Wspomaganie, nie działa na wolnych obrotach.
1, 2
Może masz zbyt małe wolne obroty. Powinno być min.750/min na ciepłym silniku. Na wolnych obrotach jeśli pokręcisz kierownicą w miejscu obroty silnika powinny wzrosnąć o ok.50-100. Sprawdź ilość płynu w układzie wspomagania i napięcie/stan paska na pompie wspomagania. Tyle na początek
- Od: 22 kwi 2010, 10:23
- Posty: 86
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0
Fakt, obroty mam bardzo małe, lecz nic się nie telepie i silnik chodzi ładnie, więc to mi nie przeszkadza. Wcześniej jak ruszałem tylko kierownicą, komputer obroty natychmiast podbijał. Teraz nie ma tego i by zadziałało wspomaganie muszę dodać gazu. Płyn jest.
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
zdarza sie, że zawór w pompie za wczesnie obniża ciśnienie w magistrali.
Ten układ nazywa sie w mazdach ESSPS (engie speed sense power steering), przy 750 obrotach do ok 1000 pompa powinna dzialac na maxa
ale z dośwaidczenia wiem ze to zwykle wina pompy a regeneracja na niewiele sie zdaje – kup uzywke i wymien – powinno pomoc
Ten układ nazywa sie w mazdach ESSPS (engie speed sense power steering), przy 750 obrotach do ok 1000 pompa powinna dzialac na maxa
ale z dośwaidczenia wiem ze to zwykle wina pompy a regeneracja na niewiele sie zdaje – kup uzywke i wymien – powinno pomoc
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Admir napisał(a):Tzn jakie masz obroty konkretnie?
Obroty mam na połowie do 1000, lecz to nie istotne bo wcześniej pompa działała. Myślę że jednak padła, tylko dziwię się ze tak nagle. Nie wyła i działała prawidłowo.
Kabelek sprawdzałem. Czy odłączony czy nie to jest tak samo. Może to ten czujnik?
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
ten czujnik ma tylko jedno zadanie podbic obroty jak np skrecisz na maksa kierka ,reasumujac podbija obroty jak pompa daje obciazenie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Połowa 1000 to 500. Powinno być minimum 750/min. Proponuję, wymienić filtr powietrza na nowy, jeśli obroty będą nadal niskie można wykręcić śrubę BYPASSU o 1/2 obrotu. Nie wiem czy przy 500/min. (słabe ciśnienie w ukł.wspomagania) ten czujnik działa prawidłowo, a komputer podbije obroty?. Pompa mogła działać jak miałeś jeszcze te 750/min. A co z paskiem? nie za luźny? Jaki masz rozmiar opon z przodu?
- Od: 22 kwi 2010, 10:23
- Posty: 86
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0
500-600 mam od zawsze i było dobrze a pompa działa mi aktualnie jak jest powyżej 1000, przy wiekszych obrotach tylko. Noga z gazu na skrzyzowaniu i czuję że wspaomagania nie ma. Jak nie chodzi o ten kabelek i czujnik w niej to raczej wysiadła. Pasek mam na fest naciągnięty. Wymienią ją, lecz wolałbym mieć pewność ze padła.
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
500 obrotów to troche by juz silnik "traktorzył
zrob fote jak ci obroty stoja na cyferblacie bo masa osob myli kreche ponizej 1000 jako 500 a to wlasnie 750
oborty stoja ci tak

czy na tej ostatniej kresce przed zerem
zrob fote jak ci obroty stoja na cyferblacie bo masa osob myli kreche ponizej 1000 jako 500 a to wlasnie 750
oborty stoja ci tak

czy na tej ostatniej kresce przed zerem
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
do tej ostatniej czasem spada lecz podbija obroty raczej komputer by silnik nie zgasł. Nie mniej mam niżej wskazówkę niż ty, jak pisałem na połowie. Mi na tych obrotach nic nie tarkocze a silnik chodzi jak w nowych samochodach. Prawie go nie słychać tylko szumi jak to mówią:) Większe obroty tzn 750, nie wpłyną na pewno na działanie pompy. Ona nawet na ssaniu nie działa a wtedy przeciez jest jakieś 1200
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
Jednak obroty masz za niskie, to niezdrowe dla silnika. Powinno być pomiędzy pierwszą kreską a tysiącem, czyli ok. 750-800, tak jak u maxima.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Sprawdziłem napinając kierownicę i powoli dodając gazu. Zaczyna działać od 1100obr. Chyba jednak po niej. Może wiecie czy pasuje od starszego modelu?
Ostatnio edytowano 10 lut 2012, 19:16 przez tomek626, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
U mnie działało wszystko, ale zaczęło mi cieknąć na rurce. Po wymianie wspomaganie na wolnych obrotach brak. Powiedziano że to pompa. Kupiłem nową i nic się nie zmieniło. Myslałem że może podczas spawania rurki przekrój mi zmniejszyli czy coś. Ale to też odpada. Pompa mi się grzeje, zarówno ta przed zmianą i po, wspomagania na wolnych obrotach nadal nie ma. Co może być?
-
robef
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6