który kabel do którego cylindra

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez RYZYKANT » 26 sty 2016, 19:14

Witam
Silnik 2.0 85KW + LPG dusił się i przerywał na jałowym. Zdecydowałem, że zmienię kable i świece.
Po zmianie auto ledwie odpaliłem, w momencie rozruchu nie naturalnie telepało całym autem a jak odpaliem to silnk pracował bez jakiejkolwiek kultury i tylko na 3 cylindrach oraz był bez mocy.
Pomyślałem, że może pomyliłem gniazda i nie wpiąłem kabli do własciwych cylindrów.
Pytanie:
Czy podpiąłem własciwie?
Dlaczego po wymianie tak się stało?

PS: Jesli jest gdzies ten temat to proszę o zwórcenie uwagi, przejrzałem dosyć dokładnie forum oraz -internety- lecz coś mogło mi umsknąć-
Załączniki
schemat.png
swiece.jpg
RYZYKANT
 

Postprzez sebekle » 26 sty 2016, 20:55

a czemu te cylindry tak dziwnie? :D od lewej do prawej (od strony rozrządu do zamachu) 1-2-3-4 <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez grzech_z » 28 sty 2016, 09:49

A na cewce masz cyferki wybite :)
Ale że w ogóle odpaliła :D
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6