Regeneracja tylnego zacisku
nie wiem jaka do 323f sportive, nie chce mi sie szukać ale tobie chyba też nie, jakby popatrzeć tu http://sklep.intercars.com.pl/
to wygląda na to że tarcze 273,5mm ma 323 BJ 1,8 –>, 626 GW 2.0 w dieslu, 6 GG 1,8 –>
pewnie gdyby poszukać dłużej może być więcej modeli
często na alledrogo sprzedawcy piszą do jakich modeli pasuje dana część
wolałeś czekać tyle czasu niż sobie poszukać
to wygląda na to że tarcze 273,5mm ma 323 BJ 1,8 –>, 626 GW 2.0 w dieslu, 6 GG 1,8 –>
pewnie gdyby poszukać dłużej może być więcej modeli
często na alledrogo sprzedawcy piszą do jakich modeli pasuje dana część
wolałeś czekać tyle czasu niż sobie poszukać
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
na twoim miejscu ja bym ten zacisk wymienił, albo przynajmniej sam tłoczek, może sie okazać że cała twoja robota była daremna, jak tłoczek nie chciał wejść to może nie chcieć sie cofać po hamowaniu
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Ja zdecydowałem się na naprawe hamulcow w polecanym serwisie na buraczanej we wrocławiu. Sami zacisków nie regenerują ale zawożą do człowieka, który robi to podobno bardzo solidnie, po czym zaciski rzekomo są jak nowe
Cała operacja, razem z wymina klockow ma wyniesc 500zl (klocki juz w cenie). Dzwoniłem też do polecanego przez szkodnika zakładu w mielcu – z wysyłką kurierem regeneracja wyniosłaby tam 330zł. Na buraczanej mają dodatkowo zrobić to w 1 dzień, jeśli zostawię autko rano, maks na drugi dzień, także +. Zdam relacje w przyszlym tygodniu po naprawie 
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
- Od: 9 lis 2007, 12:57
- Posty: 42
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz
Witam,
i ja zrobilem u siebie jedna tj. lewa strone razem z kolega. Jestem laikiem ale wyglada na to zeby dostac sie do sworznia recznego trzeba wyjac tloczek i jest z tym troche zabawy, uszczelka zabezpieczajaca reczny -taka z blaszka jest widac do kitu,. mam pytanko czy nie daloby sie w tym miejscu zamontowac tzw. kalamitki do wciskania smaru
byloby latwo to smarowac bez demontazu zacisku
(tylko nie bijcie tylko pytam)
czy regulacja jest tylko i wylacznie przy dzwigni na tej srubie? nie ma osobnej regulacji lewej czy prawej strony.......?
Marcin
i ja zrobilem u siebie jedna tj. lewa strone razem z kolega. Jestem laikiem ale wyglada na to zeby dostac sie do sworznia recznego trzeba wyjac tloczek i jest z tym troche zabawy, uszczelka zabezpieczajaca reczny -taka z blaszka jest widac do kitu,. mam pytanko czy nie daloby sie w tym miejscu zamontowac tzw. kalamitki do wciskania smaru
czy regulacja jest tylko i wylacznie przy dzwigni na tej srubie? nie ma osobnej regulacji lewej czy prawej strony.......?
Marcin
za tyle to mi jeszcze wypiaskowali pomalowali proszkowa i wszystko zamontowali
ale łożyska masz ori mazdy więc znacznie droższe 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
komplet gumek na stronę do tyłu jakiejś hiszpańskiej firmy kosztuje ok 35zł, zielone pudełko, później podam markę, jak znajdę, na razie ponad rok i gumki trzymają
w aso ok 300zł
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
- Od: 12 kwi 2008, 20:59
- Posty: 78
- Skąd: Łódź/Szczecin
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V
rumunn95 napisał(a):kompletu regeneracyjnego nie kupisz za 50 zl napewnochyba ze kilka gumek na alledrogo ktore nie zalatwiaja sprawy bo jest ich tylko kilka ,(nie na caly zacisk) taki zestaw na oś razem ze smarami to koszt okolo 120 130 zl dolicz jeszcze do tego lozysko igielkowe 120zl lub tuleje z brazu za okolo 35 zl sztuka
Gdzie kupić takie tuleje do zacisku na przód?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Aha. A co odpowiada za prawidłową sztywność trzpienia wchadzącego w prowadnice zacisku?
Mam luz właśnie w tym miejscu i nie wiem zupełnie co robić. Nowy zacisk czy co...
Mam luz właśnie w tym miejscu i nie wiem zupełnie co robić. Nowy zacisk czy co...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
aha chodzi ci o gumki prowadnicy mozesz je spokojnie dostac w IC ja nie kupwalem bo byly w dobrym stanie to wlasnie one usztywniaja
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Witam.
Otóż mam taki problem. W prawym tylnym kole przez jakiś czas jak i teraz dochodziły odgłosy tak jakby coś się odkręcało. Początkowo wziąłem i to olałem, bo byłem w trasie itd i nie chciałem się tym zamartwiać, ale ostatnio tak jakby ręczny mi puścił. Tzn. gałka od ręcznego mi lata cały czas, tzn. jest luźna, a podświetlenie na wyświetlaczu ręcznego nie chce mi zniknąć, tzn. cały czas się pali ta dioda...
W czym może tkwić problem?
Czy to byłaby linka, która mogłaby się poluzować i np obcierała o coś tam i ja słyszałem coś w stylu odkręcania się?
Czy może coś innego?
Jeżeli to byłaby linka, to czy ktoś ma może zdjęcia lub da radę opisać jakbym dał radę ją zregulować? Chyba, że została zerwana, ale mam nadzieję, że nie...
Jeżeli tak, to byłbym wdzięczny.
Dzięki z góry za pomoc!
Otóż mam taki problem. W prawym tylnym kole przez jakiś czas jak i teraz dochodziły odgłosy tak jakby coś się odkręcało. Początkowo wziąłem i to olałem, bo byłem w trasie itd i nie chciałem się tym zamartwiać, ale ostatnio tak jakby ręczny mi puścił. Tzn. gałka od ręcznego mi lata cały czas, tzn. jest luźna, a podświetlenie na wyświetlaczu ręcznego nie chce mi zniknąć, tzn. cały czas się pali ta dioda...
W czym może tkwić problem?
Czy to byłaby linka, która mogłaby się poluzować i np obcierała o coś tam i ja słyszałem coś w stylu odkręcania się?
Czy może coś innego?
Jeżeli to byłaby linka, to czy ktoś ma może zdjęcia lub da radę opisać jakbym dał radę ją zregulować? Chyba, że została zerwana, ale mam nadzieję, że nie...
Jeżeli tak, to byłbym wdzięczny.
Dzięki z góry za pomoc!
- Od: 17 maja 2010, 11:48
- Posty: 11
czujnik z ręcznego jest przy dźwigni wiec jak dźwignia jest w dole to nie powinna świecić kontrolka
weź młotek albo klucz do kół, zajrzyj od tyłu pod auto, spróbuj odbić dźwignie ręcznego przy zaciskach, poznasz je bo do nich przyczepione są linki, trzeba uderzać w kierunku tyłu auta
same linki raczej rzadko się zacierają, zdecydowanie częściej zacina się mechanizm ręcznego w zacisku
sprawdź poziom płynu hamulcowego, może dlatego kontrolka świeci, jeśli będzie mało jedź na kanał i sprawdź czy nie masz wycieków płynu hamulcowego – u mnie kiedy przyszedł czas na regeneracje zacisków jeden się lekko rozciekł (właśnie zimą)
regulacja ręcznego jest przy dźwigni, zdejmujesz zaślepkę i widzisz szpilkę z nakrętką, żeby naciągnąć ręczny musisz wkręcić bardziej nakrętkę, klucz 10mm
to coś co słychać jakby się coś odkręcało to może być odgłos z tylnej piasty, słyszalne bardziej na łukach drogi albo na np rondzie – u mnie zdecydowanie bardziej słychać przy nie załadowanym aucie
może się dziać tak dlatego że kiedy zaczyna łapać ręczny grzeje sie tarcza a od niej piasta i wysycha w niej smar na łożyskach po czym jadą na sucho, wcześniej czy później dają o sobie znać
weź młotek albo klucz do kół, zajrzyj od tyłu pod auto, spróbuj odbić dźwignie ręcznego przy zaciskach, poznasz je bo do nich przyczepione są linki, trzeba uderzać w kierunku tyłu auta
same linki raczej rzadko się zacierają, zdecydowanie częściej zacina się mechanizm ręcznego w zacisku
sprawdź poziom płynu hamulcowego, może dlatego kontrolka świeci, jeśli będzie mało jedź na kanał i sprawdź czy nie masz wycieków płynu hamulcowego – u mnie kiedy przyszedł czas na regeneracje zacisków jeden się lekko rozciekł (właśnie zimą)
regulacja ręcznego jest przy dźwigni, zdejmujesz zaślepkę i widzisz szpilkę z nakrętką, żeby naciągnąć ręczny musisz wkręcić bardziej nakrętkę, klucz 10mm
to coś co słychać jakby się coś odkręcało to może być odgłos z tylnej piasty, słyszalne bardziej na łukach drogi albo na np rondzie – u mnie zdecydowanie bardziej słychać przy nie załadowanym aucie
może się dziać tak dlatego że kiedy zaczyna łapać ręczny grzeje sie tarcza a od niej piasta i wysycha w niej smar na łożyskach po czym jadą na sucho, wcześniej czy później dają o sobie znać
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dzięki alk80
rzeczywiście płynu hamulcowego było pomiędzy połową max/min a minimum xd
Dolałem trochę i odrazu się dioda nie pali.
A co do tamtego z tyłu stukania, to pewnie zacisk itd, ale nie patrzyłem się jeszcze, bo dopiero co wróciłem z wyjazdu i jutro rano czeka mnie kolejny i pewnie dopiero gdzieś po nowym roku będę mógł zajrzeć do swojej madzi. A teraz to zostaje jej czekanie dopóki nie wrócę hehe
rzeczywiście płynu hamulcowego było pomiędzy połową max/min a minimum xd
Dolałem trochę i odrazu się dioda nie pali.
A co do tamtego z tyłu stukania, to pewnie zacisk itd, ale nie patrzyłem się jeszcze, bo dopiero co wróciłem z wyjazdu i jutro rano czeka mnie kolejny i pewnie dopiero gdzieś po nowym roku będę mógł zajrzeć do swojej madzi. A teraz to zostaje jej czekanie dopóki nie wrócę hehe
- Od: 17 maja 2010, 11:48
- Posty: 11
Nie będę zakładał nowego tematu więc tu zapytam może mi ktoś powiedzieć gdzie kupić takie cuś – pewnie można by nazwać to łożyskiem albo czymś do tego podobnym, otóż jak jest ręczny i mamy takie cięgło ze sprężyną odpowiedzialną za odbijanie. U mnie nie odbija i wychodzi, że problem tkwi w takim "łożysku" które znajduje się na śrubie na której jest ta sprężyna jak to cudo się zwie i gdzie to kupić?
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6