Stuki w tylnym zawieszeniu
1, 2
Nie wiem czy ten temat byl juz moze poruszany, Chodzi o moją madzie 98 po cronosie.
Na poczatku myslalem ze to amorki bo byly to stuki tylko przy wiekszych dziurach teraz stuka coraz czesciej i nawet przy malych nierownosciach i jest to stukot czasami wielokrotny i bardzo draznoiacy. Amorki dzis osluchiwalem , u gory nic nie stuka bardziej na dole. Czyli raczej zawieszenie.
Teraz pytanie czy mazdy europa mają takie same zawieszenie ? Czy ktos juz kiedys mial podobne stuki i co wymienił. Ja naliczylem 3 drążki zawieszenia z jednej strony i jeden stabilizacyjny. Kurde za ktory sie wziąść???
Dodam tylko ze u mojego kumpla jest to samo w tej samej wersji Jakas wada czy co
Na poczatku myslalem ze to amorki bo byly to stuki tylko przy wiekszych dziurach teraz stuka coraz czesciej i nawet przy malych nierownosciach i jest to stukot czasami wielokrotny i bardzo draznoiacy. Amorki dzis osluchiwalem , u gory nic nie stuka bardziej na dole. Czyli raczej zawieszenie.
Teraz pytanie czy mazdy europa mają takie same zawieszenie ? Czy ktos juz kiedys mial podobne stuki i co wymienił. Ja naliczylem 3 drążki zawieszenia z jednej strony i jeden stabilizacyjny. Kurde za ktory sie wziąść???
Dodam tylko ze u mojego kumpla jest to samo w tej samej wersji Jakas wada czy co
Ostatnio edytowano 12 mar 2006, 17:54 przez adikow, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
zacznij od stabilizatora, szczególnie jak jest takie czeste delikatne stukanie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
drążki stabilizatora przechyłów – końcówki. To sprawdź jako pierwsze.
PS. zmień temat postu i podpisz model auta, bo Grzyby się odezwie.......
PS. zmień temat postu i podpisz model auta, bo Grzyby się odezwie.......
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Jak uda się odkręcic łaczniki stabilizatora ....adikow napisał(a):dzis go wyjme calkowicie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
adikow napisał(a): przy malych nierownosciach i jest to stukot czasami wielokrotny i bardzo draznoiacy.
Mam to samo, koledzy mówią że stabilizatory + te wszystkie gumki od wahaczy i łączników zastanawiam się ile to będzie kosztować tył + przód Jaksa?
P.S. Jeśli przy naciskaniu na samochód z każdej strony łagodnie się buja (ok 3razy) i nic nie skrzypi to amory chyba ok.
- Od: 14 wrz 2005, 11:16
- Posty: 169
- Skąd: Białystok (Wasilków)
- Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95
Jasne , trzeba miec sporo czasu i stalowe nerwy....o ile mowa o "jeszcze " oryginalnych łącznikach i nakrętkach.emmarek napisał(a):jak ktoś chce to się "udaje"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
adikow napisał(a):byly to stuki tylko przy wiekszych dziurach teraz stuka coraz czesciej
A ja jeszcze bym zwrócił uwagę na amortyzatory. Miałem identyczną sytuację w swoim Xedosie – na początku po prawej stronie tyłu auta – stukało (dudniło) – na dziurach i poprzecznych łaczeniach jezdni. Po jakimś czasie zaczęło stukać juz nawet na niewielkich nierównościach. W poprzednim tygodniu zmieniłem oba amortyzatory – nic nie stuka.
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
Jaksa napisał(a):Jasne , trzeba miec sporo czasu i stalowe nerwy....o ile mowa o "jeszcze " oryginalnych łącznikach i nakrętkach.emmarek napisał(a):jak ktoś chce to się "udaje"
u mnie niestety sie nie udalo odkrecic dodam ze byl oryginalny lacznik trzeba bylo ciac.. dobrze ze koszt nowego to >50zl
- Od: 31 sty 2006, 15:27
- Posty: 65
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5
wystarczy przeciiać z jednej strony nakretkę katówką (nie uszkadzajac śruby)wtedy sie da odkrecić tylko sprawnie to rzeba zrobić żeby nie zdążyła nagrzać się śróba w przeciwnym razie może uledz uszkodzenu wkładka teflonowa stabilizatora.
umnie też przy wymianie swożnia wachacza nastraszyli mnie że będę musiał wymienić tez łącznik
chcieli mi tylko uświadomic że nie chcą mnie naciągnąć na koszty
dla tego pojade następnym razem własnie do tego serwisu Mazdy
umnie też przy wymianie swożnia wachacza nastraszyli mnie że będę musiał wymienić tez łącznik
chcieli mi tylko uświadomic że nie chcą mnie naciągnąć na koszty
Jaksa napisał(a):Jak uda się odkręcic łaczniki stabilizatora ....
dla tego pojade następnym razem własnie do tego serwisu Mazdy
Wszystkim Bardzo Dziekuje !!
Tym co stawiali na stabilizator stawiam Piwo
Oczywiscie mieliscie racje za cholere nieda sie odkrecic zjechalem srube tylko i jutro bede musial ciąć. A sprawdzilem w prosty sposub blokując stabilizator kawalkiem deski po środku zawieszenia. Jak dobze nie slyszeć zadnych stuków UF ulzylo mi, bede spal spokojnie,
ps a moze zostaiwe tą deske
Tym co stawiali na stabilizator stawiam Piwo
Oczywiscie mieliscie racje za cholere nieda sie odkrecic zjechalem srube tylko i jutro bede musial ciąć. A sprawdzilem w prosty sposub blokując stabilizator kawalkiem deski po środku zawieszenia. Jak dobze nie slyszeć zadnych stuków UF ulzylo mi, bede spal spokojnie,
ps a moze zostaiwe tą deske
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
Tym co stawiali na stabilizator stawiam Piwo
Biorę sok – jestem niepijący
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):PS. zmień temat postu i podpisz model auta, bo Grzyby się odezwie.......
xANDy – z tym modelem jest pewien problem.
Mianowicie za cholerę nie wiadomo jak go zwać (poza 626), na pewno nie jest to GF
adikow – wyślij proszę (jeszcze raz) zdjęcia swojego wozu, bo to jakiś ciekawy model nieznany w europie.
Temat poprawię sam
Grzyby napisał(a):za cholerę nie wiadomo jak go zwać (poza 626), na pewno nie jest to GF
Patrzę w ALLDATA-mazda i jest 626 LX '98 silnik L4-1991 cc 2.0L DOHC MFI, jest to podobno wersja z troszkę większa moca (125KM).
http://auto.consumerguide.com/Auto/Used/reviews/full/index.cfm/id/2384/act/usedcarreviewhighlights/
BTW – na tej stronie można wpisac vin auta i sprawdzić jego historię, jak ktoś ma amerykańca, to może wpisze i powie jak to działa? :–)
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
stuk napisał(a):BTW – na tej stronie można wpisac vin auta i sprawdzić jego historię, jak ktoś ma amerykańca, to może wpisze i powie jak to działa? :–)
kijowo – dostałem tylko info "Mazda 626 DX/LX 1993" nic więcej
jak to dziala?
wpisujesz sobie vin i dostajesz historie samochodu, tj:
poprzednich wlascicieli,
zarejestrowane zdarzenia, np.stluczki, naprawy, etc
kiedy (data oraz przebieg) byly robione inspekcje samochodu (te wymagane przez prawo) i ich rezultat
a dokladniej to mozesz sobie zerknac na:
http://www.carfax.com/
to jest chyba bardziej znana strona na ktorej mozesz sprawdzic historie:
bez zadnych oplat dostaniesz np: cos takiego
Year/Make/Model: 1998 MAZDA 626 DX/LX
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.0L L4 PFI DOHC 16V
Manufactured In: UNITED STATES
Search Results: 34 records found in our database
a zeby zobaczyc detale, niestety musisz zaplacic
Pozdrawiam
wpisujesz sobie vin i dostajesz historie samochodu, tj:
poprzednich wlascicieli,
zarejestrowane zdarzenia, np.stluczki, naprawy, etc
kiedy (data oraz przebieg) byly robione inspekcje samochodu (te wymagane przez prawo) i ich rezultat
a dokladniej to mozesz sobie zerknac na:
http://www.carfax.com/
to jest chyba bardziej znana strona na ktorej mozesz sprawdzic historie:
bez zadnych oplat dostaniesz np: cos takiego
Year/Make/Model: 1998 MAZDA 626 DX/LX
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.0L L4 PFI DOHC 16V
Manufactured In: UNITED STATES
Search Results: 34 records found in our database
a zeby zobaczyc detale, niestety musisz zaplacic
Pozdrawiam
- Od: 6 kwi 2005, 16:50
- Posty: 54
- Skąd: Białystok
- Auto: 3 LF
Year/Make/Model: 1993 MAZDA 626 DX/LX
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.0L L4 FI
Manufactured In: UNITED STATES
Search Results: 6 records found in our database
no i niestety
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.0L L4 FI
Manufactured In: UNITED STATES
Search Results: 6 records found in our database
no i niestety
tomekr napisał(a):zeby zobaczyc detale, niestety musisz zaplacic
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6