Jakie tarcze hamulcowe ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez User76 » 26 sty 2011, 19:30

Witam mam problem dobrania klockow ATE do tarcz pszednich firmy ATE som w dwuch wersiach 14 zali(kolo?)i 15 zali ? a tu link do tego,
http://x1-autoteile.de/index.php?id=0,7 ... 3&br=3,402
albo takie ?
http://x1-autoteile.de/index.php?id=0,7 ... 6&br=3,402
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2010, 08:14
Posty: 10
Skąd: Frankfurt a.M
Auto: 626 GF 2.0 116 K. 2001. Touring Edition. CX-5 ?

Postprzez macias37 » 11 lut 2011, 13:28

Czy cos sie stanie jezeli klocki moglyby byc wymienione ale czekam na wizyte u mechanika?
Początkujący
 
Od: 11 lut 2011, 13:01
Posty: 7

Postprzez tadziomaru1 » 11 lut 2011, 18:54

No może być tragedia, nie wolno pod żadnym pozorem z wymienionymi klockami składać wizyty mechanikowi! hahaha
A tak na poważnie to o co Ci tak konkretnie chodzi, jaki jest problem, coś się dzieje z hamulcami? Opisz to jakoś bardziej treściwie, to spróbujemy pomóc.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez petek » 8 mar 2011, 18:43

A czy ktoś z was zakładał tarcze firmy premium z klockami kashiyama?? Chciałbym pójść po kosztach i takowe założyć (wiem że "po kosztach" może być róźnie ale mam brak flo a musze wymienić).
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2010, 12:10
Posty: 58
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998

Postprzez tadziomaru1 » 8 mar 2011, 23:23

W jakiej cenie te premium, bo ja pytałem tydzień temu w sklepie i brembo było po sto kilka zł.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez petek » 9 mar 2011, 10:22

tadziomaru1 napisał(a):W jakiej cenie te premium, bo ja pytałem tydzień temu w sklepie i brembo było po sto kilka zł.


No właśnie tanio bo komplet na dwie osie (premium + kashiyama) za 345 zł można szrpnąć więc zastanawiające i kuszące.
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2010, 12:10
Posty: 58
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998

Postprzez tadziomaru1 » 9 mar 2011, 12:15

Nie wiem co te tarcze premium warte, niech się Koledzy wypowiedzą. Żeby się znowu nie okazało że tanio będzie drogo, bo się pokrzywią i trzeba będzie kupić inne. Ja bym kubował ATE, TRW, Brembo, Bosh.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez vomitory » 9 mar 2011, 16:12

"No właśnie tanio bo komplet na dwie osie (premium + kashiyama) za 345 zł można szrpnąć więc zastanawiające i kuszące."

Tyle kolego, a nawet więcej, zapłaciłem za komplet ATE na jedną oś. Ja bym sobie odpuścił...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2010, 11:54
Posty: 40
Skąd: Świdnica
Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan

Postprzez Radex » 9 mar 2011, 16:19

wiem ze same te klocki kaszijama to raczej badziew i szybko sie zuzywaja, mozliwe ze tarcze tez.
a pozniej przeplacisz zgodnie z zasadą: co tanio to drogo i nie dosc ze bedziesz musial kupic drugi komplet to wymieniac jeszcze raz...
ja mam komplet TRW, są ok ale nastepnym razem to wolałbym jednak już zeswapować hamulce od M6 <czarodziej> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez petek » 9 mar 2011, 20:34

Dzięki za info. Odpuszczam, jak badziew to szkoda czasu na to, poczekam na pensje i zrobię jak należy :D
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2010, 12:10
Posty: 58
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998

Postprzez Dominator » 27 mar 2011, 23:12

ja mam w swojej komplet brembo na przedniej osi i szalu jakos nie robi, stare ktore mialem wczesniej, poza tym ze bily to byly jednak skuteczniejsze. lepiej chyba dolozyc i kupic ATE. a tymczasem robi sie juz cieplo wiec trzeba bedzie zajrzec pd kola:)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez petek » 28 mar 2011, 11:43

dominator7 napisał(a):lepiej chyba dolozyc i kupic ATE


No i właśnie na takie na obie ośki się szarpnę :D polecane na forum wiec dobre
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2010, 12:10
Posty: 58
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998

Postprzez szkodnik_byd » 28 mar 2011, 23:19

ate nie sa dobre polecam trw
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Dominator » 28 mar 2011, 23:44

stosunek ceny do jakosci w TRW jest na dobrym poziomie i to naprawde dobry wyrob, jadnak zasadniczo wiecej osob chwali ATE. zalezy tez kto i jak jezdzi..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Riki » 29 mar 2011, 00:39

szkodnik_byd napisał(a):ate nie sa dobre


dlaczemu?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez szkodnik_byd » 29 mar 2011, 21:59

bo dobre sa trw a bardzo dobre sa oryginaly ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Riki » 30 mar 2011, 11:53

.....aaa bardzo bardzo dobre są Zimmermanny :D ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Abaddon » 30 mar 2011, 12:00

tak z ciekawości bo też mnie czeka ten temat: po ile chodzą takie tarcze (Zimmermany nawiercane) i jakie klocki najlepiej z nimi wpakować ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez Riki » 30 mar 2011, 15:12

Najlepiej to założyć zestaw z Mazdy 6 diesla (zaciski) i wtedy walczyć z heblami. Na seryjnych zaciskach nie ma sensu :) wtedy gładki Zimmermann + klocek TEXTARA i jest miodzio.

Chyba mam jedyną GFkę w PL (?) z heblami od GG................. :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Dominator » 30 mar 2011, 21:10

Riki napisał(a):Najlepiej to założyć zestaw z Mazdy 6 diesla (zaciski)
Riki jak wygladał montaz tych zaciskow u Ciebie, nie bylo komplikacji z przerobka, jak sprawa mocowania itp, i pasuja do tarcz od gf bez problemu? i jak wyglada sprawa z ich masa, bo jezeli sa cięzsze, to dochodzi dodatkowa waga do resorowania?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6