Nie wiem czy to normalne, ale podczas dłuższej jazdy w miom cronosie tunel na wysokości lewarka zmiany biegów (automat) dość mocno się nagrzewa, tak że prawą nogę muszę co chwila odchylać od tunela o który normalnie podczas jazdy jest oparta, dodam jeszcze że mam zamontowany multilock a jego gniazdo gdzie się wkłada klucz tak się nagrzewa że aż parzy.
Patrzałem na podnośniku ale od spodu jest tam pusto, w odległości ok 10 -15 cm przechodzi rura wydechowa, oprócz tego nic tam nie ma, acha jeszcze ciekawostka – prawa strona tunelu się nie nagrzewa.
W zimie jest to super dodatek. ale w lecie tragedia.
Nagrzewanie tunela środkowego
Strona 1 z 1
U mnie też tak było – jak zakupiłem autko i po dojechaniu pod dom (okolo 10 km) mailem caly tunel (tak jak u Ciebie w okolicy lewarka) goracy. Okazalo sie ze mam skrzynie bez oleju!!!! – od razu poszla Madzia an warsztat – przpelukali, przeczyscili, olej wlali i grzanie yunelu sie skonczylo. Nie wiem czy podobnie nei jest u Ciebie...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Jeśli chodzi o rurę to tydzień temu wymieniłem na nową bo faktycznie była dziura i myślałem że to to, ale wymiana rury i tłumika środkowego nic nie dała.
Co do oleju w skrzyni biegów to stan oleju pilnuję, oprócz tego skrzynię w tamtym roku też wymieniałem w związku z awarią , ale grzanie tunela pozostało i już nie mam koncepcji co to może być.
Co do oleju w skrzyni biegów to stan oleju pilnuję, oprócz tego skrzynię w tamtym roku też wymieniałem w związku z awarią , ale grzanie tunela pozostało i już nie mam koncepcji co to może być.
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
może za ostro jeździsz ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
nie ma to znaczenia, ostatnio przejechałem z rodzinką prawie 500 km nie przekraczając 120 km/h.
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
A ten problem wystepowal przed awaria skrzyni oraz zaraz po naprawie?
hmm no grzanie się automatu no normalne, w passacie też tak miałem ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Odkopuję temat W poprzednim MXie nie pamiętam takiej sytuacji, ale w obecnym aucie dośc mocno grzeje mi się tunel środkowy... Gorąco skupia się na bokach i ciągnie aż do drążka zmiany biegów. Przerabiał ktoś u siebie taki problem? Sprawdzałem szczelnośc wydechu w tych okolicach, ale nic nie dmucha...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
lucky-luciano napisał(a):Odkopuję temat W poprzednim MXie nie pamiętam takiej sytuacji, ale w obecnym aucie dośc mocno grzeje mi się tunel środkowy... Gorąco skupia się na bokach i ciągnie aż do drążka zmiany biegów. Przerabiał ktoś u siebie taki problem? Sprawdzałem szczelnośc wydechu w tych okolicach, ale nic nie dmucha...
Podczas jazdy w trasie u mnie występuje to samo.
By S5.
Dokładnie – po dłuższej jeździe tak mam, na krótkich dystansach nie ma różnicy. Dzisiaj byłem w kanale i nad złączem elastycznym tunel był bardzo ciepły, więc to stąd promieniuje. W tym miejscu nie powinno byc osłony termicznej?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Zima minęła i był to miły dodatek, ale nadal nie rozwiązałem tego problemu... wydech nowy, zero przedmuchów, miałem nawet testowo osłonę nad wydechem, ale bez zmian – boki na wysokości popielniczki są mega gorące przy ostrzejszej jeździe. Przy spokojnej nie parzą, ale też są mocno ciepłe i bardzo chciałbym się tego pozbyc. Przyszło mi dzisiaj do głowy, że to może byc od nagrzewnicy, a konkretniej od termostatu, który puszcza płyn cały czas na długi obieg. Ma ktoś może schemat działania układu chłodzenia? Może tędy droga...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Problem rozwiązany W piątek zdjąłem tunel środkowy, żeby przesmarowac "jabłko" drążka i zauważyłem, że chyba brakuje mi jakiejś osłony między podłogą, a drążkiem – w skrócie widziałem ziemię i wydech Założyłem osłonę z rękawicy spawalniczej, spiętej trytką na dole i górze. Zrobiłem dzisiaj 140 km i cały tunel mam w końcu idealnie zimny Dla potomnych, może się przyda
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6