Witam!!
wczoraj zaobserwowalem w swojej mazdzie 6 pewien problem. temperatura podskoczyla na max. dzisiaj zajrzałem pod maske, okazalo się, że zbiorniczek z plynem chłodniczym jest pusty, więc zalalem pod kreskę "full" odpaliłem silnik, zagrzał się, odpowietrzyłem go. ale teraz temperatura dalej nie spada. w czym tkwi problem?
problem z układem chlodzenia
Strona 1 z 1
nie odpalaj na razie, albo odpalaj i jak rośnie gaś bo silnik przegrzejesz, jeśli już tego nie zrobiłeś.
Sprawdź szczelność chłodnicy może masz jakiś wyciek?
ja miałem wyciek koreczkiem na górze przy wlewie do chłodnicy
Sprawdź szczelność chłodnicy może masz jakiś wyciek?
ja miałem wyciek koreczkiem na górze przy wlewie do chłodnicy
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
tylko problem tkwi w tym, ze nie zaobserwowalem zadnych plam ani wycieków. teraz jest płyn chłodniczy, a temp. silnika dalej rośnie. moze termostat?
-
krawcu
pompa wody tzn. jej lopatki sa uszkodzone,
wg mnie, ale moge sie oczywiscie mylic..
pozdr.E.
wg mnie, ale moge sie oczywiscie mylic..
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Sprawdziłem wszystko jeszcze raz z mała pomoca mechanika. Termostat się otwiera, puszcza obieg na chłodnice. przejechalem wczoraj jakies 50 km autem, dzis rano otwiram maske, a tam brak płynu w zbiorniczku. czyżby wyciek??
-
krawcu
krawcu napisał(a): czyżby wyciek??
to musi byc plama!
jesli nie ma, to plyn powedrowal do wydechu, co swiadczy o uszkodzeniu uszczelki pod glowica lub powierzchni cylindra
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Krawcu, jak nie masz plamy, to masz prawie powtórkę z historii motorków VAG 2.0 TDI z początku produkcji – tam też płyn znikał, wyparowywał, bo pękały sobie głowice, tworzyły się mikro-szczeliny (w dużym skrócie).
Powiedzmy, że miał tak znajomy w Toledo 2.0 TDI 140 KM już po 80 tkm... a to nieładnie.
Ps. Enduro dobrze prawi...
Powiedzmy, że miał tak znajomy w Toledo 2.0 TDI 140 KM już po 80 tkm... a to nieładnie.
Ps. Enduro dobrze prawi...
U mnie też nie było plam pod autem. Płyn wychlapywało dopiero podczas ostrzejszej jazdy (powyżej 3k obr.), na rurze doprowadzającej płyn do nagrzewnicy (niedaleko pieca webasto). viewtopic.php?p=1783056#p1783056 Z tym, że u mnie nie leciało ciepłe powietrze z nawiewów, a silnik się nie przegrzewał.
Pozdor Myjk
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6