626 GF(1998) Stukanie po zmianie koła

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez KAZIK_WPR » 17 paź 2010, 21:29

Witam. Niedawno najechałem na drut(dziwnie to brzmi nie :) )
Dojechałem do domu powietrze zeszło dopiero po godzinie. Całą noc samochód stał na kapciu.
Na następny dzien załozylem zapas i chyba rozwaliłem ten plastikowy pierścień od alufelg.
Delikatne coś stuka mi w prawym kole przy ruszaniu, jak zbyt gwałtownie zahamuję, ewentualnie czasem nawet jak odpalam samochód. Obczaiłem i sworzeń, wszystkie manszety są całe, tak wiec przegub odpada, końcówa drążka też cała. Łożysko na swoim miejscu...
Czy jest to możliwe że to ten pierścień???
Ewentualnie może koło było niedokręcone i coś może sie przy tarczy wypaczyło.

Proszę o jakąś poradę.

P.S Jak jadę płynnie z większymi prędkościami i nie ma nagłych zmian obrotów to nic się nie dzieje
Początkujący
 
Od: 9 lip 2010, 23:42
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św/Pruszków
Auto: 626 GF 2.0 '98

Postprzez rumunn95 » 17 paź 2010, 23:12

kolego rozwaliles pierscien centrujacy bez niego nie osadzisz centrycznie kola i takie cos sie bedzie dzialo
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez KAZIK_WPR » 18 paź 2010, 14:56

Tak właśnie myślałem z tym że jeżdże na zapasie i jest to samo a tak w felge to ten pierscien nie wejdzie bo wlasnie zapasem rozwalilem. Przypuszczam że bład zrobilem bo zamiast go wcisnąć w felge to zostawilem na tarczy i poszedl w piz.u

No ok to postaram się go kupić i założyć i zobaczymy czy pomoże

Z tym że mam pytanie jak go dobrać?
Pokazać stary delikwentowi żeby mi go dobrał?
Bo z tego co wiem to różnice miedzy tymi pierscieniami sa ogromne.
Początkujący
 
Od: 9 lip 2010, 23:42
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św/Pruszków
Auto: 626 GF 2.0 '98

Postprzez rumunn95 » 19 paź 2010, 11:08

tak albo zaniesc do sklepu i pokazac albo jest na nim napisany wymiar przynajmniej u mnie tak jest
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez maxim_wawa » 20 paź 2010, 18:05

wez suwmiarke, zmierz otwór w feldze i zmierz srednice na piascie, podasz te dwa wymiary w mm w sklepie to ci pierscien dobiora – polecam raczej aluminiowe niz plastikowe
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez KAZIK_WPR » 21 paź 2010, 13:10

Już mam. Dziś założe koło to napiszę czy jest o.k

Pozdrawiam i dzięki
Początkujący
 
Od: 9 lip 2010, 23:42
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św/Pruszków
Auto: 626 GF 2.0 '98

Postprzez maxim_wawa » 21 paź 2010, 16:27

sprawdz czy masz dokrecona sruba na piascie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez KAZIK_WPR » 23 paź 2010, 14:33

Pierścień wymieniony, stuka jak stukało dalej.
Piasta jest dokręcona. Dziś coś mnie podkusiło żeby poprosić kogoś żeby odpalił silnik.
Tak przyjrzałem sie na tą poduszkę co jest z prawej strony silnika jakby patrzyło się z kabiny. i wyglada na pękniętą.
Tak więc to chyba powinno być to. Oddam do mechanika niech to zmienią i zobaczymy.

Dzięki za posty i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 9 lip 2010, 23:42
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św/Pruszków
Auto: 626 GF 2.0 '98

Postprzez marcin73 » 29 paź 2010, 22:21

Kiedyś jak jeździłem jeszcze Renówką też po zmianie kół z zimowych na letnie zaczęło mi stukać delikatnie w prawym kole. Koła były świerzo po wyważaniu. Nie wiedziałem co to, kombinowałem na wszystkie sposoby i nic. Po kilkunastu dniach przez przypadek ściagając koło odkryłem, że przy wyważaniu kół worker nakleił mi taśmę z ciężarkami od wewnątrz felgi i to one ocierając się o zacisk hamulców stukały.
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2008, 12:04
Posty: 34
Skąd: Śląsk
Auto: 626,2.0, 1998, 136 KM, automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6