Zapieczone śruby stabilizatorów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Jasiu19 » 2 mar 2010, 18:28

Panowie ma ktoś sposób jak sobie poradzić z zapieczonymi na amen śrubami od łączników stabilizatorów ?. Mordowałem sie 2 godziny i niestety nie dałem rady tego cholerstwa odkręcić ;/, nie pomaga WD40 ani żaden specyfik a uciąć śrub nie ma podejścia ;/
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez robertss » 2 mar 2010, 18:31

tylko gumówka zwana inaczej szlifierką kątową :]
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez pawlo1030 » 3 mar 2010, 21:35

szlifierka kątowa z małą tarczą i do dzieła. nic innego nie da rady.ja mam już to za sobą.
lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć niż 5 minut myśleć i godzinę robić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 20:59
Posty: 91 (0/1)
Skąd: szczecinek
Auto: 323f bj 2.0 DiTD 2001r.

Postprzez Jasiu19 » 3 mar 2010, 21:50

Ok :d dzięki za rade :D
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez markmas » 3 mar 2010, 22:06

Niekoniecznie szlifierka :P Najpierw spróbuj jednak odkręcić. U mnie przy silniejszej próbie odkręcenia nakrętek po prostu ukręciłem śruby i pięknie wszystko wyszło :)
edit
Doczytałem, że już się męczyłeś... Przy tak długim działaniu wd40 ponownie możesz spróbować odkręcić – powinno puścić bez problemów :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Markiz » 4 mar 2010, 19:13

markmas napisał(a):Niekoniecznie szlifierka Najpierw spróbuj jednak odkręcić. U mnie przy silniejszej próbie odkręcenia nakrętek po prostu ukręciłem śruby i pięknie wszystko wyszło
edit
Doczytałem, że już się męczyłeś... Przy tak długim działaniu wd40 ponownie możesz spróbować odkręcić – powinno puścić bez problemów

Model BG to inna bajka, bo posiada łączniki starego tupu.W następnych modelach łączniki odkręca się za pomoca szlifierki :D . No chyba, że są w miarę nowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez markmas » 4 mar 2010, 21:36

Markiz napisał(a):Model BG to inna bajka, bo posiada łączniki starego tupu.


Jeśli uważasz, że o tym nie wiem to się mylisz :P Tak czy siak jest kawałek śruby którą jest łatwo ukręcić, tym bardziej "jeżdżoną" na naszych kochanych drogach...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6