Wymiana klocków i tarcz mazda 626 gf.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dawideek1991 » 14 wrz 2018, 05:48

Witam, wymieniam właśnie klocki i tarcze Z tyłu w swojej Mazdzie 1998 rok diesel 101km. Mam kilka pytań. Czy klocki powinny luźno chodzić w jażmie?
Stare hamulce były złożone na blaszkach ale bez tego drucika z góry to jest błąd poprzedniego mechanika co wymieniał czy ich po prostu nie ma?
Początkujący
 
Od: 22 sie 2018, 09:17
Posty: 2 (1/0)
Skąd: Mława
Auto: Mazda 626 1998 rok 2.0 diesel

Postprzez Dominator » 14 wrz 2018, 17:32

Klocki w jarzmie muszą chodzić swobodnie, lecz bez nadmiernego luzu, ja praktycznie zawsze szlifuje klocki w miejscu styku z jarzmem, bo zazwyczaj nie chcą wejść. Drucik powinien być, przynajmniej jeden na stronę.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Martinator » 14 mar 2019, 09:47

Mam pytanie o tarcze przod, mam komplet ATE i zauwazylem ostatnio dziwne wycie takie jakby cykliczne ale nie caly czas z przodu moze to krzywe tarcze albo klocki trzymaja..w kazdym razie tarcze maja rant, czy wymieniajac klocki musze ten rant zlikwidowac, dac do toczenia czy nowe klocki "uloza sie" mimo tego rantu..?
ktos tu narzekal na ate,..moze wezme textary
M
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2007, 20:11
Posty: 63 (4/0)
Skąd: Kraków
Auto: mazda 626 GW 2.0 136KM kombi. 1999r.
kolor
Szampanski zloty

Postprzez motylek322 » 14 mar 2019, 20:46

Z obu stron masz to wycie ? bo może łożysko koła daje znać o sobie. Jeżeli tarcze proste i grubość w normie a rant delikatny to można klocki lekko na brzegach zeszlifować. W innym przypadku wymienić bo szkoda kasy na nowe klocki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6