Specyfikacje wyposażenia
Strona 1 z 1
Jak zostaniesz klubowiczem to będziesz mógł sobie ściągnąć z działu Projekty i organizacja klubu, np. prospekt Cronosa z listą wyposażenia i dowiesz się co które oznaczenie oznacza
A na razie powiem ci tyle, że Cronos to tylko i wyłącznie sedan montowany był w zakładach Forda we FlatRock z dwoma wersjami silnikowymi 2.0 i 2.5l z automatem i manualem.
W twoim przypadku oznacza to że posiadasz model 626 Cronos GE (nadwozie) FS (silnik 2.0)
Daty produkcji identycznie jak dla europejskiej siostry 92-97.
Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.
P.S. Ja też mam Cronosa
A na razie powiem ci tyle, że Cronos to tylko i wyłącznie sedan montowany był w zakładach Forda we FlatRock z dwoma wersjami silnikowymi 2.0 i 2.5l z automatem i manualem.
W twoim przypadku oznacza to że posiadasz model 626 Cronos GE (nadwozie) FS (silnik 2.0)
Daty produkcji identycznie jak dla europejskiej siostry 92-97.
Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.
P.S. Ja też mam Cronosa
To tak jak i mój Cronosik
Tylko że ja mam ori dodatki w postaci spoilera z tyłu i osłony szyberdachu
Tylko że ja mam ori dodatki w postaci spoilera z tyłu i osłony szyberdachu
noizex napisał(a):o co chodzi z tą "topową"dwulitrówką ? co w niej topowego?
Topowa specyfikacja dla silnika 2.0. Welur, elektryczne szybki i lusterka, centralny, klimatyzacja, abs, radio. Detale z listy wyposazenia. Wyzej, to juz tylko ES (KL only). W pozniejszych rocznikach dodali druga poduszke i model LX-V6.
the right man in the wrong place...
noizex, to teraz uzupełnij sobie swój opis. Nie będziesz już bezimienny
Z dodatków to pewnie masz jeszcze tempomat, co do ABSu tco_tm to możliwe że noizex nie ma – ja też nie mam. Montowali w standardzie chyba od 94 albo 95, w pierwszych modelach nie było. Z różnic w stosunku do EUR to na pewno hamulce tył. U mnie są bębny a w EUR zawsze były tarcze. No i ja mam manuala na szczęście. Z ciekawostek to pewnie dzięki temu manualowi stała w kanadyjskim salonie do 95 roku (2 lata) zanim została kupiona.
Noizex co jest u ciebie?
A co do żon i samochodów to nieźle dobrane
Musimy się na jakimś zlocie spiknąć.
Z dodatków to pewnie masz jeszcze tempomat, co do ABSu tco_tm to możliwe że noizex nie ma – ja też nie mam. Montowali w standardzie chyba od 94 albo 95, w pierwszych modelach nie było. Z różnic w stosunku do EUR to na pewno hamulce tył. U mnie są bębny a w EUR zawsze były tarcze. No i ja mam manuala na szczęście. Z ciekawostek to pewnie dzięki temu manualowi stała w kanadyjskim salonie do 95 roku (2 lata) zanim została kupiona.
Noizex co jest u ciebie?
A co do żon i samochodów to nieźle dobrane
Musimy się na jakimś zlocie spiknąć.
tak mam tempomat a ABS .. hmmm musze sprawdzić mam książke oryginalną po angielsku i musze ją dokładniej przejżeć.. chociaż nie wiem czy tam są takie rzeczy zaznaczone ( nie wydaje mi sie) , jak sie uda to zdjęcia powrzaucam tylko musze ją troszke doprowadzić do porządku po ostatnim właścicielu! auto super, jedyne czego sie boję to skrzyni , nie wiem.. jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju. zastanawiam się czy nie sprzedać jej za 2 lata i nie kupić manualnej.. ale to jeszcze sporo czasu..
co do żon to rzeczywiście ciekawie wyszło
co do żon to rzeczywiście ciekawie wyszło
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
- Od: 31 sie 2005, 20:00
- Posty: 21
- Skąd: polkowice
noizex napisał(a):a ABS .. hmmm
To akurat byla mozliwa opcja.
noizex napisał(a):jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju
To, ze w "naszym kraju" maja opinie malo pozytywne jest chyba wynikiem ogolnego ciemnogrodu... niestety.
Z drugiej strony CD4E to chyba najbardziej zawodna (nie mylic z najgorsza) skrzynia jaka kiedykolwiek wyprodukowano. Obawiam sie, ze mozesz spotkac sie z powaznymi problemami w ciagu tych "tylko dwoch lat"...
the right man in the wrong place...
Rzuć okiem noizex na tył. Jak masz bębny to nie masz ABSu. A w zasadzie to powinieneś mieć kontrolkę ABS jak go masz.
tco żartujesz nie? tzn że każdy kto ma 626 w automacie ma cochwile ze skrzynia poważne problemy? a tak w ogóle "poważne" tzn. jakie? jakie usterki i jakie sumy masz na myśłi? i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...
Mazda 626 cronos LX ,2.0 16v DOHC
- Od: 31 sie 2005, 20:00
- Posty: 21
- Skąd: polkowice
noizex napisał(a):i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...
jezdzic autobusem
sa ludzie ktorym nigdy nic sie nie popsulo w Polonezie, ale nie znaczy ze Polonezy sa malo awaryjne – tak samo odwrotnie – sa ludzie ktorzy maja Toyki ktore sie sypia jak malo co
osobiscie nie lubie generalizowania w sprawie aut – chyba ze rzeczywiscie 75%+ tych skrzyn sie rozlatuje ( albo inaczej odchodzi )
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
ja mam cronosa w automacie i tylko raz mialem problem ze skrzynia (poszly zebatki) teraz madzia ma 10 lat i chodzi wszystko rewelacyjnie.
PS. ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6
PS. ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
no_name napisał(a):poszly zebatki
Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci.
Ale nagminnosc klopotow dotyczy raczej CD4E niz GF4A-EL, czyli samochodow z silnikami 2.0.
no_name napisał(a):ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6
Jak na KL, to jakis low-end.
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Jak na KL, to jakis low-end.
ten low-end i tak lepiej wyglada niz e34 bez skory
mam full opcje bez skory (zreszta o to chodzilo, zeby nie bylo skory)
tco_tm napisał(a):Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci
zebatki 4 tysiace zl kosztowala wymiana
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6