Miętki pedał hamulca po wymianie pompki, klockow, odpowietrzani

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez thomass » 4 mar 2009, 23:53

WITAM.mam nie maly problem.wymienilem pompke hamulcowa ,wszyctkie klocki[byly do wymiany]odpowietrzalem kilka razy .Niestety moje operacje nic nie zmienily nadal mam[gumowy pedal po odpaleniu auta.]przy kilka krotnym naciskaniu hamulca na zapalonym silniku zaczyna mrugac kontrolka recznego.[hamulec jest na samym dole [przy podlodze]
nie odpowietrzalem na zapalonym silniku,jeden mechanik mowil mi ze mam system ABS zapowietrzony.mial ktos takie problemy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez MariuszXedos » 5 mar 2009, 02:58

Tak pytam dla zasady.
Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?
Początkujący
 
Od: 3 lis 2007, 18:07
Posty: 27
Skąd: Węglowice
Auto: Mazda Xedos 2.0l V6 96r.

Postprzez thomass » 5 mar 2009, 18:04




MariuszXedos napisał(a):Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?

nie ma zadnych ubytkow plynu .plynu jest po korek nie ubywa absolutnie nic.czeski film.na zapalonym pedal guma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez MariuszXedos » 5 mar 2009, 20:44

to naprawdę dziwne, nie spotkałem się z czymś takim :(
Początkujący
 
Od: 3 lis 2007, 18:07
Posty: 27
Skąd: Węglowice
Auto: Mazda Xedos 2.0l V6 96r.

Postprzez thomass » 5 mar 2009, 23:01

ja tez nie.wies to ZAGADKA MIESIACA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Hazu » 5 mar 2009, 23:02

thomass ile płynu przelałeś podczas odpowietrzania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 5 mar 2009, 23:16

nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos sie to w inny sposob robi przy pomocy jakiegos urzadzenia.Sorka za niekonkrety ale samemu wiem,ze nie da sie absu odpowietrzyc
waldii
 

Postprzez thomass » 6 mar 2009, 22:31

Hazu napisał(a):thomass ile płynu przelałeś podczas odpowietrzania?
_________________

trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.
waldii napisał(a):nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos

naprawde nie da sie samemu?a na wlonczonym silniku?moze to pomoc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez waldii » 6 mar 2009, 22:34

thomass pisze nieprecyzyjnie,bo sam niegdy tego nie robilem.Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.
waldii
 

Postprzez Hazu » 6 mar 2009, 22:43

waldii napisał(a):Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.

cos pomieszałeś?

thomass napisał(a):trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.

pompowałeś pedałem hamulca ?

3 zbiorniczki to 5 minut na koło powinno wystarczyć
3 zbiorniczki to nawet chyba nie będzie 0,5 l.?

Może zalewasz płyn odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż sam spłynie?
Jak tak to wiadomo dlaczego nie da się odpowietrzyć.


nie wiem jak to odpowietrzasz.
ale nie powinieneś dopuscić aby przy odpowietrzniu płyn spadł poniżej min
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 6 mar 2009, 22:46

Hazu napisał(a):cos pomieszałeś?

eee no troche.Chodzilo mi,ze jesli masz sprawny uklad ze starym plynem to mozna go przelac nowym bez zapowietrzania ukladu ;)
waldii
 

Postprzez thomass » 7 mar 2009, 19:02

wiem gdzie lezy problem.uklad nie jest zapowietrzony.bylem dzis u mechanika i wyglada na to ze cos jest nie tak z ukadem wsmomagania hamulca
jak wypina sie kabel od czujnika na serwie to kontrolka recznego nie daje sygnalu [silnik zapalony]serwo jest ok.cos z zasilaniem serwa?macie jakies pomysly?co moglo siasc?,zabrudzic sie ,nie wiem od czego zaczac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez waldii » 7 mar 2009, 21:46

nagle cos siadlo po wymianie plynu??Teee mechaniory :|
waldii
 

Postprzez thomass » 8 mar 2009, 13:40

waldii napisał(a):nagle cos siadlo po wymianie plynu??Teee mechaniory

waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu.akurat tak sie zlozylo ze jeszcze wtedy wymienialem plyn.ale to nic wspolnego z tym nie ma.nie wiem dokladnie co sie stalo w kazdym razie cos z ukladem zasilania serwa.nawet nie wiem od czego zaczac.jak bym chcial cos szukac.wyglada na brak cisnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez waldii » 8 mar 2009, 22:29

thomass napisał(a):waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu

yyyy czytajac tekst
thomass napisał(a):to ZAGADKA MIESIACA
jakos nie wpadlem na to,ze awaria byla przed wymiana tych rzeczy.Sorki,ze taki glupi jestem :| :| <głaszcze>
waldii
 

Postprzez thomass » 10 mar 2009, 17:34

wyglada na to ze moja przypadlosc jest wyjatkowa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez thomass » 12 mar 2009, 23:16

no i jest ok.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez waldii » 12 mar 2009, 23:27

???? :| a co ma jedno do drugiego??
waldii
 

Postprzez thomass » 13 mar 2009, 20:23

a ma bardzo duzo.z filtra wychodzi rurka gumowa ktora jest podpieta do wirnika od napedu serwa.sterowanie jest powietrzem.widocznie nie bylo odpowiedniego podcisnienia.na to stawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez ZipperPL » 14 mar 2009, 12:14

thomass napisał(a):no i jest ok.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.


...we wszystko uwierzę, ale jakoś w to mi się nie chce... Zawsze myślałem, że sterowanie jest podciśnieniem z kolektora ssącego :|
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6