trwałość sprzęgła
1, 2
Wszystko zależy jak było eksploatowane auto igdzie. np; kierowca o zacieciu sportowym i jazda w dużym mieście. Żywot sprzęgła w normalnej eksploatacji to 250tyś km powinno przepracować.
józek66.
józek66.
- Od: 10 kwi 2010, 08:58
- Posty: 30
- Skąd: Głogów /Dolny Śląsk /
- Auto: Mazda6 05r km136.
Tak ,tak zapomniałem i ten element eksploatacyjny dołożyć
józek 66.
józek 66.
- Od: 10 kwi 2010, 08:58
- Posty: 30
- Skąd: Głogów /Dolny Śląsk /
- Auto: Mazda6 05r km136.
To kto poda jakiś powód konkretny czemu mi sie skończyło sprzegło przy 160tys.km
Samochód posiadam pół roku nie wiem jak jeździł poprzedni właściciel ale ja jeżdżę spokojnie.
EDIT
Zona przejechała samochodem może 20 kilometrów.
Samochód posiadam pół roku nie wiem jak jeździł poprzedni właściciel ale ja jeżdżę spokojnie.
EDIT
bieski napisał(a):Wszystko zależy jak zona jezdzi
Zona przejechała samochodem może 20 kilometrów.
Ostatnio edytowano 31 sty 2012, 12:57 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Powód: proszę używać opcji "edytuj post"
Powód: proszę używać opcji "edytuj post"
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
kokusia123 napisał(a):To kto poda jakiś powód konkretny czemu mi sie skończyło sprzegło przy 160tys.km
Samochód posiadam pół roku nie wiem jak jeździł poprzedni właściciel ale ja jeżdżę spokojnie.
masz odpowiedź we własnym pytaniu
kokusia123 napisał(a):Zona przejechała samochodem może 20 kilometrów.
To taki zart był. Ale wystarczy ze ktoś parę razy dobrze przypalił sprzegło i gotowe.
Ostatnio edytowano 31 sty 2012, 13:13 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: porządki
Powód: porządki
Przebieg ma czysto allegrowy – 160kkm.
Pytanie czy cofnięty o 100 czy o 200kkm![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Pewnie jeszcze mocno okazyjnie kupiony za niecałe 20kzł i przepis na forumowe narzekanie mamy gotowy![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
kokusia, nie obraź się ale jak widzę świeżego nabywcę używanej szóstki który świeżo po kupnie się tu pojawia z większymi awariami, to w 90% przypadków wygląda to tak jak opisałem.
Pytanie czy cofnięty o 100 czy o 200kkm
Pewnie jeszcze mocno okazyjnie kupiony za niecałe 20kzł i przepis na forumowe narzekanie mamy gotowy
kokusia, nie obraź się ale jak widzę świeżego nabywcę używanej szóstki który świeżo po kupnie się tu pojawia z większymi awariami, to w 90% przypadków wygląda to tak jak opisałem.
Grzyby napisał(a):kokusia, nie obraź się ale jak widzę świeżego nabywcę używanej szóstki który świeżo po kupnie się tu pojawia z większymi awariami, to w 90% przypadków wygląda to tak jak opisałem.
niestety...
chcialbym, aby nowi kupujacy, przed samym zakupem auta, zapoznali sie z naszym forum...
Skoda Rapid
, Mii FR-line 1.0 ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/90197/icon3.png)
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/87062/icon3.png)
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Grzyby napisał(a):Przebieg ma czysto allegrowy – 160kkm.
Pytanie czy cofnięty o 100 czy o 200kkm
Pewnie jeszcze mocno okazyjnie kupiony za niecałe 20kzł i przepis na forumowe narzekanie mamy gotowy
kokusia, nie obraź się ale jak widzę świeżego nabywcę używanej szóstki który świeżo po kupnie się tu pojawia z większymi awariami, to w 90% przypadków wygląda to tak jak opisałem.
M6 zakupiłem jak miała przebieg 143tys.km.
Z ksiązką serwisową prowadzoną do 126tyś.km
Książka nie z jakimiś przekładanymi lub doczepianymi kartkami,sprawdziłem zszywki,numery książki itp.
Sprawdzona M6-tka elektronicznym czujnikiem Lakieru.
Z tego co wiem M6 ma 5 lat gwarancji więc musiala być do końca serwisowana w aso.
Wygląd zewnętrzny wewnętrzny M6-ki silnik karoseria IGła jak z salonu.
Zero wycieków do dzisiaj,przy kupnie przegląd na stcji diagnostycznej cudo!!!
Spalanie w mieście w tych temperaturach 7,3L trasa mieszana 5,2L
Oznaki przed spaleniem sprzęgła ukazały się dopiero 100km przed całkowitym unieruchomieniu sie M6-tki
Dodam że faktycznie żona 4 razy jechała wciągu ostatniego tygodnia do pracy 40km/h i domyślam się że na półsprzęgle.Do tego niby mechanik chciał sprawdzić czy to faktycznie sprzęgło i katował go przez 5 minut do 4-5tys.obr.
Więc myśle że poprostu miałem pecha a M6-ka ma swoje 160tyś.km
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A cena nie wiem czy mała czy duża. Długo bardzo szukałem i dałem 24500zł
Ostatnio edytowano 1 lut 2012, 00:41 przez kokusia123, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
kokusia123 napisał(a):Książka nie z jakimiś przekładanymi lub doczepianymi kartkami,sprawdziłem zszywki,numery książki itp.
Bo możesz sobie sprawdzać zszywki i numery do tzw. usranej – i nic to nie da jak książka została wypełniona od zera (a kupiona na allegro).
kokusia123 napisał(a):Z tego co wiem M6 ma 5 lat gwarancji
Nie ma. Można było rozszerzyć z trzech do pięciu.
kokusia123 napisał(a):Wygląd zewnętrzny wewnętrzny M6-ki silnik karoseria IGła jak z salonu.
Trafiają się i takie sztuki jak od nas z firmy wyjeżdżają. Przed zabiegiem wyglądają "mało atrakcyjnie"
kokusia123 napisał(a):Zero wycieków do dzisiaj,przy kupnie przegląd na stcji diagnostycznej cudo!!!
Ja mam 240kkm i też zero wycieków. Przegląd przed tygodniem i ... też cudo. Wszystko jak w zegarku.
Nie cackam się z tym autem, jak trzeba to depnę ostro. Na zlotach też ostatni nie jestem
A sprzęgła od 90kkm (tyle jest mojego przebiegu) nie tykałem
P.S. Chciałem żebyś zobaczył że "argumenty" jakie podałeś że niby potwierdzać miałyby przebieg są kiepskie
Z drugiej strony – na pocieszenie – znam szóstkę którą właściciel ma od nowości i przy bodajże 80kkm wymieniał spaloną tarczę sprzęgła
Moja M6 ma przelatane 280kkm. Od jakiegoś czasu pojawiają się dziwne odgłosy przy dodawaniu gazu. Występuje cykanie (cyk-cyk-cyk) podczas dodawania gazu ale tylko podczas ruszania lub podczas jazdy (niezależnie od biegu na którym się jedzie – najgłośniej słychac jednak za niskich biegach, pewnie związane jest to z niższym hałasem od prędkości. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu tego nie ma jak również nie występuje owe cykanie podczas jazdy na biegu ale bez dodawania gazu. Czy to mogą być objawy końca sprzęgła (od nowości nieruszane).
- Od: 29 mar 2011, 07:27
- Posty: 40
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 2.3 Top 2002r.
Pytanie do ,,Kokusia'' ,czy jak kupiłeś auto miło hak lub ślad po jego zdjęciu. Tu mogła być przyczyna szybszego zużycia sprzęgła.
józek 66.
józek 66.
- Od: 10 kwi 2010, 08:58
- Posty: 30
- Skąd: Głogów /Dolny Śląsk /
- Auto: Mazda6 05r km136.
I kolega powyżej ma racje, moim zdaniem jeśli licznik nie jest przekręcony, to tylko kwestia ciągnięcia ciężkich przyczep i nieumiejętnej z nimi jazdy . Dlatego osobiście zawsze byłem przeciwnikiem kupowania samochodów z hakiem.
- Od: 19 maja 2011, 00:33
- Posty: 17
- Skąd: EL
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2008
Józek 66.MZR-CD. napisał(a):Pytanie do ,,Kokusia'' ,czy jak kupiłeś auto miło hak lub ślad po jego zdjęciu. Tu mogła być przyczyna szybszego zużycia sprzęgła.
józek 66.
Nie nie mam haka ani nie zauważyłem jakiś śladów po ściągnięciu go,jeśli był
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
- Od: 30 sty 2012, 12:41
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 Sport exclusive , kombi . 2.0 136KM 2004r,
cóż ja też w swojej wymieniłem już sprzęgło(bez dwumasy) ale wiem że poprzedni kierowca lubił po szarżować. Auto serwisowane w Aso, cała książeczka, coroczne przeglądy itd.
teraz na budziku jest 159tyś.
Tarcza była zjechana.
teraz na budziku jest 159tyś.
Tarcza była zjechana.
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
Widzialem kierowce, ktory wjezdzal na podworko na wzniesieniu. Na polsprzegle gazowal niemilosiernie, a kiedy juz sie "wspial" na gorke, w powietrzu uniosl sie swierzutki zapach spalonego sprzegla. TAK SZYBKO mozna zejechac sprzeglo (byc moze juz tak wczesniej przez niego katowane sprzeglo), a Wy tutaj bawicie sie w przebiegi. Nie wazne czy ma 20tys czy 200tys przejechane. Istotne jest W JAKI sposob bylo uzytkowane auto.
A dla obrony aut z hakiem. Jesli juz nawet sluzylo takie auto do "targania" przeczepki na dlugich TRASACH to nie bedzie takiego zuzycia, jak samo jezdzenie po miescie. Nie przesadzajcie, M6 nie ma 80KM i jesli ciagnie sie przepisowa wage bez palenia sprzegla przy ruszaniu, przejedzie tez wiele km.
A dla obrony aut z hakiem. Jesli juz nawet sluzylo takie auto do "targania" przeczepki na dlugich TRASACH to nie bedzie takiego zuzycia, jak samo jezdzenie po miescie. Nie przesadzajcie, M6 nie ma 80KM i jesli ciagnie sie przepisowa wage bez palenia sprzegla przy ruszaniu, przejedzie tez wiele km.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6