić. Próbowałem i na benzynie i na gazie i nic. Tak jakby nie dostawało paliwa.:(:(:( myślę że coś może z elektroniką ponieważ dopóki nie wyciągnąłem akumulatora to było wszystko SUPER. Nie wiem jak sobie z tym poradzic.Aha nie wiem czy coś to zmienia ale mam w aucie alarm firmy FOX. Nie wiem czy to ma znaczenie. Auto stoi:(:(:( POMÓŻCIE!!! Kompletnie nie wiem za co się zabrać teraz.:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez Briareos » 8 maja 2006, 19:17

Bo może nie dostaje paliwa. Ten alarm odcina jakiś obwód? Np. pompę paliwa?
Zakładam że instrukcji do alarmu także nie masz, to najprościej ci będzie sprawdzić wykręcając jedną ze świec – czy jest mokra i czy daje iskrę. Skoro nie pali to któregoś z tych 2 nie zaobserwujesz.

PS. Mam też nadzieję że sprawdziłeś alternator i to na pewno on był przyczyną braku ładowania? A zresztą, to twoje pieniądze...
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Italiano » 8 maja 2006, 19:19

Briareos napisał(a):Bo może nie dostaje paliwa


Gibson napisał(a):Próbowałem i na benzynie i na gazie i nic.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Gibson » 8 maja 2006, 19:31

Nie mam instrukcji od alarmu ponieważ jak kupowałem auto 3 tygodnie temu to nie mieli instrukcji. Iskra jest ale świece nie są mokre więc chyba na pewno nie dostaje paliwa:( hmmm nie wiem co jest grane. No bo chyba pompa paliwa by nie siadła tak nagle. Gdzie szukać przyczyny??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez b2 » 8 maja 2006, 19:49

możliwe, że po zdjęciu napięcia zablokował Ci się alarm i odcina pompę. ja tak miałem.
pozdejmuj wszelakie większe zaślepki w kokpicie, szczególnie po obu jego bokach od drzwi i szukaj przy wiązkach, czy gdzieś na pojedynczym kablu nie dynda klawisz do zresetowania alarmu. wielkości ziarna fasoli.

przeczytaj też http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=611168
i podobne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Gibson » 9 maja 2006, 09:17

Dzięki wielkie za pomoc. Auto już chodzi jak złoto. Wczoraj od godz 23 do 1 w nocy przy pomocy latarki, miernika i śrubokręta usterkę udało się zlokalizować. Okazało się że immobilizer się uzbroił po wyjęciu akumulatora. Była tam wtyczka, która służyła do obejścia go. Tak więc kamień z serca, auto chodzi jak należy. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięuję za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez cobrajas » 3 sie 2006, 20:08

Ożesz ty...! Wtyczka do obejścia immobillajzera? To po co ten imobillajzer? a gdzie ta wtyczka? Gdzieś w kokpicie?
Dlaczego auta nie jeżdżą w BOOOOOK??

http://republika.pl/cobrajas/mazda/
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2004, 14:58
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D

Postprzez fotokrak » 10 sie 2006, 00:45

moze chodzi o tzw tryb servisowy imobillajzera, po prostu go blokujesz gdy oddajesz do servisu pojazd
Do sprzedania nasza mazda MX3, Londyn cena 500funtów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2006, 13:35
Posty: 137
Skąd: LONDYN
Auto: MX-3 1,6

Postprzez cwaniaq » 10 sie 2006, 19:35

fotokrak napisał(a):moze chodzi o tzw tryb servisowy imobillajzera, po prostu go blokujesz gdy oddajesz do servisu pojazd

:| Cytuję:

cobrajas napisał(a):To po co ten imobillajzer?
[url=http://www.wszystkodokuchni.pl]Akcesoria meblowe – zawiasy, prowadnice, tandembox, systemy drzwi przesuwnych, BLUM PEKA SEVROLL SIBU GTV SIRO[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 13:47
Posty: 193
Skąd: Białystok

Postprzez McCroo » 27 sie 2006, 04:37

Gdzie jest ten klawisz "wielkości ziarna fasoli" ?

Mam problem: auto pali tylko na pych. Zachowuje sie tak jakby cały czas miał włączony immobilizer (choć lampka się nie pali, a auto pali – na pych :) ). Może wystarczy jakiś reset ?

Problem pojawił się gdy niechcący najechałem prawym-przednim kołem na krawężnik...Pomocy
McCroo
 

Postprzez angel-speed » 27 sie 2006, 17:25

McCroo moze taki reset pomoze.
na wyłączonym silniku i zimnym odłącz kleme + od akuma ,wcisnij pedał stopu na 20 sekund,podłącz kleme i zapal silnik.trzymaj obroty na 2500rpm do nagrzania silnika.
powinno być dobrze :)

resteuje to błędy silnika i ustawia silnik w optymalne działanie :D.
Początkujący
 
Od: 27 cze 2005, 17:02
Posty: 9
Skąd: PSZCZYNA!!!!!!
Auto: MAZDA 626 1.8 GE.

Postprzez McCroo » 27 sie 2006, 18:38

Chodzi o to, że auto w ogóle nie chce zapalić. Wszystkie czynności przed włączeniem silnika wykonałem, ale to nic nie dało. :( Ale dzięki
McCroo
 

Postprzez cobrajas » 29 sie 2006, 21:08

ejno ... ale kręci i nie pali czy nawet nie kręci?

Moje problemy z niemożliwością zapalenia są na poniższym linku.
Dlaczego auta nie jeżdżą w BOOOOOK??

http://republika.pl/cobrajas/mazda/
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2004, 14:58
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D

Postprzez Kluczi » 11 lut 2007, 12:25

Mam dośc duży problem z odpaleniem bryki... Jestem pewien że nie jest to akumulator bo ładowałem go dwa dni temu. Sprawa wygląda tak: Zawsze gdy odpalam go po raz pierwszy w dniu odpala. ALe jak wyłącze silnik już go spowrotem nie włącze:(.Dopiero po ok. 3 godz. gdy samochód postoi bez prób włączania silnika odpali . Wydaje mi się ,żę to immobilaiser bo raz poprostu zapomniałem go wyłączyć i samochód odpalił. Jak myślicie co to możę być, jeżeli to ten nieszczęsny immobilaiser to ile kosztuje wymiana albo czy da się go poprostu wyłączyć ???? Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 22:50
Posty: 40
Skąd: Ustka
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.

Postprzez Redoo » 11 lut 2007, 13:16

:| heh lipa ale moim zdaniem to napewno nie jest usterka mechaniczna,mysle ze to cos elektrycznego czy immobilaiser nie wiem ale napewno jakies zabespieczenie.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6