Niewłaściwe działnie ABS i TCS oraz malejące obroty na luzie

Witam
Jak w tytule mam kilka spraw, które nagle zaczęły mi spędzć sen z powiek. Mazda 626 GF 1998 rok, kombi, 2.0, 115 KM na tyle tarcze hamulcowe.
Piewrszy to zamontowaniu LPG – sekwencja – gaśnie mi silnik po puszczeniu gazu, jak się nagrzeje na maxa jest lepiej ale też potrawfi gasnąć. Dodatkowo lekko pływają obroty w okolicy drugiej kreski około 750 – 800 obr/min jak niezgaśnie na luzie. Czy tu mam stawiać na silnik krokowy – już go czyściłem nie pomogło i gazownika odwiedzałem 2 razy.
Inna sprawa abs po teście mam padnięty czyjnik na tylnym lewym kole, kontrolka czasmi po odpaleniu gasnie a czasmi się pali. Przy jeździe najczęściej na dołkach się zapala. Dodatkowo od razu z abs zapala TCS. Wiem, że steronik jest niby ten sam abs i TCS. Dodatkowo jak abs działa to przy lekkim dotknieciu pedału hamulca zaczyna brzęczeć coś jak by pompa abs-u uzbraja się czy coś takiego(słychać buczenie takie jak po odpaleniu samochodu)(jak dla mnie nie powinno nic byc słychac przy lekkim dotknięciu hamulca). Przy takim solidniejszym naciśnięciu jest normalne działenie hamulców. Dodatkowo dość mocno mi przygasza silnik przy hamowaniu. Zastanawiam się czy nie pada sterownik od abs lub jakiś inny element odpowiedzialny za przekaz podciśnień podczas hamowania. Czy jest możliwe testawienie w warunakach domowych komputera od ABS-u?. Czy może ktoś posiada sprawny używany czujnik do tego modelu mazad do sprzedania,
Jak w tytule mam kilka spraw, które nagle zaczęły mi spędzć sen z powiek. Mazda 626 GF 1998 rok, kombi, 2.0, 115 KM na tyle tarcze hamulcowe.
Piewrszy to zamontowaniu LPG – sekwencja – gaśnie mi silnik po puszczeniu gazu, jak się nagrzeje na maxa jest lepiej ale też potrawfi gasnąć. Dodatkowo lekko pływają obroty w okolicy drugiej kreski około 750 – 800 obr/min jak niezgaśnie na luzie. Czy tu mam stawiać na silnik krokowy – już go czyściłem nie pomogło i gazownika odwiedzałem 2 razy.
Inna sprawa abs po teście mam padnięty czyjnik na tylnym lewym kole, kontrolka czasmi po odpaleniu gasnie a czasmi się pali. Przy jeździe najczęściej na dołkach się zapala. Dodatkowo od razu z abs zapala TCS. Wiem, że steronik jest niby ten sam abs i TCS. Dodatkowo jak abs działa to przy lekkim dotknieciu pedału hamulca zaczyna brzęczeć coś jak by pompa abs-u uzbraja się czy coś takiego(słychać buczenie takie jak po odpaleniu samochodu)(jak dla mnie nie powinno nic byc słychac przy lekkim dotknięciu hamulca). Przy takim solidniejszym naciśnięciu jest normalne działenie hamulców. Dodatkowo dość mocno mi przygasza silnik przy hamowaniu. Zastanawiam się czy nie pada sterownik od abs lub jakiś inny element odpowiedzialny za przekaz podciśnień podczas hamowania. Czy jest możliwe testawienie w warunakach domowych komputera od ABS-u?. Czy może ktoś posiada sprawny używany czujnik do tego modelu mazad do sprzedania,