Podświetlenie deski rozdzielczej
1wyjmujesz radio
2wyjmujesz schowek
3odkręcasz główny panel(najpierw trzeba zdjęć plastik z mieszkiem pod nim znajdują się dwie śrubki) odkręcamy te śrubki
4a. jeśli masz krótki krzyżakowy śrubokręt to odginasz delikatnie panel główny i odkręcasz dwie śrubki od modułu sterowania nawiewem
b. jeśli nie masz krótkiego srubokręta to odkręcasz panel główny z lewej strony(przykręcony jest od dołu pod szarym plastikiem) i wyjmujesz całość i dopiero odkręcasz moduł sterowania nawiewami
5 odpinasz z tyłu kostkę i masz moduł w ręku. Z tyłu sa 3 żaróweczki od podświetlenia.
Tak jak umiałem tak opisałem.
2wyjmujesz schowek
3odkręcasz główny panel(najpierw trzeba zdjęć plastik z mieszkiem pod nim znajdują się dwie śrubki) odkręcamy te śrubki
4a. jeśli masz krótki krzyżakowy śrubokręt to odginasz delikatnie panel główny i odkręcasz dwie śrubki od modułu sterowania nawiewem
b. jeśli nie masz krótkiego srubokręta to odkręcasz panel główny z lewej strony(przykręcony jest od dołu pod szarym plastikiem) i wyjmujesz całość i dopiero odkręcasz moduł sterowania nawiewami
5 odpinasz z tyłu kostkę i masz moduł w ręku. Z tyłu sa 3 żaróweczki od podświetlenia.
Tak jak umiałem tak opisałem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
pomysł dobry ze zdjęciami ale na niego nie wpadłem ;] ale z opisem noxes-a dasz rade na pewno nie ma tam nic trudnego ale bez odpięcia panelu głównego nie przeszło musisz ten szary plastik pod kierownicą odkręcić, odkręcasz 4 śrubki pod nim a reszta jest na zatrzaskach miłe zajęcia nawet
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Lekko odgrzeję temat odnośnie wymiany żarówek podświetlenia panelu sterowania nawiewem a także wymiany podświetlenia przycisków tych od sterowania podświetleniem, świateł przeciwmgielnych, tempomatu itp...Jak się ma wymiana podświetlenia tych elementów jeśli samochód posiada drewniane dodatki deski rozdzielczej ?
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Witam serdecznie
jako szczesliwy posiadacz od niedawna Madzi GW ditd chce powitac i od razu zapytac
potrzebuje wymienic prawie wszystkie zaroweczki w Madzi(poprzedni wlasciciel tylko jezdxzil i mial to w pomozcie koledzy starszemu panu
jako szczesliwy posiadacz od niedawna Madzi GW ditd chce powitac i od razu zapytac
potrzebuje wymienic prawie wszystkie zaroweczki w Madzi(poprzedni wlasciciel tylko jezdxzil i mial to w pomozcie koledzy starszemu panu
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
najlepiej wszystko zrobić na diodach LED, żeby mieć z tym święty spokój. Ja nie kupowałem specjalnych żarówek diodowych (bo są droższe) tylko wlutowywałem diody tam gdzie były żarówki, a w podświetlaniu nawiewów mam chyba 2 paski 3x LED bo mi akurat zostały (ikonki na przyciskach są ładnie białe)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Nie świeci mi się podświetlenie przycisku od regulacji podświetlenia deski rozdzielczej – czy ktoś wie jak to naprawić? Jak się tam wymienia żarówkę?? Podważyć przycisk na chama czy jakoś inaczej
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Najlepiej odchylić ten plastik w którym siedzi przełącznik i od spodu wysunąć go (od jego góry i dołu są zatrzaski, które trzeba ścisnąć). Możesz kupić żaróweczkę, ale u mnie w sklepach takich małych nie mieli :/ Więc wsadziłem wszędzie białe diody 3mm i jest ok.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider – nie wiem czy piszemy o tym samym – mi chodzi o sam przycisk reg. podswietlenia deski rozdzielczej Mowisz,zeby na chama wyjmowac? nie polamie nic?
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Chyba u Ciebie wygląda to podobnie jak u mnie, ale na chama nic nie wyjmuj przecież musisz poodkręcać trochę plastiki i dopiero próbować rękę wsadzać pod spód uważaj tylko bo moja mazda jest ostra w niektórych miejscach
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Witam!
Nie działa mi podświetlenie pod przyciskiem od świateł przeciwmgłowych tylnych (mam wersje z przeciwmgłowymi przednimi, włączniki są obok siebie) – jest po lewej stronie kierownicy, podświetlenie na suwaku siły nawiewu i pod przyciskiem od świateł awaryjnych – to raz działa raz nie.
Jak się dobrać do żarówek/diod które te przyciski podświetlają?
Chodzi mi o instrukcję co oderwać, zdjąć odkręcić aby uzyskać dostęp a nie urwać niczego...
Wiem, że taki wątek podobnie jak ten o hamulcach mógłby być w bardziej ogólnych tematach ale tu też pasuje więc wolałem tu napisać, co by nam temat "comprex" nie umarł.
Pozdrawiam,
Tomek
Nie działa mi podświetlenie pod przyciskiem od świateł przeciwmgłowych tylnych (mam wersje z przeciwmgłowymi przednimi, włączniki są obok siebie) – jest po lewej stronie kierownicy, podświetlenie na suwaku siły nawiewu i pod przyciskiem od świateł awaryjnych – to raz działa raz nie.
Jak się dobrać do żarówek/diod które te przyciski podświetlają?
Chodzi mi o instrukcję co oderwać, zdjąć odkręcić aby uzyskać dostęp a nie urwać niczego...
Wiem, że taki wątek podobnie jak ten o hamulcach mógłby być w bardziej ogólnych tematach ale tu też pasuje więc wolałem tu napisać, co by nam temat "comprex" nie umarł.
Pozdrawiam,
Tomek
- Od: 22 kwi 2012, 18:04
- Posty: 199
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D Comprex 1994
nic trudnego musisz zdjąć cały czarny plaski który jest do koła kierownicy i radia przełączników nawiewu żeby go zdjąć musisz zacząć od wyjęcia plastiku koło lewarka biegów zaciągasz ręczny wyciągasz taką małą zaślepkę koło ręcznego i ściągasz go lekkim szarpnięciem nie martw się nie jest nigdzie przykręcony po jego wyjęciu odsłoni ci dwie śrubki w miejscu gdzie była popielniczka teraz musisz wyjąć zaślepkę z boku deski to ta jak otworzysz drzwi kierowcy musisz odkręcić dolną osłonę deski tą z kratką na nogi uzyskasz dostęp do dwóch kolejnych śrubek po czym możesz zabrać się do ściągania plastiku z kokpitu jest on zatrzaśnięty na metalowe spinki takie jak przy osłonie lewarka wypinasz wtyczki i masz dostęp do wszystkiego co cię interesuje
To dobrze, że nie ma tam kłopotliwego dojścia, bo przy okazji zobaczę co jest z nawiewem centralnym, tam jest ta dźwignia/przełącznik od opcji zimnego powietrza kiedy na resztę nawiewów jest ciepłe powietrze ustawione, próbując to przełączać chyba coś pod deską urwałem (bo dźwignia luźno lata) i stanęło na pozycji, gdzie centralny nawiew lewy dmucha ciepłym powietrzem a prawy centralny zimnym i bez dobrania się pod deskę tego nie wyczaję. Co prawda z punktu widzenia kierowcy to nie problem ale lubię mieć wszystko na "tip top".
Może to brzmi śmiesznie, że denerwuje mnie nieświecącą dioda pod suwakiem (moja dziewczyna mówi, że przesadzam ) ale jak kiedyś będę chciał swoją Madzię sprzedać to potencjalny kupujący mi nie zarzuci, że coś nie działa nie planuję teraz sprzedać, włożyłem w nią kupę kasy – a było parę tematów (kupiłem w marcu tego roku): klima, zakup opony letnie i zimowe, felgi stalowe, urywający się pasek od alternatora, chłodnica, wymieniłem przewody hamulcowe tylne, nowe uzwojenie i mostek prostowniczy w alternatorze, nowy rozrząd, olej, płyn chłodniczy – minus 40 stopni wytrzymałości wykazuje, konserwacja podwozia, naprawiłem i podmalowałem potencjalne ogniska rdzy, pozakładane nadkola plastikowe, nowe żarówki, pokrowce na siedzenia, roboczogodzin spędzonych w garażu to nie policzę...
Może to brzmi śmiesznie, że denerwuje mnie nieświecącą dioda pod suwakiem (moja dziewczyna mówi, że przesadzam ) ale jak kiedyś będę chciał swoją Madzię sprzedać to potencjalny kupujący mi nie zarzuci, że coś nie działa nie planuję teraz sprzedać, włożyłem w nią kupę kasy – a było parę tematów (kupiłem w marcu tego roku): klima, zakup opony letnie i zimowe, felgi stalowe, urywający się pasek od alternatora, chłodnica, wymieniłem przewody hamulcowe tylne, nowe uzwojenie i mostek prostowniczy w alternatorze, nowy rozrząd, olej, płyn chłodniczy – minus 40 stopni wytrzymałości wykazuje, konserwacja podwozia, naprawiłem i podmalowałem potencjalne ogniska rdzy, pozakładane nadkola plastikowe, nowe żarówki, pokrowce na siedzenia, roboczogodzin spędzonych w garażu to nie policzę...
- Od: 22 kwi 2012, 18:04
- Posty: 199
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D Comprex 1994
świetny temat na fotorelację...
strzel parę zdjęć i opisz co gdzie i kiedy odkręcić, jakie żaróweczki, gdzie umieszczone i jak się dobrać..
trochę więcej "zachodu" z fotorelacją, ale temat się już nie powtórzy jako zapytanie..
szkoda,że wcześniej zdjęć nie robiłeś z napraw które wykonałeś.
Naprawdę;zdjęcie wstawione na forum z krótkim opisem daje zupełnie inne pojęcie o planowanej pracy niż podpowiedź pisemna
strzel parę zdjęć i opisz co gdzie i kiedy odkręcić, jakie żaróweczki, gdzie umieszczone i jak się dobrać..
trochę więcej "zachodu" z fotorelacją, ale temat się już nie powtórzy jako zapytanie..
szkoda,że wcześniej zdjęć nie robiłeś z napraw które wykonałeś.
Naprawdę;zdjęcie wstawione na forum z krótkim opisem daje zupełnie inne pojęcie o planowanej pracy niż podpowiedź pisemna
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
No to nie mam wyjścia, fotorelacja będzie, może nawet się przyda jak coś rozbiorę i nie będę wiedział jak złożyć
A jeszcze pytanko odnośnie tzw. żyda, mam wrażenie, że ta kontrolka na początku świeci bardzo słabo a rozpala się jak paliwa ubywa, albo z moimi oczami coś dzieje albo problem typu masa albo jednak tak jest...
A jeszcze pytanko odnośnie tzw. żyda, mam wrażenie, że ta kontrolka na początku świeci bardzo słabo a rozpala się jak paliwa ubywa, albo z moimi oczami coś dzieje albo problem typu masa albo jednak tak jest...
- Od: 22 kwi 2012, 18:04
- Posty: 199
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D Comprex 1994
dokładnie tak jest
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Mam wielką prosbę, czy może ktoś podać zródło skad mozna sciagnać kompletny schemat instalacji elektrycznej do comprexa?
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6