Strona 1 z 2

Miętki pedał hamulca po wymianie pompki, klockow, odpowietrzani

PostNapisane: 4 mar 2009, 23:53
przez thomass
WITAM.mam nie maly problem.wymienilem pompke hamulcowa ,wszyctkie klocki[byly do wymiany]odpowietrzalem kilka razy .Niestety moje operacje nic nie zmienily nadal mam[gumowy pedal po odpaleniu auta.]przy kilka krotnym naciskaniu hamulca na zapalonym silniku zaczyna mrugac kontrolka recznego.[hamulec jest na samym dole [przy podlodze]
nie odpowietrzalem na zapalonym silniku,jeden mechanik mowil mi ze mam system ABS zapowietrzony.mial ktos takie problemy?

PostNapisane: 5 mar 2009, 02:58
przez MariuszXedos
Tak pytam dla zasady.
Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?

PostNapisane: 5 mar 2009, 18:04
przez thomass



MariuszXedos napisał(a):Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?

nie ma zadnych ubytkow plynu .plynu jest po korek nie ubywa absolutnie nic.czeski film.na zapalonym pedal guma

PostNapisane: 5 mar 2009, 20:44
przez MariuszXedos
to naprawdę dziwne, nie spotkałem się z czymś takim :(

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:01
przez thomass
ja tez nie.wies to ZAGADKA MIESIACA

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:02
przez Hazu
thomass ile płynu przelałeś podczas odpowietrzania?

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:16
przez waldii
nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos sie to w inny sposob robi przy pomocy jakiegos urzadzenia.Sorka za niekonkrety ale samemu wiem,ze nie da sie absu odpowietrzyc

PostNapisane: 6 mar 2009, 22:31
przez thomass
Hazu napisał(a):thomass ile płynu przelałeś podczas odpowietrzania?
_________________

trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.
waldii napisał(a):nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos

naprawde nie da sie samemu?a na wlonczonym silniku?moze to pomoc?

PostNapisane: 6 mar 2009, 22:34
przez waldii
thomass pisze nieprecyzyjnie,bo sam niegdy tego nie robilem.Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.

PostNapisane: 6 mar 2009, 22:43
przez Hazu
waldii napisał(a):Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.

cos pomieszałeś?

thomass napisał(a):trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.

pompowałeś pedałem hamulca ?

3 zbiorniczki to 5 minut na koło powinno wystarczyć
3 zbiorniczki to nawet chyba nie będzie 0,5 l.?

Może zalewasz płyn odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż sam spłynie?
Jak tak to wiadomo dlaczego nie da się odpowietrzyć.


nie wiem jak to odpowietrzasz.
ale nie powinieneś dopuscić aby przy odpowietrzniu płyn spadł poniżej min

PostNapisane: 6 mar 2009, 22:46
przez waldii
Hazu napisał(a):cos pomieszałeś?

eee no troche.Chodzilo mi,ze jesli masz sprawny uklad ze starym plynem to mozna go przelac nowym bez zapowietrzania ukladu ;)

PostNapisane: 7 mar 2009, 19:02
przez thomass
wiem gdzie lezy problem.uklad nie jest zapowietrzony.bylem dzis u mechanika i wyglada na to ze cos jest nie tak z ukadem wsmomagania hamulca
jak wypina sie kabel od czujnika na serwie to kontrolka recznego nie daje sygnalu [silnik zapalony]serwo jest ok.cos z zasilaniem serwa?macie jakies pomysly?co moglo siasc?,zabrudzic sie ,nie wiem od czego zaczac

PostNapisane: 7 mar 2009, 21:46
przez waldii
nagle cos siadlo po wymianie plynu??Teee mechaniory :|

PostNapisane: 8 mar 2009, 13:40
przez thomass
waldii napisał(a):nagle cos siadlo po wymianie plynu??Teee mechaniory

waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu.akurat tak sie zlozylo ze jeszcze wtedy wymienialem plyn.ale to nic wspolnego z tym nie ma.nie wiem dokladnie co sie stalo w kazdym razie cos z ukladem zasilania serwa.nawet nie wiem od czego zaczac.jak bym chcial cos szukac.wyglada na brak cisnienia.

PostNapisane: 8 mar 2009, 22:29
przez waldii
thomass napisał(a):waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu

yyyy czytajac tekst
thomass napisał(a):to ZAGADKA MIESIACA
jakos nie wpadlem na to,ze awaria byla przed wymiana tych rzeczy.Sorki,ze taki glupi jestem :| :| <głaszcze>

PostNapisane: 10 mar 2009, 17:34
przez thomass
wyglada na to ze moja przypadlosc jest wyjatkowa :)

PostNapisane: 12 mar 2009, 23:16
przez thomass
no i jest ok.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.

PostNapisane: 12 mar 2009, 23:27
przez waldii
???? :| a co ma jedno do drugiego??

PostNapisane: 13 mar 2009, 20:23
przez thomass
a ma bardzo duzo.z filtra wychodzi rurka gumowa ktora jest podpieta do wirnika od napedu serwa.sterowanie jest powietrzem.widocznie nie bylo odpowiedniego podcisnienia.na to stawiam.

PostNapisane: 14 mar 2009, 12:14
przez ZipperPL
thomass napisał(a):no i jest ok.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.


...we wszystko uwierzę, ale jakoś w to mi się nie chce... Zawsze myślałem, że sterowanie jest podciśnieniem z kolektora ssącego :|