Wyjęcie półosi z piasty – wymiana osłony przegubu Ditd GF
witam
normalnie poległem przy wymianie gumy przegubu zewnętrznego prawego(lewy też będę robił).Nakrętka poszła 3/4 rurka i OK,odkręciłem dolny sworzeń i myśle sobie półośka wyskoczy a tu ni chuchu,biorę młotek walę aż trochę zaklepała się ośka przegubu i dalej nie chce wyskoczyć z piasty-robiłem to już w kilku autach i nigdy takich jaj nie miałem,oczywiście wd psikałem.Czy to normalne że tak trzyma na wieloklinie? jak to zbić??
Boję że w końcu coś rozwalę i zamiast osłony będzie przegub do wymiany.Z góry dziękuję za sugestie i pomoc
normalnie poległem przy wymianie gumy przegubu zewnętrznego prawego(lewy też będę robił).Nakrętka poszła 3/4 rurka i OK,odkręciłem dolny sworzeń i myśle sobie półośka wyskoczy a tu ni chuchu,biorę młotek walę aż trochę zaklepała się ośka przegubu i dalej nie chce wyskoczyć z piasty-robiłem to już w kilku autach i nigdy takich jaj nie miałem,oczywiście wd psikałem.Czy to normalne że tak trzyma na wieloklinie? jak to zbić??
" przez którą możemy zmienić osłonę zewnętrznego a przy okazji wymienisz też smar w wewnętrznym
Aha przyczyną pękania osłon w mazdach jest to że są one plastikowe są bardzo mało elastyczne ,no ale 12 latem wytrzymała 