Stuki, puki, brak zbieżności

Witam, od jakiegos miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem Mazdy 626 kombi (GW) rok 1999 poj. 2.0, 136 KM (przebieg 138 tys km). Autko naprawde przypadlo mi do gustu dlatego chce je doprowadzic do nalezytego stanu
Pare dorbnych rzeczy juz zrobilem kilka wiekszych pozostalo. <br> Przegladam uwaznie forum i mam dylemat czytajac niektore posty , ktore na moje oko sa ze soba sprzeczne, dlatego zwracam sie do Was o pomoc w rozwianiu watpliwosci. <br> Znajomy mechanik po przejazdzce na szarpakach zasugerowal nastepujace wymiany:
a) tylne łączniki + tulejki
b) tylne wahacze wzdłuzne i poprzeczne + sruby regulacyjne
c) tuleje wahaczy przod
+ na moje oko rowniez sworzen lewy przod
Mam wiec pytania:
1) czy w mojej Madzi mozna wymienic same tulejki wahacza czy montuje sie cale wahacze?
2) czy sworzeń nie wymienia sie razem z wahaczem? Wymieniac parami?
3) mysle zeby podejsc kompleksowo do tematu zbieznosci (ktorej u mnie zdecydowanie brakuje) oraz licznych stukan i wymienic z przodu i z tylu: wahacze z tulejami, sworznie i łaczniki stabilizatorow. PS narazie nie mysle o kosztach
Ma to jakis sens???
4) ktore z tych czesci TRZEBA kupic ori zeby nie wracac za chwile do warsztatu?
Co o tym myslicie????
a) tylne łączniki + tulejki
b) tylne wahacze wzdłuzne i poprzeczne + sruby regulacyjne
c) tuleje wahaczy przod
+ na moje oko rowniez sworzen lewy przod
Mam wiec pytania:
1) czy w mojej Madzi mozna wymienic same tulejki wahacza czy montuje sie cale wahacze?
2) czy sworzeń nie wymienia sie razem z wahaczem? Wymieniac parami?
3) mysle zeby podejsc kompleksowo do tematu zbieznosci (ktorej u mnie zdecydowanie brakuje) oraz licznych stukan i wymienic z przodu i z tylu: wahacze z tulejami, sworznie i łaczniki stabilizatorow. PS narazie nie mysle o kosztach
4) ktore z tych czesci TRZEBA kupic ori zeby nie wracac za chwile do warsztatu?
Co o tym myslicie????