witam . tak jak w tytule jak się odpowietrza układ hamulcowy z abs w mazdzie z 2001 roku 2.0 td 110km 626 v gw.
i jeszcze co może być powodem zwalniania auta gdy jadę na luzie z górki . dodam że to występuje to nie regularnie i czasami sama przyspiesza a czasami utrzymuje prędkość a czasami zwalnia.
problem zaczął występować po wymianie tylnych klocków , wymieniłem na zacisku gumkę na tłoczku i tych co pływa zacisk posmarowałem i wydaje się że to chodzi jak trzeba dodam że odpowietrzałem układ hamulcowy od tyłu do przodu zarazem wlewając świeży płyn dot4 wlałem około 1 litr starego też zleciało około 1 litr
jeszcze mam wrażenie że coś auto podczas jazdy trzyma na hamulcach
pozdrawiam i czekam na wasze sugestie
jak odpowietrzyć układ hamulcowy z abs i problem z samo hamowaniem
Strona 1 z 1
Prawdopodobnie nie wraca któryś tłoczek lub zacisk zacina się na prowadnicach. Auto do góry i ręcznie sprawdzić z jakim oporem kręcą się koła. Jak to nie da odpowiedzi to po jeździe, podczas której odczułeś hamowanie auta sprawdzić, które koło ( felga ) jest cieplejsze od pozostałych.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
dzięki za odpowiedzi . jutro z rana jadę odebrać na przód hamulce wziąłem TEXTAR. pół roku temu kupiłem na przód ATE ale się pogięły i tłucze okropnie.
Brendę od początku wszystkie cztery zaciski czyścił i tak dalej zobaczymy co to będzie
Dam znac jak to wyszło może wżuce jakoś mini relacje
pozdro
Brendę od początku wszystkie cztery zaciski czyścił i tak dalej zobaczymy co to będzie
Dam znac jak to wyszło może wżuce jakoś mini relacje
pozdro
- Od: 6 gru 2016, 12:19
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.
problem rozwiązałem. powymieniałem co się dało w zaciskach , nasmarowałem według logiki( tłoczki -ATe bremszilinder , blaszki na których jezdzi klocek ATE plastitube, a prowadnice zacisku smarem dołączonym do zestawu z prowadnicami) no i hamuje i nie trzyma . tylko trzeba uważać przy wyciąganiu tłoczka sprężonym powietrzem bo mi wyskoczył i zrobił w aucie niezłą wgnitke mało brakowało to bym szyby nie miał. pozdro,
przy odkręcaniu nakrętki od hamulca rećznego na zacisku, która jest w tej sprężynie trzeba też uważać żeby sruby nie urwac ja urwałem no i musiałem jechac po nowe używane zaciski na szrot jeżeli ktoś ma problem z odkręceniem tej nakrętki warto rozebrac od wewnętrznej storny tan gdzie jest sruba na której jeżdzi tłoczek i wyjac całość . jak ktoś nie wiem pisac na priv wytłumacze.
przy odkręcaniu nakrętki od hamulca rećznego na zacisku, która jest w tej sprężynie trzeba też uważać żeby sruby nie urwac ja urwałem no i musiałem jechac po nowe używane zaciski na szrot jeżeli ktoś ma problem z odkręceniem tej nakrętki warto rozebrac od wewnętrznej storny tan gdzie jest sruba na której jeżdzi tłoczek i wyjac całość . jak ktoś nie wiem pisac na priv wytłumacze.
- Od: 6 gru 2016, 12:19
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.
Odpowiadając na pierwsze pytanie. Odpowietrzamy od najdalszego zacisku od pompy abs.
CO do hamulców w mazdzie to ciężka sprawa. Wszystko trzeba robić na tip top.
CO do hamulców w mazdzie to ciężka sprawa. Wszystko trzeba robić na tip top.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6