Silnik probe 2.2 turbo czy pasuje do mx6 92-97?
1, 2
znam goscia w szwecji co przezucil dol z vipera srt10 do saaba 93 wiec wniosek taki zee jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci. jak ci siee uda daj znac ![czarodziej <czarodziej>](./images/smilies/czarodziej.gif)
![czarodziej <czarodziej>](./images/smilies/czarodziej.gif)
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
A czy to silnik z Probe 2 (bo "2" to praktycznie mazda mx6)? Jeśli tak to powinien się zmieścić bez problemu.
A jeżeli to z Probe'a jedynki, to chyba potrzebna będzie ingerencja specjalisty (Ale ja się nie znam na tunningu).
Ale jeśli specjaliści z Brabusa do Mercedesa klasy C wsadzili 6 litrową V8, to wszystko jest możliwe.
A jeżeli to z Probe'a jedynki, to chyba potrzebna będzie ingerencja specjalisty (Ale ja się nie znam na tunningu).
Ale jeśli specjaliści z Brabusa do Mercedesa klasy C wsadzili 6 litrową V8, to wszystko jest możliwe.
- Od: 2 sty 2010, 11:15
- Posty: 37
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v
Niestety nie mam zadnego proba 1 do wgladu, fajnie by bylo gdyby to byla tylko kwestia lap ale watpie w to. Mysle nad zmiana albo na ten silnik albo montaz kompresora do swojego 2.0. Tyle ,ze strojenie kompresora jest drogie stad pytanie ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Nie wiem jak będzie wygladać sprawa ze skrzynią, ale napewno wydech do przeróbki, kostki komputery ogólnie elektronika, w jakimś tam stopniu układ zasilania paliwem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Akurat o drobne przerobki sie nie martwie, mam warsztat, jestem mechanikiem wiec powinienem sobie potradzic. Pytam bo byc moze ktos juz zrobil takiego swapa
Musze gdzies znalesc taki silnik i dokladnie go przestudiowac
A jesli nie to kompresorek ![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Hej. Silnik ten pasuje bez problemu ale trzeba przełożyć silnik ze skrzynią biegów ,polowa instalacji elektrycznej.Robiłem takie cos i wiem więcej na ten temat to napisz na forum. Jeżeli chcesz mozesz wejśc na youtube i wpisać : mazda 626 2.2 turbo makro zielona góra. Pozdrawiam.
- Od: 8 sty 2011, 17:47
- Posty: 11
Ja tam nie widzę żadnej GE z silnikiem 2.2 turbo czyli F2T. A przeguby będą pasować? Półosie? Zawieszenie silnika? Trzeba zmienić całą instalacje silnika włącznie z komputerem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Włacznie z komputerem półośki mogą nie pasować, musisz dokupić chłodnicę powietrza bo nie bedzie pasowac oryginalna. Gdzies trzeba zmieścic chłodnicę z pompom skrzyni biegów. Najlepiej jakby były oryginalne wodziki do biegów.A na ile śrub masz przekręcone felgi ![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
- Od: 8 sty 2011, 17:47
- Posty: 11
[b ] W tym filmie z silnikiem 2.2 nie jest 626 lub mx6 GE z lat 1992-1997[/b] Silnik 2.2 siedzi w starszej GD/GC/GV. Proszę nie wprowadzać w błąd. Mazda z lat 1992-1997 wygląda tak; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 071102.jpg .
Felgi w GE sa przykręcane na 5 śrub.
Felgi w GE sa przykręcane na 5 śrub.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
W probasach I generacji były motory F2T te same co w mx6 I gen i mazdach GD.
Z tego co się orientuje, to przeguby zew pasują różnica jest w przypadku pierścieniu ABS, co do półosiek to nie mam pewności, ale bym się nie zdziwił gdyby pasowały, z tym jak ktoś napisał praktycznie całą elektrykę trzeba przeszczepić i kombinować z mocowaniem motoru, kiedyś na necie była stronka jak koleś zrobił swapa na FE3 do probasa II gen. wersji z motorem FS 2.0, ale roboty masę przy tym było.
noxes napisał(a):A przeguby będą pasować? Półosie? Zawieszenie silnika? Trzeba zmienić całą instalacje silnika włącznie z komputerem.
Z tego co się orientuje, to przeguby zew pasują różnica jest w przypadku pierścieniu ABS, co do półosiek to nie mam pewności, ale bym się nie zdziwił gdyby pasowały, z tym jak ktoś napisał praktycznie całą elektrykę trzeba przeszczepić i kombinować z mocowaniem motoru, kiedyś na necie była stronka jak koleś zrobił swapa na FE3 do probasa II gen. wersji z motorem FS 2.0, ale roboty masę przy tym było.
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
Sam juz nie wiem co zrobic z tym autem by bylo szybsze, jak montowac 2.5 to tylko KLZE ale wiem ze sa problemy z kompem. W Krakowie jest firma, ktora ma kilka sztuk KLZE.
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Moim zdaniem lepiej zamontować 2.5 KL-ZE i uturbić go. na forum jest kilka projektów z tym silnikiem.
KLZE z kompresorem viewtopic.php?f=102&t=100412&start=20
z podtlenkiem azotu viewtopic.php?f=49&t=27349&start=0
itp itd
KLZE z kompresorem viewtopic.php?f=102&t=100412&start=20
z podtlenkiem azotu viewtopic.php?f=49&t=27349&start=0
itp itd
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6