Specyfikacje wyposażenia

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez noizex » 16 wrz 2005, 16:14

wie któś gdzie moge dorwać kompletny spis i opis modeli 626?? z podanymi pojemnościami ,datami,prod, rodzajem nadwozia itp...
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez Paweł » 16 wrz 2005, 18:08

Patrzyles na stronie klubowej?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez noizex » 16 wrz 2005, 22:21

no oczywiście tylko mam cronosa '93 2.0 i na boku mam logo LX więc troche jestem zagubiony bo LX z tego co wyczytałem w danych tech. an stronie klubu jest tylko kombi td i 1.8i
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez Grzyby » 17 wrz 2005, 00:33

Jak zostaniesz klubowiczem :D to będziesz mógł sobie ściągnąć z działu Projekty i organizacja klubu, np. prospekt Cronosa z listą wyposażenia i dowiesz się co które oznaczenie oznacza :]
A na razie powiem ci tyle, że Cronos to tylko i wyłącznie sedan montowany był w zakładach Forda we FlatRock z dwoma wersjami silnikowymi 2.0 i 2.5l z automatem i manualem.
W twoim przypadku oznacza to że posiadasz model 626 Cronos GE (nadwozie) FS (silnik 2.0)
Daty produkcji identycznie jak dla europejskiej siostry 92-97.

Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.
P.S. Ja też mam Cronosa
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 17 wrz 2005, 01:15

mariusz.grzyb napisał(a):Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.

Zdaje sie, ze LX. ;) Czyli "topowa" dwulitrowka. Mniam. :D
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 17 wrz 2005, 01:43

To tak jak i mój Cronosik :D :D
Tylko że ja mam ori dodatki w postaci spoilera z tyłu i osłony szyberdachu :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez noizex » 18 wrz 2005, 18:11

dodatki... zabardzo nie wiem o jakie chodzi.. szybrdachu nie mam , podobno jest to wersja amerykańska ,[jaka?] tablica rej. jest kwadratowa, skrzynia automat,klimatyzacja,opcja swing, no i elektronika
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez noizex » 18 wrz 2005, 18:13

o co chodzi z tą "topową"dwulitrówką ? co w niej topowego???

mariusz nie tylko mamy kronosy podobne, ja też mam dwie madzie – żone i auto :)
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez Paweł » 18 wrz 2005, 18:27

noizex napisał(a):o co chodzi z tą "topową"dwulitrówką ? co w niej topowego?

Topowa specyfikacja dla silnika 2.0. Welur, elektryczne szybki i lusterka, centralny, klimatyzacja, abs, radio. Detale z listy wyposazenia. Wyzej, to juz tylko ES (KL only). W pozniejszych rocznikach dodali druga poduszke i model LX-V6.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 18 wrz 2005, 18:47

noizex, to teraz uzupełnij sobie swój opis. Nie będziesz już bezimienny <lol> <lol> <lol>
Z dodatków to pewnie masz jeszcze tempomat, co do ABSu tco_tm to możliwe że noizex nie ma – ja też nie mam. Montowali w standardzie chyba od 94 albo 95, w pierwszych modelach nie było. Z różnic w stosunku do EUR to na pewno hamulce tył. U mnie są bębny a w EUR zawsze były tarcze. No i ja mam manuala na szczęście. Z ciekawostek to pewnie dzięki temu manualowi stała w kanadyjskim salonie do 95 roku (2 lata) zanim została kupiona.
Noizex co jest u ciebie?

A co do żon i samochodów to nieźle dobrane :P
Musimy się na jakimś zlocie spiknąć.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez noizex » 18 wrz 2005, 19:02

tak mam tempomat a ABS .. hmmm musze sprawdzić mam książke oryginalną po angielsku i musze ją dokładniej przejżeć.. chociaż nie wiem czy tam są takie rzeczy zaznaczone ( nie wydaje mi sie) , jak sie uda to zdjęcia powrzaucam tylko musze ją troszke doprowadzić do porządku po ostatnim właścicielu! <killer> auto super, jedyne czego sie boję to skrzyni , nie wiem.. jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju. zastanawiam się czy nie sprzedać jej za 2 lata i nie kupić manualnej.. ale to jeszcze sporo czasu..

co do żon to rzeczywiście ciekawie wyszło :D
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez Paweł » 18 wrz 2005, 19:07

noizex napisał(a):a ABS .. hmmm

To akurat byla mozliwa opcja.

noizex napisał(a):jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju

To, ze w "naszym kraju" maja opinie malo pozytywne jest chyba wynikiem ogolnego ciemnogrodu... niestety.

Z drugiej strony CD4E to chyba najbardziej zawodna (nie mylic z najgorsza) skrzynia jaka kiedykolwiek wyprodukowano. Obawiam sie, ze mozesz spotkac sie z powaznymi problemami w ciagu tych "tylko dwoch lat"... :)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 18 wrz 2005, 19:12

Rzuć okiem noizex na tył. Jak masz bębny to nie masz ABSu. A w zasadzie to powinieneś mieć kontrolkę ABS jak go masz.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez noizex » 19 wrz 2005, 13:21

tco żartujesz nie? tzn że każdy kto ma 626 w automacie ma cochwile ze skrzynia poważne problemy? a tak w ogóle "poważne" tzn. jakie? jakie usterki i jakie sumy masz na myśłi? i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
Początkujący
 
Od: 31 sie 2005, 20:00
Posty: 21
Skąd: polkowice

Postprzez xlink » 19 wrz 2005, 14:04

noizex napisał(a):i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...


jezdzic autobusem :D
sa ludzie ktorym nigdy nic sie nie popsulo w Polonezie, ale nie znaczy ze Polonezy sa malo awaryjne – tak samo odwrotnie – sa ludzie ktorzy maja Toyki ktore sie sypia jak malo co
osobiscie nie lubie generalizowania w sprawie aut – chyba ze rzeczywiscie 75%+ tych skrzyn sie rozlatuje ( albo inaczej odchodzi )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez no_name » 19 wrz 2005, 15:08

ja mam cronosa w automacie i tylko raz mialem problem ze skrzynia (poszly zebatki) teraz madzia ma 10 lat i chodzi wszystko rewelacyjnie.
PS. ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Paweł » 19 wrz 2005, 15:57

no_name napisał(a):poszly zebatki

Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci. <lol>

Ale nagminnosc klopotow dotyczy raczej CD4E niz GF4A-EL, czyli samochodow z silnikami 2.0.

no_name napisał(a):ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6

Jak na KL, to jakis low-end. :P ;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez no_name » 19 wrz 2005, 17:24

tco_tm napisał(a):Jak na KL, to jakis low-end.

ten low-end i tak lepiej wyglada niz e34 bez skory
mam full opcje bez skory (zreszta o to chodzilo, zeby nie bylo skory)
tco_tm napisał(a):Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci

zebatki 4 tysiace zl kosztowala wymiana
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6