jak odpowietrzyć układ hamulcowy z abs i problem z samo hamowaniem

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez FARAON23 » 2 kwi 2017, 12:40

witam . tak jak w tytule jak się odpowietrza układ hamulcowy z abs w mazdzie z 2001 roku 2.0 td 110km 626 v gw.
i jeszcze co może być powodem zwalniania auta gdy jadę na luzie z górki . dodam że to występuje to nie regularnie i czasami sama przyspiesza a czasami utrzymuje prędkość a czasami zwalnia.
problem zaczął występować po wymianie tylnych klocków , wymieniłem na zacisku gumkę na tłoczku i tych co pływa zacisk posmarowałem i wydaje się że to chodzi jak trzeba dodam że odpowietrzałem układ hamulcowy od tyłu do przodu zarazem wlewając świeży płyn dot4 wlałem około 1 litr starego też zleciało około 1 litr
jeszcze mam wrażenie że coś auto podczas jazdy trzyma na hamulcach
pozdrawiam i czekam na wasze sugestie
Początkujący
 
Od: 6 gru 2016, 12:19
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.

Postprzez motylek322 » 2 kwi 2017, 17:13

Prawdopodobnie nie wraca któryś tłoczek lub zacisk zacina się na prowadnicach. Auto do góry i ręcznie sprawdzić z jakim oporem kręcą się koła. Jak to nie da odpowiedzi to po jeździe, podczas której odczułeś hamowanie auta sprawdzić, które koło ( felga ) jest cieplejsze od pozostałych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez Damian68 » 2 kwi 2017, 18:46

MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez FARAON23 » 2 kwi 2017, 22:01

dzięki za odpowiedzi . jutro z rana jadę odebrać na przód hamulce wziąłem TEXTAR. pół roku temu kupiłem na przód ATE ale się pogięły i tłucze okropnie.
Brendę od początku wszystkie cztery zaciski czyścił i tak dalej zobaczymy co to będzie

Dam znac jak to wyszło może wżuce jakoś mini relacje
pozdro
Początkujący
 
Od: 6 gru 2016, 12:19
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.

Postprzez FARAON23 » 12 maja 2017, 11:01

problem rozwiązałem. powymieniałem co się dało w zaciskach , nasmarowałem według logiki( tłoczki -ATe bremszilinder , blaszki na których jezdzi klocek ATE plastitube, a prowadnice zacisku smarem dołączonym do zestawu z prowadnicami) no i hamuje i nie trzyma . tylko trzeba uważać przy wyciąganiu tłoczka sprężonym powietrzem bo mi wyskoczył i zrobił w aucie niezłą wgnitke mało brakowało to bym szyby nie miał. pozdro,

przy odkręcaniu nakrętki od hamulca rećznego na zacisku, która jest w tej sprężynie trzeba też uważać żeby sruby nie urwac ja urwałem no i musiałem jechac po nowe używane zaciski na szrot jeżeli ktoś ma problem z odkręceniem tej nakrętki warto rozebrac od wewnętrznej storny tan gdzie jest sruba na której jeżdzi tłoczek i wyjac całość . jak ktoś nie wiem pisac na priv wytłumacze.
Początkujący
 
Od: 6 gru 2016, 12:19
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.

Postprzez dzul » 12 maja 2017, 19:14

Odpowiadając na pierwsze pytanie. Odpowietrzamy od najdalszego zacisku od pompy abs.
CO do hamulców w mazdzie to ciężka sprawa. Wszystko trzeba robić na tip top.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6