Osiągi i osiągnięcia naszych Magdalen

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez szumki44 » 2 wrz 2011, 10:09

dgolf napisał(a):Moja leci tak: http://www.youtube.com/watch?v=2wJp6RgG8OY
od początku coś powyżej 5000 jej nie idzie, ale dół ma niesamowity. Na IV od 40 do 195 można :)

ja dlatego chce przelozyc skrzynie z 626 1.8 bo w moim mx-6 skrzynia na 3 biego do 135 ciagnie xd o wiele za wysoko :) powinna chociaz jak u ciebie :) a 1nka to wogole jak w rowerku gorskim :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 2 wrz 2011, 18:37

U mnie na 3 jest spokojnie 140 :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 3 wrz 2011, 01:03

odcinka na 3 to 140 ;( powinno byc ze 155 :)
2500=100km na 5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 3 wrz 2011, 01:27

Ale mamy przecież inne silniki
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 4 wrz 2011, 10:32

szumki44 napisał(a): dgolf napisał(a):Moja leci tak: http://www.youtube.com/watch?v=2wJp6RgG8OY
od początku coś powyżej 5000 jej nie idzie, ale dół ma niesamowity. Na IV od 40 do 195 można :)


ja dlatego chce przelozyc skrzynie z 626 1.8 bo w moim mx-6 skrzynia na 3 biego do 135 ciagnie xd o wiele za wysoko :) powinna chociaz jak u ciebie :) a 1nka to wogole jak w rowerku gorskim :D

Na IV biegu nie pociągniesz 190km/h musiał byś drugi raz obrotomierz kręcić :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dirtracer » 4 wrz 2011, 19:39

dzisiaj ustawiłem się z civic VI silnik B16A2 (ci co się znają to wiedzą :D ) 1.6 160 km + VTEC
1, 2 było równo ale na 3 mi odjechal :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez noxes » 4 wrz 2011, 20:18

Do ilu rpmu cisnąłeś na 2
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dirtracer » 4 wrz 2011, 20:49

chciałem jak zwykle do końca czyli jakieś 7k ale pomiedzy nami był rowerzysta a ja byłem na prawoskrecie także musiałem troszkę odpuścić. Zresztą muszę jeszcze raz sie z nim ustawić (tyle że teraz bez mojej panny bo prawie białej gorączki dostała) <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez jacekasot » 5 wrz 2011, 15:07

Ja swoim FS'em najwięcej 150km/h przy wyprzedzaniu, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić ile pojedzie max ale jak tylko zmienię przeguby (bo trochę już trzeszczą) to wtedy będe wiedział :D.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez szumki44 » 6 wrz 2011, 10:18

jacekasot napisał(a):Ja swoim FS'em najwięcej 150km/h przy wyprzedzaniu, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić ile pojedzie max ale jak tylko zmienię przeguby (bo trochę już trzeszczą) to wtedy będe wiedział :D.
Bez problemu do 200 sie bujnie :) do 160 jeszcze ciagnie pozniej tylko buja sie ale na prostej 200 masz gwarantowane :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez johny2007 » 6 wrz 2011, 17:14

Ja jak wracałem z pracy o 21 to pomyslałem sobie taka pusta droga to sobie wdepne szkoda ze dziurawa.... ale 150.. teraz czekam na jakos inna okazje zeby wiecej wycisnac...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez lukasz2387 » 6 wrz 2011, 17:58

W sobote z kolegą od prędkości 50km/h na moście w Płocku tam jest gdzie pocisnąć :D On Vectrą B 2.0 diesel i ja swoim tapczanem :P Do 110 był przede mną o jakieś 5m ale już przy 150 oglądałem go w lusterku ;)
lukasz2387
 

Postprzez jacekasot » 9 wrz 2011, 11:03

szumki44 napisał(a):
jacekasot napisał(a):Ja swoim FS'em najwięcej 150km/h przy wyprzedzaniu, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić ile pojedzie max ale jak tylko zmienię przeguby (bo trochę już trzeszczą) to wtedy będe wiedział :D.
Bez problemu do 200 sie bujnie :) do 160 jeszcze ciagnie pozniej tylko buja sie ale na prostej 200 masz gwarantowane :)


Po usunięciu usterek sprawdzę Vmax oczywiście na jakiejś niemieckiej autostradzie gdzie nie ma ograniczeń :D autko bardzo szybko idzie od 100 do 150 km/h i to na 5-tym biegu więc myśle że wyżej tak szybko nie zamuli. Kwestia zdrowia i stanu technicznego silnika <faja>
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez kamilspider » 9 wrz 2011, 13:46

Zalej do pełna 98 i w drogę :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez dirtracer » 15 paź 2011, 20:41

Dzisiaj objechałem (miałem dodatkowo 3 pasażerów na pokładzie) taką astrę (tylko srebrną)
Obrazek
nie wiem jaki miał silnik, i wyposażenie ale ciągnął ładnie ale za mną :]
Niestety na następnych światłach odpuścił hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez Barti69 » 22 paź 2011, 01:09

FS = BMW killer :D do 2.0 wyżej nie ma co liczyć
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2011, 09:17
Posty: 18
Skąd: Sopot
Auto: MX-6 2.0 FS 1995

Postprzez dgolf » 26 paź 2011, 13:46

noxes napisał(a):
szumki44 napisał(a): dgolf napisał(a):Moja leci tak: http://www.youtube.com/watch?v=2wJp6RgG8OY
od początku coś powyżej 5000 jej nie idzie, ale dół ma niesamowity. Na IV od 40 do 195 można :)


ja dlatego chce przelozyc skrzynie z 626 1.8 bo w moim mx-6 skrzynia na 3 biego do 135 ciagnie xd o wiele za wysoko :) powinna chociaz jak u ciebie :) a 1nka to wogole jak w rowerku gorskim :D

Na IV biegu nie pociągniesz 190km/h musiał byś drugi raz obrotomierz kręcić :)


Zamiast kombinować skrzynią chyba taniej i szybciej średnicą kół ? Ja mam niższy profil więc zyskuję na przyspieszeniu.

Wczoraj od 60 do końca trójki z czerwonym Civic'iem VIII hatchback 1,8 140KM równiutko, czyli jest dobrze. Pozbycie się kata ma swoje zalety. Do tego dobrze ustawiony model LPG. Nie mam żadnej dziury teraz.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6