Ja proponuje silowniki LESJOFORS'a. Ja kupowalem u Smirnoffa chyba ze 3 lata temu i dzialaja do dzisiaj. Pamietam, ze placilem chyba ze 150 pln za sztuke. Nie byly napewno najtansze i trzeba bylo czekac, bo Smirnoff sprowadzal na zamowienie.
Pzdr
Wymiana sprężyn gazowych tylnej klapy
1, 2
SHY napisał(a):Ja proponuje silowniki LESJOFORS'a. Ja kupowalem u Smirnoffa chyba ze 3 lata temu i dzialaja do dzisiaj. Pamietam, ze placilem chyba ze 150 pln za sztuke. Nie byly napewno najtansze i trzeba bylo czekac, bo Smirnoff sprowadzal na zamowienie.
Dzięki uprzejmości Smirnoffa sprężyny już mam i są już zamontowane. Klapa zamyka się jak nowa
Dzięki za info!
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
medeneś
- Od: 23 sie 2005, 21:42
- Posty: 31
- Skąd: Swarzędz
- Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI
też zamontowałem lesjofors do GW (kombi) i sam nie wiem
otwieram klamkę, lekko ciągnę, klapa podjeżdża tak na 2/3 i dale muszę popchnąć
czy tak jest w oryginale?
tzn. czy sprężyny powinny dźwignąć klapę na sama górę?
oznaczenia z siłownika i mocowanie sugerują , że to jest siłownik do 626 GW – czyli wszystko OK
ale siła 465N i jest krótszy o 1,5 cm od oryginału
jaka jest siła oryginału?
248zł 2 szt z transportem
otwieram klamkę, lekko ciągnę, klapa podjeżdża tak na 2/3 i dale muszę popchnąć
czy tak jest w oryginale?
tzn. czy sprężyny powinny dźwignąć klapę na sama górę?
oznaczenia z siłownika i mocowanie sugerują , że to jest siłownik do 626 GW – czyli wszystko OK
ale siła 465N i jest krótszy o 1,5 cm od oryginału
jaka jest siła oryginału?
248zł 2 szt z transportem
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Andrzej1971 napisał(a):oznaczenia z siłownika i mocowanie sugerują , że to jest siłownik do 626 GW – czyli wszystko OK
ale siła 465N i jest krótszy o 1,5 cm od oryginału
jaka jest siła oryginału?
248zł 2 szt z transportem
Na allegro znalazłem siłowniki Delphi. Zobacz

Długość: 585 mm
Suw: 230 mm
Siła: 500 N
Moje otwierają się do końca.
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
medeneś
- Od: 23 sie 2005, 21:42
- Posty: 31
- Skąd: Swarzędz
- Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI
Andrzej1971 napisał(a):czy sprężyny powinny dźwignąć klapę na sama górę?
na oryginalnych silownikach przy otwieraniu klapa ma na poczatku isc powoli w gore a mniej wiecej od polowy idzie szybciej az do konca...
przy zamykaniu trzeba na poczatku uzyc sily aby klapa zaczela opadac a pozniej leci samoczynnie...
z zamiennikami to... nieco inaczej wyglada...do otwierania i zamykania trzeba sie przylozyc
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia 
może tylko ja tak mam
ale sprężyny lesjofors do mazdy 626 gw (napis z folii/opakowania)
są do du..
łatwo je zamontować tzn. mają dopasowane mocowanie
ale siła nie taka jak trzeba 465nm
podnosi do pewnego momentu i ostatnie 20 cm muszę podnieść ręką
ale sprężyny lesjofors do mazdy 626 gw (napis z folii/opakowania)
są do du..
łatwo je zamontować tzn. mają dopasowane mocowanie
ale siła nie taka jak trzeba 465nm
podnosi do pewnego momentu i ostatnie 20 cm muszę podnieść ręką
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6