Strona 1 z 1

Ustawienie zbieżności a luzy maglownicy

PostNapisane: 15 kwi 2016, 15:45
przez bajer0
Witam.
Słuchajcie mam Mazde 626 GF 2.0 Benzyna z 1998r.
Byłem niedawno u mechanika ponaprawiać zawieszenie, po wszystkim miał ustawić zbieżność.
Powymieniał części, ustawił zbieżność i obecnie podczas jazdy na wprost kierownica jest przekrzywiona w lewą stronę. Gdy zaś ją puszczę – prostuje się, ale auto zaczyna zjężdzać na prawą stronę.
Mechanik tłumaczy, że nie możę tego poprawić, gdyż mam już lekkie luzy na maglownicy i nie da się tego zniwelować. Sugeruje regeneracje maglownicy za ok 1k zł.
Czy to faktycznie może tak wyglądać, że przez luzy na maglownicy nie można prawidłowo ustawić zbieżności?

Re: Ustawienie zbieżności a luzy maglownicy

PostNapisane: 15 kwi 2016, 17:35
przez alk80
zależy gdzie są te luzy, czy na listwie, czy na przekładni, jeśli na listwie to ma rację,
ale może też być tak że któraś tuleja z tyłu jest już na wykończeniu, wtedy podczas ustawienia zbieżności jest ok a podczas jazdy występują naprężenia i zbieżność ucieka, z przodem z resztą też tak może być, zwłaszcza jeśli była robiona jedna strona a na drugiej zostały stare tuleje

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka