Przeczytałem trochę wątków i wszyscy raczej narzekają na problem przy wrzucaniu 2jki z 1szego biegu, u mnie problem pojawił się dopiero teraz (przebieg 108tys) wymieniłem olej w skrzyni przy 100tys km na Maxus 75W90) a mianowicie:
przy redukcji z 4 biegu na 3, tylko przy wyższych obrotach, występuje zgrzytnięcie,
ktoś ma pomysł gdzie leży przyczyna?jakiś spec od tego na Śląsku?:)
Pozostałe biegi wchodzą poprawnie, dodatkowo z 3jki na 4 bieg wchodzi również elegancko.
pozdrawiam
Zgrzytanie przy redukcji z 4 na 3
Strona 1 z 1
mozliwe ze masz uszkodzony synchronizator 3 i 4 biegu, sprawdz przy okazji poziom oleju w skrzynce
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
wsteczny w mazdach tak ma ze lubi se czasem nie wskoczyc do konca 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
z tego co czytałem to właśnie niektórzy też mają taki problem. więc nie grzebe. czasami tylko trzeba wrzucić najpierw jakiś inny bieg a potem dopiero wsteczny
ale z tą redukcją z 4 na 3 to trzeba wyjaśnić sprawę żeby się coś nie posypało
w sosnowcu jest jakiś dobry mechanior od japońców z tego co pamiętam ale zapomnialem ulicy
ale z tą redukcją z 4 na 3 to trzeba wyjaśnić sprawę żeby się coś nie posypało
w sosnowcu jest jakiś dobry mechanior od japońców z tego co pamiętam ale zapomnialem ulicy
Radex84 ja mam to samo w GE, przy redukcji muszę chwile odczekać i dopiero wrzucić 3..trochę to irytuje,szczególnie przy przyspieszaniu..Prawdopodobnie to jest wina synchronizatora..
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 to spróbuj przy redukcji przegazować go na luzie. Powinien lepiej bieg wchodzić ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
szydlak148
Riki napisał(a):Wyrzuć bieg.. wyluzuj.. wrzuć trójkę
Właśnie tak robię
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
NO hej Ja też mam zgrzyt przy przyspieszaniu z 2/3 i 4/3. Ja jak przełączam czekam trochę aż obroty spadną i nie zgrzyta. MYślę że to jest synchronizator winny wszystkiemu
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6