Ustawienie zbieżności a luzy maglownicy

Witam.
Słuchajcie mam Mazde 626 GF 2.0 Benzyna z 1998r.
Byłem niedawno u mechanika ponaprawiać zawieszenie, po wszystkim miał ustawić zbieżność.
Powymieniał części, ustawił zbieżność i obecnie podczas jazdy na wprost kierownica jest przekrzywiona w lewą stronę. Gdy zaś ją puszczę – prostuje się, ale auto zaczyna zjężdzać na prawą stronę.
Mechanik tłumaczy, że nie możę tego poprawić, gdyż mam już lekkie luzy na maglownicy i nie da się tego zniwelować. Sugeruje regeneracje maglownicy za ok 1k zł.
Czy to faktycznie może tak wyglądać, że przez luzy na maglownicy nie można prawidłowo ustawić zbieżności?
Słuchajcie mam Mazde 626 GF 2.0 Benzyna z 1998r.
Byłem niedawno u mechanika ponaprawiać zawieszenie, po wszystkim miał ustawić zbieżność.
Powymieniał części, ustawił zbieżność i obecnie podczas jazdy na wprost kierownica jest przekrzywiona w lewą stronę. Gdy zaś ją puszczę – prostuje się, ale auto zaczyna zjężdzać na prawą stronę.
Mechanik tłumaczy, że nie możę tego poprawić, gdyż mam już lekkie luzy na maglownicy i nie da się tego zniwelować. Sugeruje regeneracje maglownicy za ok 1k zł.
Czy to faktycznie może tak wyglądać, że przez luzy na maglownicy nie można prawidłowo ustawić zbieżności?