Witam, jeżdżę mazdą 626 rok 1999 DITD, Mam problem z wrzucaniem dwóch biegów, jedynki i czwórki przy redukcji z piątki. Dziiwne jest to, że problem ten występuje tylko w trakcie jazdy. Gdy auto stoi biegi wchodzą normalnie przy silniku włączonym czy wyłączonym. Problemem nie może być sprzęgło gdyż zostało już wymienione a skrzynia biegów pracuje normalnie, nic w niej nie zgrzyta.
Jak myślicie co z tym dalej zrobić i w czym tkwi problem??????
skrzynia biegów czy sprzęgło
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 15 cze 2008, 21:11 przez piotr papież, łącznie edytowano 2 razy
-
piotr papież
A masz olej w skrzyni biegów?
Wygląda to raczej na synchronizatory.
Proszę właściwie nazwać temat, zgodnie z regulaminem
Wygląda to raczej na synchronizatory.
Proszę właściwie nazwać temat, zgodnie z regulaminem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
jesli skrzynia jest dobrze zwieszona (nie urwane poduchy), jesli tuleje łaczników nie maja luzów to pewnie synchronizatory. Pytanie jak sie biegi zachowuja gdy na wyzsze, i jak na nizsze? Synchroniztory gdy kiepskie powinny zacinac w gore i przytrzymywac wlaczanie gdy biegi w dół. W pierwszym przypadku zatosuj przygazowke, w drugim wyhamuj i wkladaj biegi, albo wciskaj i patrz przy jakiej predkosci wchodza. Jesli ww. objawy sie potwierdza to szukaj uzywki, jesli ta Ciebie drazni.
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
jeden z naszych kolegów z forum miał problem z wrzuceniem 1 biegu w 626, po wizycie u paru mechaników, którzy zalecali mu wymianę sprzęgła lub skrzyni, podjechał do jakiegoś znajomego i okazało że wystarczyło dokręcił jakieś 2 śrubki (coś od sprzęgła) i wszystko zaczęło chodzić jak ta lala. Może tu tkwi problem?
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
pewnie myslisz o blaszcze naprowadzajacej wodzik zmiany biegów znajdujacej sie w skrzyni. Tak sa tam 2 srubki. Ale skrzynie nalezy doszczetnie rozebrac. Co jest rownoznaczene ze sprawdzeniem synchronizatoró. Czyli na jedno wychodzi. Wiem bo mam to 2 m od siebie.
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6