Jakie macie obroty na 5 biegu przy prędkości 140km/h
Strona 1 z 1
Witam znieniłem mazdkę z GF 97r na mazdkę GW99r i wydaje mi się że GW na dłuższą skrzynię ,czy możecie to potwierdzić?
Hehe – skrzynia biegów w GW 136 była inna jak w GW 115. W wersji sedan i hb były takie same (136 konne). A poza tym – trudno powiedzieć idealnie...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy dzięki za wykresy na pw, jak będę w piątek w Radomiu poproszę gości z hamowni AG by mi go przetłumaczyli.
To zapytanie o rodzaje skrzyń,jak to nie warsztat to niech mnie Grzyby przeniesie tam gdzie powinienem o to zapytać
Dodam dla wyjaśnienia, że w GF przy 140km/h miałem ok4,1 na obrotomierzu, a w GW mam niecałe 3,5, a mają ten sam silnik 2,0 85KW.
Dodam dla wyjaśnienia, że w GF przy 140km/h miałem ok4,1 na obrotomierzu, a w GW mam niecałe 3,5, a mają ten sam silnik 2,0 85KW.
bananmin napisał(a):To zapytanie o rodzaje skrzyń
niech ci będzie
bananmin napisał(a):Dodam dla wyjaśnienia, że w GF przy 140km/h miałem ok4,1 na obrotomierzu, a w GW mam niecałe 3,5, a mają ten sam silnik 2,0 85KW
No to są dwa rozwiązania:
1. Inne przełożenia skrzyni
2. Przestawiony rozrząd w GW
a tego nie rozumiem... co to ma do rzeczy...?Grzyby napisał(a):2. Przestawiony rozrząd w GW
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):co to ma do rzeczy...?
tak się mi wydaje (na 90%) że przy przestawionym rozrządzie osiągi na poszcz. biegach są gorsze. Miałem tak u siebie przy źle ustawionym rozrządzie (chyba 2 zęby) – po właściwym ustawieniu prędkości na poszczególnych biegach (przy tych samych obrotach co poprzednio) były wyższe.
Tylko teraz widzę że się walnąłem – bo to wskazywałoby na źle ustawiony rozrząd w GF a nie GW
Jeśli się mylę to niech ktoś mądry mnie poprawi
Według mnie ustawienie rozrządu nie ma tutaj nic do rzeczy – bo wpływa najwyżej na osiągi silnika (moc i moment) a nie na jego faktyczne przełożenie mechaniczne. Chyba, że przestawienie rozrządu wpływa na przekłamania w obrotomierza.
Jeśli przy takiej samej prędkości obrotowej masz różne prędkości jazdy to musi być albo inna skrzynia, albo inny silnik, albo coś innego nietypowego. Rozmiar opon nie wpływa na prędkość na zegarach a jedynie na faktyczną prędkość jazdy (o powiedzmy jakieś 5%). Coś z tymi skrzyniami robili na zachodzie – yesfan też miał jakieś podmiany zrobione, bo miał za wysokie obroty (miał w dieslu 2500 przy stówie czyli >10% za wysokie).
Jeśli przy takiej samej prędkości obrotowej masz różne prędkości jazdy to musi być albo inna skrzynia, albo inny silnik, albo coś innego nietypowego. Rozmiar opon nie wpływa na prędkość na zegarach a jedynie na faktyczną prędkość jazdy (o powiedzmy jakieś 5%). Coś z tymi skrzyniami robili na zachodzie – yesfan też miał jakieś podmiany zrobione, bo miał za wysokie obroty (miał w dieslu 2500 przy stówie czyli >10% za wysokie).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Według mnie ustawienie rozrządu nie ma tutaj nic do rzeczy
możliwe – napisałem to na podstawie własnych obserwacji
A czy nie ma kogoś na MAZDASPEED kto ma GW z 99r , z silnikiem 2,0 85KW . To by wyjasniło wszelkie wątpliwości, przynajmniej dla mnie.
GRZYBY! wszystko zaczeło się od tego że GW 99 wydaje mi się dużo słabsza od poprzednej GF97.
GRZYBY! wszystko zaczeło się od tego że GW 99 wydaje mi się dużo słabsza od poprzednej GF97.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6