Karpiu24 napisał(a):zaciski , klocki , tarcze etc sa ok bo wymienialem na nowe jak juz wczesniej pisalem takze co pomoze rozwiazac blad? tylko komp z tego co widze

ale dalej n ie wiem co i jak wiec udam sie na serwis jutro

zaciski masz nowe? to Cię to troche szarpnęło

. No musisz skasować błąd ABSu i zobaczysz co sie będzie dalej działo. Poszukaj na forum, bo jest kilka tematów jak to zrobić samemu – i są opisane szerzej i bardziej dostępnie niż w linku powyżej.
Tu masz
jak się podłączyć do gniazda i odczytać błędy abs – według tego powinieneś dać sobie sam radę, prościej już nie można

:
Cytuję:
Kody układu ABS
Aby odczytać kody błędów zarejestrowane przez system ABS, należy:
1. Wyłączyć zapłon.
2. W gnieździe diagnostycznym, opisanym słowem „DIAGNOSTIC” odnaleźć styki GND i TBS i połączyć je kawałkiem przewodu (zmostkować).
3. Przekręcić stacyjkę do pozycji ON, nie uruchamiać silnika.
4. Po około 30 sekundach tester (lub kontrolka ABS) powinny zacząć mrugać, przekazu-jąc kody zapamiętanych błędów – jest to test KOEO (Key On, Engine Off).
5. Po zakończeniu testu KOEO należy uruchomić silnik i przejść do testu KOER (Key On, Engine Running) – komputer aktywnie przetestuje system ABS i być może wy-świetli dodatkowe komunikaty.
Jak skasować błędy ABS...Cytat:
Przekrecic kluczyk i nacisnac stop 10x bardzo szybko (odstepy < 1 sek.)
[nie udalo mi sie zaraz po przekreceniu kluczyka, wiec odczekalem az poszla kolejka bledow i sprobowalem wtedy]