jacobs242 napisał(a):to raczej niemożliwe żeby w taki sposób wyjąć ten panel, próbowałem i nie da sie. Chyba że jesteś chuckiem norrisem

.
jak to się nie da

Dopiero wróciłem i widzę, że dalej są problemy.
Odciagasz przednią maskownicę po bokach – odchodzi elegancko. i nie ściagasz całej tam od kierownicy tylko odciągasz trochęod tapicerki. PO bokach sam panel jest przykręcony dwoma wkrętami. Trzeba je zwyczajnie odkręcić i wysuwać panel do przodu lekko dociskając w dół. maskownica powinna być odciągnięta na około 12-15cm co jej nie zaszkodzi, a pozwoli wyjśc calemu panelowi. Jak już jest wysunięty z otworu w którym siedzi i jest pod kątem 90% do pierwotnej pozycji to z tyłu odłaczasz trzy wtyki i wyciągasz wtedy sam panel przesuwając go w dół i wysuwasz pod maskownicą w dowolną stronę. Taka jest najprostsza metoda wyciągnięia tego panelu.
czy to na pewno wszystkie żarówki w tym panelu?? Ja mam jeszcze diody w suwakach, którędy je wyjąć?
Tak to na pewno tylko te żarówki

nie ma tam innych, te co są w przyciskach to diody LED zielone. W suwakach te co są wymieniasz podważając płaskim śrubokrętem same suwaki i schodzą – po zdjęciu suwaków zobaczysz płackie zielone LEDy mnożna je wyciągnąć i wymienić na dowolne inne kolory.
NIe wyciągałem LEDów z górnego rzędu przycisków więc nie wiem jakie tam siedzą. Pewnie takie same jak w dolnych suwakach.
A co do wymiany żarówek w przyciskach to po wyjęciu panelu masz dostęp do przycisku świateł awaryjnych i do ogrzewania tylnej szyby i do tempomatu. Wystarczy od tyłu lekko wcisnąć i wyjdą na wierzch, potem wymiana żarówki, czy wstawienia LEDa i wciskach w deskę, po podłączeniu złącza. Żarówki od strony drzwi w przyciskach mżęsz wymienić podważajć maskownicę od dołu co spowoduje wyskoczenie zatrzasków i od dołu można ręką wycisnąć te przyciski. To mniej wiuecej tyle na temat wymiany żarówek
i nie trzeba być chuckiem norisem
