Strona 6 z 8

PostNapisane: 29 kwi 2009, 13:37
przez malkolm
w końcu tedgum zrobił gumy do wahaczy http://www.tedgum.pl/pl/katalog/MAZDA/6 ... EDNIA.html czeka mnie wymiana, ciekawe jaką mają żywotność

dzwoniłem do aso w rzeszowie, oryginalny wahacz wzdłużny 1200 zł + vat

PostNapisane: 29 kwi 2009, 13:48
przez bojownik
Mi się udało kupić komplet za 480 brutto u smirnofa (oryginały).

PostNapisane: 29 kwi 2009, 14:08
przez malkolm
a w aso 1200 za jeden , nie mogę się dodzwonić do carspeedu

PostNapisane: 29 kwi 2009, 14:15
przez bojownik
Tylko to było kilka miesięcy temu, wiadomo euro w górę, ceny w górę, ale i tak powinien mieć taniej, napisz maila jak się dodzwonić nie możesz.

PostNapisane: 29 kwi 2009, 15:19
przez malkolm
zrobie chyba całe tylne zawieszenie na tedgumie, mam jeszcze kilka innych części do wymiany, zobaczymy jaka żywotność tego będzie, mieszkam w takim miejscu że jeśli to wytrzyma 60tyś km to będzie sukces
mam inne auto kupione 6 lat temu w salonie, w tym momencie ma 80 tys km i 3 raz będzie zawieszenie robione

PostNapisane: 28 maja 2009, 13:36
przez MarekW
A czy może się orientujecie czy te tuleje gumowe do wahacza tylnego wzdłużnego pasuja do modelu BJ?
Przed robieniem zbierzności zasygnalizowano mi, żeby zacząć myślec o ich wymianie, narazie jest jeszcze ok, ale to może być kolejna rzecz ekspoatacyjna którą będę musiał wymienić.

Ponoć BJ to taki składak z różnych modeli mazdy w tym też 626 :–)

Dopisuję się do tego wątku bo jest najbardziej zbliżony do mojego problemu choć mój problem dotyczy modelu 323F (BJ).

Pozdrawiam
M.

PostNapisane: 1 cze 2009, 20:15
przez xANDy
Płyta podłogowa BJ i 626 GF (JMZGF12 oraz JMZGF14) jest niemal identyczna – zawieszenie również ma te same elementy chociaż może być inna np. siła sprężyn bądź amortyzatory (inna masa).
Płyta podłogowa GW (kombi) jest trochę inna – bo dłuższa, przez co zmienione są tylne elementy. Inne są równiez tylne hamulce w kombi, ale reszta pozostała właściwie ta sama.
Inną rzeczą jest premacy, która jest nieco rozbudowaną wersją BJtki, z tym, że przednie wahacze są zupełnie inne.

BJ to nie jest składak – to normalne auto. Po prostu z tej samej płyty zrobiono dwa modele 323 i 626.

PostNapisane: 2 paź 2009, 18:03
przez Netto69
Witam

Mam problem. (Mazda 626 GW 2000r. DiTD 110KM – po liftingu)

Pytanie – czy przednie wahacze w modelu przed liftingiem i po liftingu różnią się?

Kupiłem taki wahacz (Yamato oznaczenia na worku J33024YMT oraz WO500202) i po jego założeniu totalnie rozjechała się zbieżność. Koło wylazło na zewnątrz. Żeby jechać na wprost musiałem przekręcić kierownicę o 90 stopni. Ale jechał jak pług śnieżny :D

W warsztacie powiedzieli, że mocowanie pasuje idealnie, ale może sam sworzeń jest w innym miejscu, np. o 0,5cm i to powoduje inne ustawienie koła. Teraz jak jest założony ten nowy wahacz, to trudno stwierdzić, nawet przykładając stary.

Trochę mi to koło nastawili na drążku kierowniczym, ale nie wiem, czy jechać na zbieżność (teraz to i tak już nieuniknione) i zamknąć temat, czy najpierw reklamować wahacz.

PostNapisane: 14 paź 2009, 09:22
przez xANDy
Po ruszaniu wahaczy ustawia się zbieżność po prostu...

PostNapisane: 24 paź 2009, 12:46
przez siner
Witajcie...


dzis zakupilem tulejki od Opla Vectry te ktore polecal JerzyBw i po łikendzie sie okaze czy to w ogole pasuje do GW ;–) koszt byl az cale 17 zl za dwie sztuki wiec warto sprobowac.. :) no i ciekawe ile to wytrzyma skoro taka cena.. hahaha

PostNapisane: 25 paź 2009, 10:42
przez Janusz626
xANDy napisał(a):Po ruszaniu wahaczy ustawia się zbieżność po prostu...

i tylko zbieznosc, kata nachylenia kola nie ruszysz nie zmienisz bo nie ma regulacji, niby gorne mocowanie amora ale to nie o ten kat chodzi, sa sposoby inne raczej amotorsko-warsztatowe
siner napisał(a):zakupilem tulejki od Opla Vectry

pewnie od Vectry "B" .... nie dlatego ze cena ale material i przeznaczenie do zawieszenia miekkiego i lzejszego

PostNapisane: 27 paź 2009, 20:52
przez HIFI
Witam wszystkich.

Ja do mojej mazdy 626 GF z 2000 roku po lifcie kupiłem nowe oryginalne wahacze wzdłużne po 210 zł. :D Jeżeli ktoś potrzebuje to chętnie pomogę.

PostNapisane: 15 lis 2009, 17:18
przez Kammi
Panowie mam pytanie odnosnie wahaczy tylnych.Otoz tam sa w sumie 4 wahacze i chcialbym sie dowiedziec czy gumy (od kola)sa takie same czy tez rozne.bo czeka mnie wymiana i chcialbym wymienic wszystkie 8 gum

PostNapisane: 15 lis 2009, 21:27
przez JerzyBw
siner napisał(a):Witajcie...


dzis zakupilem tulejki od Opla Vectry te ktore polecal JerzyBw i po łikendzie sie okaze czy to w ogole pasuje do GW ;–) koszt byl az cale 17 zl za dwie sztuki wiec warto sprobowac.. :) no i ciekawe ile to wytrzyma skoro taka cena.. hahaha


te tuleje odpadły, przecież było napisane. Trzeba uważnie przeczytać poje posty.
Ja jak dotąd nie mam luzów.

Mój temat co jakiś czas powraca

PostNapisane: 17 lis 2009, 18:55
przez krzemo
Witam
Ostatnio przeglądałem stronę hipola i znalazłem "nowy katalog zawieszeń do mazdy:

http://www.hipol.pl/download/Z2Z4L2hpcG ... /mazda.pdf

Chyba ktoś zaczął produkować zamienniki :)

PostNapisane: 17 lis 2009, 20:59
przez kzh600
w końcu tedgum zrobił gumy do wahaczy uwaga na naszych drogach max 3 miechy !!!!!!!!!!! i wymiana nie polecam

PostNapisane: 19 lis 2009, 13:02
przez bamer
kzh600 napisał(a):w końcu tedgum zrobił gumy do wahaczy uwaga na naszych drogach max 3 miechy !!!!!!!!!!! i wymiana nie polecam


wiesz o tym z własnego doświadczenia, masz je założone u siebie???

PostNapisane: 19 lis 2009, 18:34
przez kzh600
nie miałem założone z przodu .........strata czasu i roboty......

PostNapisane: 17 sty 2010, 13:25
przez dyszel
To jakiej w końcu firmy polecicie tuleje wahacza na przód do GE. Byłem wczoraj na przeglądzie i wyszło że przednie tulejki mam wybite :|

PostNapisane: 17 sty 2010, 16:24
przez Hugo
dyszel85 napisał(a):To jakiej w końcu firmy polecicie tuleje wahacza na przód do GE
Polecam NOK i zakupu dokonać na www.carspeed.pl