Mazda 626 GF/99 montaż tulei zawieszenia.

Witajcie.
Wczoraj dysponując wolnym czasem i miejscem w firmie w której pracuję, zająłem się wymianą tulei w wahaczach przednich w mojej 626. Z demontażem wahacza nie było problemu. Problem pojawił się przy próbie montażu przedniej tulei wahacza. Zastosowałem tuleję firmy NOK o oznaczeniu J43010A. W katalogu intercars widnieje jako tuleja do mazdy IV, lecz jej wymiary są odpowiednie do mojej mazdy. Tuleja ta ma wewnątrz element metalowy, z zewnątrz jest wykonana z gumy i posiada z jednej strony kołnierz. I tu pojawił się problem, tuleja została nasmarowana smarem do montażu opon, miejsce w wahaczu również, lecz przy wciskaniu tulei na prasie dochodziła prawie do końca zatrzymując się na ostatnim 0,5 cm. Jak montować tego typu tuleje? Czy potrzeba jakichś specjalnych przyrządów, czy po prostu tuleja ma zbyt dużą średnicę. Tuleja wygląda mniej więcej tak:
http://www.automatejcek.cz/picts/eshop/ ... B9B1_0.jpg
Ostatecznie jedną tuleję zepsułem, ponieważ obcięło jej kołnierz, a co do montażu drugiej nie jestem w 100% pewien czy nie odkleiła się ta rurka wewnątrz. Sprawa wydaje się banalna, nie sądziłem że natknę się na taki problem. Może poszukać jakiejś tulei z innego auta z elementem metalowym na zewnątrz?
Pozdrawiam.
Wczoraj dysponując wolnym czasem i miejscem w firmie w której pracuję, zająłem się wymianą tulei w wahaczach przednich w mojej 626. Z demontażem wahacza nie było problemu. Problem pojawił się przy próbie montażu przedniej tulei wahacza. Zastosowałem tuleję firmy NOK o oznaczeniu J43010A. W katalogu intercars widnieje jako tuleja do mazdy IV, lecz jej wymiary są odpowiednie do mojej mazdy. Tuleja ta ma wewnątrz element metalowy, z zewnątrz jest wykonana z gumy i posiada z jednej strony kołnierz. I tu pojawił się problem, tuleja została nasmarowana smarem do montażu opon, miejsce w wahaczu również, lecz przy wciskaniu tulei na prasie dochodziła prawie do końca zatrzymując się na ostatnim 0,5 cm. Jak montować tego typu tuleje? Czy potrzeba jakichś specjalnych przyrządów, czy po prostu tuleja ma zbyt dużą średnicę. Tuleja wygląda mniej więcej tak:
http://www.automatejcek.cz/picts/eshop/ ... B9B1_0.jpg
Ostatecznie jedną tuleję zepsułem, ponieważ obcięło jej kołnierz, a co do montażu drugiej nie jestem w 100% pewien czy nie odkleiła się ta rurka wewnątrz. Sprawa wydaje się banalna, nie sądziłem że natknę się na taki problem. Może poszukać jakiejś tulei z innego auta z elementem metalowym na zewnątrz?
Pozdrawiam.