GF vs GW – różnica między amortyzatorami tylnymi

Witam wszystkich i proszę o poradę. Planuję wymianę tylnych amortyzatorów w Mazda 626 GW (kombi) 2001 i właśnie dzisiaj zakupiłem parę marki KYB. Niestety po fakcie zorientowałem się, że sprzedano mi amortyzatory z numerami 334202 i 334201, a więc do wersji sedan, zamiast 335029 i 335028 do kombi.
Szukając informacji na ten temat, trafiłem na kilka wątków na mazdaspeed.pl o tym jak to tył "usiadł" po założeniu nowych amortyzatorów w GW, ale nie trafiłem na stuprocentową odpowiedź czym to było powodowane. Zacząłem podejrzewać, że może wpływ na obniżenie zawieszenia miał właśnie taki sam błąd w doborze (amorki do sedan zamiast do kombi).
Jak rozumiem, zewnętrznie nie ma żadnych różnic między tylnymi amortyzatorami do GW i GF, a diabeł tkwi w parametrach. Czy ktoś byłby w stanie potwierdzić jaki wpływ na auto będzie miało założenie amortyzatorów, które właśnie nabyłem?
Ładowność jest dla mnie bardzo ważna, dlatego jeśli istnieje szansa, że auto "usiądzie" to dla mnie duży problem i będę musiał poużerać się o wymianę na właściwy model. Chwilę to pewnie zajmie bo chyba na stanie nie mieli żadnych innych do 626.
Z góry dzięki za sugestie.
Szukając informacji na ten temat, trafiłem na kilka wątków na mazdaspeed.pl o tym jak to tył "usiadł" po założeniu nowych amortyzatorów w GW, ale nie trafiłem na stuprocentową odpowiedź czym to było powodowane. Zacząłem podejrzewać, że może wpływ na obniżenie zawieszenia miał właśnie taki sam błąd w doborze (amorki do sedan zamiast do kombi).
Jak rozumiem, zewnętrznie nie ma żadnych różnic między tylnymi amortyzatorami do GW i GF, a diabeł tkwi w parametrach. Czy ktoś byłby w stanie potwierdzić jaki wpływ na auto będzie miało założenie amortyzatorów, które właśnie nabyłem?
Ładowność jest dla mnie bardzo ważna, dlatego jeśli istnieje szansa, że auto "usiądzie" to dla mnie duży problem i będę musiał poużerać się o wymianę na właściwy model. Chwilę to pewnie zajmie bo chyba na stanie nie mieli żadnych innych do 626.
Z góry dzięki za sugestie.