Jest to GF przynajmniej ma te litery w nadwoziu troszkę pomieszany z GE ale jednak GF.Grzyby napisał(a):jak go zwać (poza 626), na pewno nie jest to GF
Stuki w tylnym zawieszeniu
1, 2
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
No prosze nie obrazac mojej madzi, jak to nie wiadomo. Mazda LX i tyle oznaczenia na europe sa inne.
Jest to poprostu kolejny model mazdy po liftingu w 98, w 99 juz byly nastempne zmiany atrapy, lampy Czyli moja wersja byla robiona tylko przez rok. Taki bialy kruk
A jaka jest ruznica miedzy GE a GF ?
na carfax.com mozna wykupic dostep za 25$ na caly miesiac mozemy zorbic zrzutke
Jest to poprostu kolejny model mazdy po liftingu w 98, w 99 juz byly nastempne zmiany atrapy, lampy Czyli moja wersja byla robiona tylko przez rok. Taki bialy kruk
A jaka jest ruznica miedzy GE a GF ?
na carfax.com mozna wykupic dostep za 25$ na caly miesiac mozemy zorbic zrzutke
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
GE to kultowe auto mimo latek ktore juz ma wygląda nadal nowoczesnie , GF -ka jest juz bardziej" Fordowska" ( chyba mało udany model )adikow napisał(a):A jaka jest ruznica miedzy GE a GF ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
adikow – LX to wersja wyposażenia, mój Cronos to też LX (z dostępnych DX, LX, ES).
Natomiast GD/GE/GF itd to oznaczenie wersji nadwozia (w zależności od modelu rocznikowego) np. GE to rocznik 92-97.
zajrzyj tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=16606
oraz tutaj http://www.mazdaspeed.pl/galeria/626_galeria.php
Natomiast GD/GE/GF itd to oznaczenie wersji nadwozia (w zależności od modelu rocznikowego) np. GE to rocznik 92-97.
adikow napisał(a):A jaka jest ruznica miedzy GE a GF ?
zajrzyj tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=16606
oraz tutaj http://www.mazdaspeed.pl/galeria/626_galeria.php
Grzyby napisał(a):zajrzyj tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=16606
Grzyby a tak nie w temacie, ale przy okazji – te lampki z boku, dużo amerykjanców tak ma, to robią za postojówki (pozycyjne) boczne, za kierunki boczne czy za jedno i drugie tzn. świeca razem ze światłami, ale migają razem z kierunkami zgodnie w fazie?
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Grzyby napisał(a):U mnie robią za pozycyjne.
Rzadko spotykane w europie, ale np. volvo tak mają. Zresztą polskie przepisy opisują takie światła, chciałem sobie nawet zamontować coś w tym stylu, może kiedyś w wolnej chwili, jak będzie ciepło... jeśli będzie w ogóle kiedyś ciepło
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Grzyby napisał(a):Natomiast GD/GE/GF itd to oznaczenie wersji nadwozia (w zależności od modelu rocznikowego) np. GE to rocznik 92-97.
Nie zgodził bym sie do konca, Mój sasiad ma tez mazde 626 98 ten sam model.
Tez ma oznaczenie LX jak ja ok ale wyposazenie zupelnie inne, nie ma skóry nigdzie, ja mam wszedzie drzwi kierownica siedzenia poza tym on ma automat 2,5 ja manual 2,0 no i mam felgi alusy orginalne on stalowe.
Czy to jest te same wyposazenie?
Moze Koncern zrezygnowal z oznaczeń GE GF i pozostal przy jednym LX.
Po co wiecej oznaczeń
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
adikow napisał(a):Nie zgodził bym sie do konca
zauważ że oprócz tzw. standardu wyposażenia są jeszcze opcje "za dopłatą" i stąd biorą się różnice. Różnice mogą się również brać ze względu na różnice w specyfikacji wyposażenia w zależności na jaki rynek był przeznaczony samochód. Np. standardowe wyposażenie na rynek holenderski a niemiecki różniło się diametralnie – przy tej samej nazwie opcji wyposażenia np. GL.
Może twój był na rynek USA a sąsiada na Kanadę? (luźne przypuszczenie )
Na Mazdach nigdy nie było oznaczeń modelu (GE, GF) poza 323/626, a tylko oznaczenia wyposażenia.
Ameryka – DX, LX, ES, Europa – GLX, GL itp.
Znajdź sobie jakikolwiek folder reklamowy to zobaczysz, że nie pojawia się tam oznaczenie modelu typu GD/GE/GF. Są tam za to oznaczenia wyposażenia oznaczane literkami np. LX, a oprócz tego są zaznaczone dodatki dostępne jako opcja (za dopłatą).
Ozaczenie modelu GC/GD/GE/GF znajduje się również w nr VIN – popatrz u siebie a znajdziesz – czwarta i piąta pozycja bodajże.
Grzyby napisał(a):Ozaczenie modelu GC/GD/GE/GF znajduje się również w nr VIN – popatrz u siebie a znajdziesz – czwarta i piąta pozycja bodajże.
A no teraz dopiero mi to mowisz
Czyli mam GF wedlug vin, i wszystko jasne !
I jeszcze wyjasnila sie sprawa z wersą wyposazenia chyba mam wersje DX !?
teraz sobie przypomnialem ze moja mazda byla bita z tylu i pewnie mam klape tylko ze znaczkem LX
Musze to zmienić, dzieki za sugestie dowiedzialem sie przynajmniej cos wiecej o swojej madzi.
i silnik :
2.0L L4 PFI DOHC 16V
A wiesz moze co oznacza PFI, FI, MFI ?
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
wdepnij sobie na:
http://mazda-fun.net.ru/vin
i tam wklepnij nr VIN i (prawdopodobnie) napisze Ci więcej o Twym autku niż fabryka...
trzeba tylko znać cyrylicę .
Jak nie znasz – to skorzystaj z jakiegoś translatorka np. http://world.altavista.com/ Niestety nie można przetłumaczyć całej strony a tylko po kawałku, ale i tak sporo można się dowiedzieć. Tak przy okazji – jak już będziesz wiedział więcej – to się podziel z nami!!
http://mazda-fun.net.ru/vin
i tam wklepnij nr VIN i (prawdopodobnie) napisze Ci więcej o Twym autku niż fabryka...
trzeba tylko znać cyrylicę .
Jak nie znasz – to skorzystaj z jakiegoś translatorka np. http://world.altavista.com/ Niestety nie można przetłumaczyć całej strony a tylko po kawałku, ale i tak sporo można się dowiedzieć. Tak przy okazji – jak już będziesz wiedział więcej – to się podziel z nami!!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):wdepnij sobie na:
http://mazda-fun.net.ru/vin
Niestety nic mi nie wyskoczylo moze dla tego ze to wersja usa.
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
Powracają do stukow, wymienilem łaczniki stabilizatora, bez cięcia śrub łaczników sie nie obeszło rdza ładnie skleiła nakrętki, zwłaszcza te dolne z kapturkami. Stukanie ucichło ale nie do konca. Przy wiekszych dziurach dalej slychać. Podejzewam ze trzeba bedzie wymieniać tulejki [waaaczego?].
Foto-Relacje z naprawy zamieszcze na forum.
Foto-Relacje z naprawy zamieszcze na forum.
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
I co adikow, jak tam naprawa bo czekam na relację. Byłem dziś u mechanika (mam podobny przypadek) i przyjrzał się zawieszeniu pomachał, pociągał, powąchał i stiwerdził, że amory i łączniki stab. wyglądają na sprawne razem z gumami ale skoro słyszę stukanie to wymieni na początek tuleje wahaczy – orzekł
- Od: 14 wrz 2005, 11:16
- Posty: 169
- Skąd: Białystok (Wasilków)
- Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95
Tak jak pisalem po wymianie łaczników stuki ucichly w 80% nadal slusze bicie przy wiekszych dziurach ale nie takie jak byly. W sobote sciagam amorki zobacze w jakim są stanie. Ja raczej nie wymienie samych tulejek, bo tutaj wymienia sie cale [waaaco?]. Czyli praczktycznie siada wszystko, dodam ze mam przejechane 182 tys mil wiec ma prawo sie sypac.
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
POMÓŻCIE
U mnie występują stuki w tylnym zawieszeniu – jak jadę po drobnych nierównościach – coś kołacze.. Tak jakby coś klekotało w bagażniku. Wyrzuciłem wszsytko z bagażnika, wymieniłem już wszystkie tuleje gumowo – metalowe, łączniki stabilizatora i nic – dalej stuka..
Co to może do jasnej cholery być.
U mnie występują stuki w tylnym zawieszeniu – jak jadę po drobnych nierównościach – coś kołacze.. Tak jakby coś klekotało w bagażniku. Wyrzuciłem wszsytko z bagażnika, wymieniłem już wszystkie tuleje gumowo – metalowe, łączniki stabilizatora i nic – dalej stuka..
Co to może do jasnej cholery być.
MG
- Od: 28 lip 2006, 13:07
- Posty: 5
- Skąd: Oława
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna
Najpierw spóźniona odpowiedź na pytanie
Całość elementów dokręca się na obciążonym (bo inaczej robią się podwójne naprężenia). Zarówno gumy jak i amory. Może Jaksa się wypowie "fachowiej".
Stuki robią: drążki stabilizatora przechyłów lub on sam (sprawdź zawieszenie tego "pręta" stabilizatora tam, gdzie jest przymocowany do podwozia). Weź "brechę" i na kanale podważaj i sprawdzaj co się dzieje. To samo potem na podnośniku (obciążone i bez obciążenia). Poza tym – stukać mogą same amortyzatory jak się skończą. Szczególnie gazówki.
genewa napisał(a):czy łączniki dokręca się na obciążonym zawieszeniu czy na odciążonym
Całość elementów dokręca się na obciążonym (bo inaczej robią się podwójne naprężenia). Zarówno gumy jak i amory. Może Jaksa się wypowie "fachowiej".
Stuki robią: drążki stabilizatora przechyłów lub on sam (sprawdź zawieszenie tego "pręta" stabilizatora tam, gdzie jest przymocowany do podwozia). Weź "brechę" i na kanale podważaj i sprawdzaj co się dzieje. To samo potem na podnośniku (obciążone i bez obciążenia). Poza tym – stukać mogą same amortyzatory jak się skończą. Szczególnie gazówki.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
miałem to samo. U mnie koszt wymiany łącznika stabilizatorów 30 zł. za sztukę. robiłem to w tamtym tygodniu, a co do ceny za łącznik to na allegro są po 21,50 za sztukę, co prawda ja wstawiłem za 60 zł. YAMATO japońskie, ale to tylko dla tego że zależało mi na czasie. to tak na marginesie...
- Od: 7 sie 2006, 18:33
- Posty: 19
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1998r.kombi
Ja Ci odpisze Ostatnio wymieniałem w swojej gumki i łącznik stabilizatora ( tylne ) częśći i robocizna wyniosła mnie ok 150 zł w Elblągu, ale jest problem kupiłem zamienniki i po dwóch tygodniach jeden suka, a na takie części nie dają gwarancji, Tak więc lipa. Może znacie jakąś firmę której produkty popracują dłużej
-
pbinderr
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6