Widze ze w naszym przypadku problem tkwi nie od dzis
Zaczac trzeba od tego ze w opisach naszego auta nie mozna zalozyc np.195/65/15 lub szersze a napewno nie wyzsze

wiadomo cos za cos. Na 14 calowych problem znika, ale 15 to nie 14 (efekt sie liczy wiadomo), problem nie odnosi sie do kol na przodzie ze wzgledu na kola skretne. Na rozwiazanie problemu jest kilka wyjsc np:
-zmniejszyc profil popny na 55
-zmienic alusy na wieksze ET np 45 lub 50 tak jak stalowe ale wyglad mizerny
-w amortyzator wsadzic "balwana" odboj zeby odobijal wczesniej
-dolozyc (wcisnac) miedzy gorne zwoje sprezyny taka gume co sie przecina w polowie oposcic auto i efekt j/w choc ryzykowny (sprezyna potrafi peknac)
-lub zrobic maly tuning pionu tylnego kola, mianowicie rozwiercic gorny otwor gdzie skrecona jest piasta z kolumna o jakies prawie 3 mm, i wtedy kolo o wymiarach 195/60/15 miesci sie bez broblemu
-jezdzic z pustym bagaznikiem
-kupno nowych sprezyn
Patrzac na katy parametry i wymiary u goscia co sie zajmuje zbieznoscia to u nas tylne kola sa troszke u gory wystajace, czemu akurat tak jest nie mam pojecia.
ps
ladna GF-ka ladny motorek ladny kolor pzdr