Dziwny problem ze wspomaganiem

Witam. Nie wiem czy podobny temat juz byl, wszak nie udalo mi sie nic znaleść.
Mam dziwny problem ze wspomaganiem w sojej Madzi (626 GF 00' benzyna 2.0). Pisząc zwieźle wyglada to tak:
Jakiś czas temu mialem awarię pompy wspomagania, odłamal sie kawałek okrągłej plytki i wspomaganie przestalo pracowac. Po wizycie u mechanika stwierdzono ze to pompa. Pompa zostala zregenerowana jednak wspomaganie nie pracuje tak jak przed awarją. A mianowicie na wolnych obrotach (na biegu jałowym u mnie jakies 600 obr/min) wspomaganie nie pracuje zupełnie, a po podniesieniu powyzej 1000 obr/min wspomaganie jest ale kierownica chodzi nieco ciężej niz przed awarią.
Mechanik rozłożył ręce...
Jego teoria jest taka:
a) komputer w trakcie ruchu kierownica nie podnosi obrotów (-faktycznie obroty sa podnoszone ale minimalnie, ruch wskazowki obrotomierza jest niewielki)
b) drobny fragment odlamanej czesci utknął gdzies w ukladzi i przytyka przeplyw
Zamierzam sam rozwiazac ten problem bo mam juz dosyć mechaników.
Moje pytanie jest nastepujące:
1.Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na pompie?
2.O jaką wartośc (prawidłowo) komputer powinien podniesc obroty silnika przy ruchu kierownicą?
Czy ktoś z fofumowiczów jest w stanie mi pomóc.
Z góry dziekuje.
Mam dziwny problem ze wspomaganiem w sojej Madzi (626 GF 00' benzyna 2.0). Pisząc zwieźle wyglada to tak:
Jakiś czas temu mialem awarię pompy wspomagania, odłamal sie kawałek okrągłej plytki i wspomaganie przestalo pracowac. Po wizycie u mechanika stwierdzono ze to pompa. Pompa zostala zregenerowana jednak wspomaganie nie pracuje tak jak przed awarją. A mianowicie na wolnych obrotach (na biegu jałowym u mnie jakies 600 obr/min) wspomaganie nie pracuje zupełnie, a po podniesieniu powyzej 1000 obr/min wspomaganie jest ale kierownica chodzi nieco ciężej niz przed awarią.
Mechanik rozłożył ręce...
Jego teoria jest taka:
a) komputer w trakcie ruchu kierownica nie podnosi obrotów (-faktycznie obroty sa podnoszone ale minimalnie, ruch wskazowki obrotomierza jest niewielki)
b) drobny fragment odlamanej czesci utknął gdzies w ukladzi i przytyka przeplyw
Zamierzam sam rozwiazac ten problem bo mam juz dosyć mechaników.
Moje pytanie jest nastepujące:
1.Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na pompie?
2.O jaką wartośc (prawidłowo) komputer powinien podniesc obroty silnika przy ruchu kierownicą?
Czy ktoś z fofumowiczów jest w stanie mi pomóc.
Z góry dziekuje.