Luzy na podporze półosi – 626 GF
Witam
Mam następujące pytanie.
Kilka dni temu wymieniając olej w swojej 626 GF-ce 2,0 benzyna, 2000r postanowiłem zrobić pobieżny, amatorski przegląd zawieszenia przedniego itp
Podczes sprawdzania mieszków ochronnych przegubów zewnętrznych moją uwagę zwrócił spory luz (ok 3mm) przy podporze prawej półosi. Olśniło mnie nagle, bo to tłumaczyło by dziwne stukanie gdy wjeżdżałem na nierówności.
[Do tej pory myślałem, że to luz na kolumnie kierowniczej, który to luz mechanicy kwitowali (ten tym tak ma)]
Moje pytanie dotyczy możliwości wymiany samego łożyska podpory, tzn czy można zlecić taka wymiane mechanikowi , czy taka wymiana wiąże się raczej wyjęciem całej półosi i regeneracją.
W intercarsie widziałem takie łożyska w asortymencie w cenie około 60 zł.
Ktoś już może przerabiał ten temat w GF-ce ?
Mam następujące pytanie.
Kilka dni temu wymieniając olej w swojej 626 GF-ce 2,0 benzyna, 2000r postanowiłem zrobić pobieżny, amatorski przegląd zawieszenia przedniego itp
Podczes sprawdzania mieszków ochronnych przegubów zewnętrznych moją uwagę zwrócił spory luz (ok 3mm) przy podporze prawej półosi. Olśniło mnie nagle, bo to tłumaczyło by dziwne stukanie gdy wjeżdżałem na nierówności.
[Do tej pory myślałem, że to luz na kolumnie kierowniczej, który to luz mechanicy kwitowali (ten tym tak ma)]
Moje pytanie dotyczy możliwości wymiany samego łożyska podpory, tzn czy można zlecić taka wymiane mechanikowi , czy taka wymiana wiąże się raczej wyjęciem całej półosi i regeneracją.
W intercarsie widziałem takie łożyska w asortymencie w cenie około 60 zł.
Ktoś już może przerabiał ten temat w GF-ce ?