Tarcze hamulcowe z 6 (GG;GY) 2002-2008 do GF 2000

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Riki » 7 paź 2011, 01:54

PLaster wybrałeś dobry zestaw – będzie Pan zadowolony :) jakbyś nie jeździł, nie przegrzejesz tego....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez PLaster » 7 paź 2011, 18:31

Riki napisał(a):PLaster wybrałeś dobry zestaw – będzie Pan zadowolony :) jakbyś nie jeździł, nie przegrzejesz tego....

Podziękował ;)
To jeszcze chce taki zestaw na tył, ale myślę że już wystarczy od GF ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez alk80 » 7 paź 2011, 18:45

a jak nie chcesz mieć kłopotu z linkami ręcznego, które się pojawiają przy zmianie na zaciski z 6, to możesz wymienić tył na hamulce z GW DITD, same zaciski są te same co masz, tylko chyba jarzma są większe dla tarczy o średnicy 280mm
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez PLaster » 8 paź 2011, 22:58

a kto mówi o kłopocie, najprawdopodobniej na tył pójdą tylko nowe dedykowane do GF tarcze i klocki jakiejś normalnej firmy i tyle.
raczej nie będę się bawił w swap od GG bo z tyłu to i tak nie zagotuje ich jak nie ciągam przyczepki itp.
no chyba, że ktoś sprzedałby mi same jarzma od GW to może w to bym się zabawił ;)

a poza tym, to z zestawu przedniego z GG jestem zadowolony
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Riki » 10 paź 2011, 00:17

alk80 napisał(a):a jak nie chcesz mieć kłopotu z linkami ręcznego, które się pojawiają przy zmianie na zaciski z 6,


A to w 6 nie ma łożyska? nie założysz do GF zacisków od GG bo nie pasują. :)

PLaster – dokładnie, nie ma co kombinować, fabryczne heble na tyle sykają w GF, ew. jarzmo od GW DiTD jak bardzo chcesz ;) grunt to ogarnąc zaciski i będzie miodzio.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez alk80 » 10 paź 2011, 09:00

Riki, mi nie chodzi o łożyska w zaciskach, choć w 6 jest to lepiej rozwiązane bo nie słyszałem jeszcze żeby ktoś narzekał na te zaciski
a czy pasują czy nie to nie wiem, jeśli pasują do MX6 to do GF/GW też chyba pasują
wiem że trzeba kombinować z linkami ręcznego, jak np kolega DamianMX6 dorabiał nowe linki po zmianie zacisków
Obrazek
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6