Przewód hamulcowy GE a GF zamienność.
1, 2
Temat założony na szybko, o przewodach innego nie znalazłem..
Koledzy mam pytania: czy przewód hamulcowy elastyczny idący od przedniego zacisku do przewodu miedzianego jest taki sam w modelu 626GF jak i modelu 626GE? orientuje się ktoś? W jaki sposób jest połączony elastyczny z miedzianym, jakąś nakrętką czy jakis inny patent?
W mojej GF uległ uszkodzeniu dzisiaj i poszukuje takowego, może ma ktos na sprzedaż?
Koledzy mam pytania: czy przewód hamulcowy elastyczny idący od przedniego zacisku do przewodu miedzianego jest taki sam w modelu 626GF jak i modelu 626GE? orientuje się ktoś? W jaki sposób jest połączony elastyczny z miedzianym, jakąś nakrętką czy jakis inny patent?
W mojej GF uległ uszkodzeniu dzisiaj i poszukuje takowego, może ma ktos na sprzedaż?
Tak na szybko organoleptycznie sprawdziłem to są takie same. Miedziany ma na końcu nakrtkę/śrubę czy jak to zawał które wkręca się w przewód miedziany.
Jak nic nie znajdziesz to daj znać. Jak nie wyrzuciłem to jakieś powinienem mieć
Jak nic nie znajdziesz to daj znać. Jak nie wyrzuciłem to jakieś powinienem mieć
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Markiz napisał(a):Tak na szybko organoleptycznie sprawdziłem to są takie same.
bo róznie w katalogach podają i już zgłupiałem, ale skoro mówisz ze sa jednakowe to tak pewnie jest. Jak nie znajde do jutra to sie odezwe. Dzięki
Też mam przewody przednie elastyczne do kupienia i wymiany. Może ktoś wymieniał i może się podzielić wiedzą co i jak, co by się nie narobić a i kuku jakiegoś autku nie zrobić. Jaki symbol mają bo nie wiem za bardzo jak szukać?:(
Co do gdzie – to nieaktualne – jutro do odbioru 55PLN za sztukę ale co do wymiany jak ktoś wymieniał to może się podzielić wiedzą:)
Co do gdzie – to nieaktualne – jutro do odbioru 55PLN za sztukę ale co do wymiany jak ktoś wymieniał to może się podzielić wiedzą:)
szerokości
grzech
grzech
Ja staram się wymienić, ale przegrywam walkę, na dziś chyba dam sobie spokój.. Ta nakrętka czy jak ją tam zwał na klucz 10, (od strony przewodu miedzianego), obrobiła sie od klucza i teraz to juz nie wiem jak poradzić.. chyba z pomocą drugiej osoby bede musiał, bo samemu to nie ma wystarczającej siły by utrzymać tę felerna nakrętkę i w tym samym czasie odkręcać przewód elastyczny. Odrdzewiacze na niewiele się zdają.. Najgorsze,że moze złamać się ta rurka miedziana i wtedy kolejne komplikacje.. 

Dominator głowa do góry
. Mialem ten sam problem w BG. Kup sobie klucz , "mors" i bankowo dasz radę. CDhodzi mi o coś takiego
http://allegro.pl/szczypce-zaciskowe-mo ... 35232.html

- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Dominator napisał(a):Ja staram się wymienić, ale przegrywam walkę<dupa>
Oho, to ja chyba wezmę się jednak po świętach za to, obawiam się, że i moje się nie poddadzą bo wyglądają na oryginały. Do takich wężyków powinni w pakiecie dodawać kluczemorsy
szerokości
grzech
grzech
Teraz jak nakrętka (łącznik od miedzianego przewodu) jest juz prawie okrągła, to nawet takie klucze nie pomogą, szkoda że na początku nie miałem takiego jak proponowany przez Siwego. Próbowałem z kolegą to odkręcic i, tak mocno jest zapieczone, ze niczym nie ruszy, nakrętka się ściera wręcz łuszczy, jest bardzo miękka, dostęp tez nie za rewelacyjny.. Jade dzisiaj po przewód miedziany sztywny i wymieniam tuż od serwa.. Przy serwie obetnę przewód i nasadowym zadziałam z tamtą śrubą, powinno być łatwiej. Jak się uda to przy okazji będzie już przynajmniej nowy ten przewód miedziany, bo stary już tez ma dość po tylu latach..
Ja osobiście odkręcałem kluczem takiego typu
http://allegro.pl/68y-zestaw-kombinerki ... 12361.html (ten największy nastawny) tez mi się śruba cala zaokrągliła ale pościło 

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a): (ten największy nastawny) tez mi się śruba cala zaokrągliła ale pościło
mam takie już dwa i w obu nie można zacisnąć bo wyrobił się ten czpień
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):mam takie już dwa i w obu nie można zacisnąć bo wyrobił się ten czpień
trzpień
U mnie też ale to dlatego, że liche klucze po kilka zł
Jak masz podejście to możesz spróbować jakimś "szwedem" ale jak każdy klucz musi być z tych lepszych coby nie miał luzów i się nie ześlizgiwał.
Siw-y napisał(a):trzpień
U mnie też ale to dlatego, że liche klucze po kilka zł
jak był sprawny to był trzpień a teraz został z niego czpień:)
Wiem ale jakoś tak zawsze jak stoję przy półce z narzędziami to mam nadzieję – ja naiwny – że już nie wciskają tandety:( Muszę zainwestować w coś lepszego. Choć czy to lepsze to też okazuje się w czasie "walki";) Chyba będę próbował w sklepie coś odkręcić zanim włożę do koszyka:)
szerokości
grzech
grzech
A mnie to juz coś trafii.. przewód hamulcowy założyłem, połączyłem bez problemu z tym sztywnym miedzianym, ułożyłem go w komorze silnika a tu nagle problem z wkręceniem tego miedzianego od strony serwa.. chyba z godzine się męczyłem i w dodatku chyba krzywo się wkręciło i wydaje mi się że przepuszcza płyn teraz.. Pewnie będę musiał to znowu rozebrac i albo nagwintować przy tym serwie,z dalszymi kombinacjami albo wymienić tę częśc serwa.. Ku.. 

WitamAreksko napisał(a):Dominator zrobiłeś? W Krakowie jesteś? Jak coś służe pomocą.
Dominator napisał(a):WitamAreksko napisał(a):Dominator zrobiłeś? W Krakowie jesteś? Jak coś służe pomocą.Szkoda ze dopiero teraz
mozna powiedziec ze zrobiłem i chyba nie cieknie. Będę obserwował czy dzieje sie cos niepokojącego. W razie czego odezwę sie do Ciebie, dziękuję za dobre chęci
Jestem w Tarnowie, dzis wracam do Krakowa.
I ja spędzałem święta w Krakowie:) Nawet zabrałem przewody ze sobą – w razie czego – ale jeszcze dały radę. Może w tygodniu się zabiorę za wymianę. Zaopatrzyłem się już w kluczyk wg Siwego, mam nadzieję, że da radę.
szerokości
grzech
grzech
Areksko napisał(a):Daj więc znać jak poszło – czekamy na wieści .... powodzenia. Trzymam kciuki.
No i poległem:( Nie dałem rady odkręcić. Znaczy na maxa nie próbowałem. Podejdę do tej śrubki jeszcze raz jak się zaopatrzę w przewód sztywny bo coś mi się zdaje, że bez zniszczenia go się nie da:( Powinni sprzedawać w zestawie razem z miękkim:)
Okazało się jednak, że to nie te wężyki puszczają płyn a tylny prawy zacisk – cała sprężyna od ręcznego jest ubabrana:(
szerokości
grzech
grzech
w sobotę miałem okazję wymieniać przednie przewody elastyczne i muszę powiedzieć że choć się mocno obawiałem tej nakrętki o której mowa, to poszło bezboleśnie
jedynie co przysporzyło kłopotu to mocno zapieczone blaszki trzymające przewód w amortyzatorze ale dało radę
klucza użyłem takiego :

aa propos przewodu GE a GF to ja założyłem ten dedykowany do GF
z tego co widziałem w katalogu K&K to od GE jest 26mm dłuższy, innych różnic nie dostrzegłem 
klucza użyłem takiego :

aa propos przewodu GE a GF to ja założyłem ten dedykowany do GF

- Od: 5 sty 2012, 20:08
- Posty: 280
- Skąd: Lublin
- Auto: E39 M57D30 02'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6