Problem z ABS 626 2.0 16V 115KM

Mam problem z ABS. Kontrolka stale świeci, nie mam wskazań prędkości a co za tym idzie nie liczy spalania. Próbowałem wymigać błędy wg. instrukcja jak poniżej.


Niestety bez skutku. Zacząłem przeglądać złącza. Wtyka montowana na sterowniku ABS była mocno zapieczona (powodem było najprawdopodobniej zalanie płynem hamulcowym z nieszczelnej pompy hamulcowej – już szczelnej). Przeglądając wiązki w komorze silnika doszedłem do skrzynki bezpiecznikowej gdzie znalazłem jeden z problemów. Zerwany przewód zasilania ABS – Naprawiłem.
Następnie ponownie spróbowałem wymigać kody – Bez skutku.
Ponieważ sterownik ABS nie wymiguje błędów podejrzewam, że jest on uszkodzony – najprawdopodobniej został zalany przez wtykę płynem hamulcowym (biały nalot na wtyce).
Demontowałem dzisiaj sterownik (Metalowy SUMITOMO ELECTRIC GE7C 43 7AZ).
Miałem zamiar go rozebrać i sprawdzić co i jak. Niestety jest on fabrycznie zaprasowany od spodu miękką aluminiową blaszką, żadnych śrub, z wierzchu 2 złącza (Jedno 2 piny żeńskie, drugie 4xpo 2 piny męskie). Uszczelka na większym złączu zakamieniona.
Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował rozbierać lub rozbierał taki sterownik ?
Obecnie po przeczyszczeniu wszystkiego co się dało na sterowniku wyczyścić założyłem z powrotem na pompe ABS. Podpiołem wszystko jak należy, kontrolka nadal świeci i zero komunikacji na złączu diagnostycznym.


Niestety bez skutku. Zacząłem przeglądać złącza. Wtyka montowana na sterowniku ABS była mocno zapieczona (powodem było najprawdopodobniej zalanie płynem hamulcowym z nieszczelnej pompy hamulcowej – już szczelnej). Przeglądając wiązki w komorze silnika doszedłem do skrzynki bezpiecznikowej gdzie znalazłem jeden z problemów. Zerwany przewód zasilania ABS – Naprawiłem.
Następnie ponownie spróbowałem wymigać kody – Bez skutku.
Ponieważ sterownik ABS nie wymiguje błędów podejrzewam, że jest on uszkodzony – najprawdopodobniej został zalany przez wtykę płynem hamulcowym (biały nalot na wtyce).
Demontowałem dzisiaj sterownik (Metalowy SUMITOMO ELECTRIC GE7C 43 7AZ).
Miałem zamiar go rozebrać i sprawdzić co i jak. Niestety jest on fabrycznie zaprasowany od spodu miękką aluminiową blaszką, żadnych śrub, z wierzchu 2 złącza (Jedno 2 piny żeńskie, drugie 4xpo 2 piny męskie). Uszczelka na większym złączu zakamieniona.
Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował rozbierać lub rozbierał taki sterownik ?
Obecnie po przeczyszczeniu wszystkiego co się dało na sterowniku wyczyścić założyłem z powrotem na pompe ABS. Podpiołem wszystko jak należy, kontrolka nadal świeci i zero komunikacji na złączu diagnostycznym.