Klimatyzacja a filtr – osuszacz.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez darusk » 30 cze 2005, 13:59

Czy jest i jeśli tak to gdzie. Nie chodzi tu o filtr pyłkowy.
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 08:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez tomekrvf » 30 cze 2005, 14:10

Jest i musi byc. Foty ktore Ci wyslalem opisuja tez klimatyzacje. Przejrzyj dokladnie
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 30 cze 2005, 17:08

między chłodnicą klimy (skraplaczem) a bodaj kompresorem (sprężarką) jest taka buca wielkości puszki po piwie. To jest osuszacz :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez darusk » 30 cze 2005, 19:49

tomekrvf napisał(a): Foty ktore Ci wyslalem opisuja tez klimatyzacje

dostałem te o klimie i mam co robić <lol>
dzięki <piwo> jak się spotkamy
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 08:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez darusk » 30 cze 2005, 19:57

Waluś napisał(a):między chłodnicą klimy (skraplaczem) a bodaj kompresorem (sprężarką)

mniej więcej ;)
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 08:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez Waluś » 30 cze 2005, 20:08

darusk napisał(a):mniej więcej

sorki bo nie pamiętam czy rurka od osuszacza idzie odrazu do kabiny czy kompresora <glupek2>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez durca » 1 lip 2005, 07:45

Osuszacz jest przed chłodnicą klimy za zderzakiem i tak wygląda http://sklep.climateam.pl/product_info. ... cts_id=577 nowy kosztuje 191zł(niedawno kupowałem).
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2004, 19:53
Posty: 51
Skąd: Sulejówek
Auto: PEUGEOT 607 2,7HDI

Postprzez SHY » 14 cze 2007, 22:52

Witam

Odgrzewam stary temat. Mam jednak pytanie, czy ten filtr osuszacz mozna bez problemu wykrecic z obiegu i wymienic na nowy (chodzi mi o to czy cos sie wyleje)? Jak wyglada sprawa uszczelek – sa jakies specjalne do Mazdy czy mozna, kupic je w kazdym sklepie motoryzacyjnym?

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez waldii » 15 cze 2007, 22:13

Shy,wyleci czynnik,takze trzeba bedzie go napelnic a to jakies 150zl.A osuszacz to moze ten sam warsztat wymienic i sprawdza od razu szczelnosc.Tam nie ma uszczelek,sa o-ringi
waldii
 

Postprzez SHY » 16 cze 2007, 08:55

Niestety nic juz nie wyleci, bo przy nabijaniu nikt nie sprawdzil szczelnosci a okazalo sie, ze filtr jest skorodowany.

Czy te oringi trzeba wymienic czy przy wymianie mozna walnac na stare?
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez czolgu » 16 cze 2007, 11:38

Witam
W GE nie ma oringow tylko sa nakretki. Wiem bo sam wymienialem (tzn w warsztacie). Trzeba uwazac zeby nie ukrecic gwintu bo kaplica, a o to nielatwo.
pozdr
Początkujący
 
Od: 14 maja 2006, 17:28
Posty: 5
Skąd: Warszawka/Wrocławek
Auto: 626 1.8 GLX KOLTEC EGI / 96

Postprzez waldii » 16 cze 2007, 20:19

czolgu napisał(a):W GE nie ma oringow tylko sa nakretki

sama nakretka Ci nie uszczelni.Jest oring i tyle.Moze u Ciebie wypadl kiedys.Sam oring kosztuje jekies 40gr.
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6